Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

+10
emmy78
ibid
trintilla
meevin
hansu
matamiina
HyeeNa!
Pellukka
Tötterö
Pirtsakka
14 posters

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin La Maalis 29, 2014 7:26 pm

Moi!

Aattelin ihan aloittaa uuden ketjun uuden elämän kunniaksi, monen monta sivua aiempia käänteitäni ennen leikkausta löytyy täältä: https://laihdutusleikkaus.palstani.com/t2413-vesinokkaelaimen-pulina

Minut siis leikattiin yksityisellä toissapäivänä, ja pääsin kotiin eilen. Tässä pientä leikkauskertomusta:

Menin sairaalaan aamulla klo 6.00, kävin suihkussa ja vaihdoin leikkuuvaatteet päälle ja tiukat kompressiosukat jalkaan. Punnittiin (paino 114,9 eli saman verran kui kotona lähtiessä kotivaa'alla eli eneilyn saldo tasan 11 kiloa)
Noin seiskan aikaan käppäiltiin leikkausosastolle, jossa käytiin läpi vielä tietojani ja tapasin anestesialääkärin sekä toisen (sen minun "oman") leikkaavan kirurgin. Leikkaussaliin siirryttäessä minua odotti siellä lämmitetty peti ja sinne ol oikein mukava köllähtää. Leikkaussalin henkilöstö oli tosi mukavaa ja rentoa ja minua ei jännittänyt yhtään. Vain siinä vaiheessa kun alkoivat kysellä minun vuoden takaisesta operaatiosta (jossa meinasin kuolla) alkoi vähän itkettää jne. mutta pelko meni kyllä nopeasti ohi. Nukutuslääkäri laittoi minut unille ja seuraava muistikuva on heräämöstä. Kipuja oli mutta niihin reagoitiin heti ja sain lääkettä. Pahoinvointia ei ollut missään vaiheessa. Heräämön sänky oli tosi epämukava ja siinä minun selälläni oli tosi huono maata selällään joten halusin koko ajan mennä vähän kyljelleni makaamaan.
Joskus iltapäivällä puoli kahden aikaan minut siirrettiin vuodeosastolle, ja sinne tulikin juuri sopivasti eräs leikattu ystäväni vierailulle :)Ilta meni torkkuessa, puhallellessa pulloon ja verenpainetta ja happisaturaatioarvoja käytiin mittaamassa tunnin välein. Liikkeelle uskalsin vessaan mutta käytävällä kävely oli hiukka liian hapokasta, alkoi siihen malliin huimaamaan että oli pakko mennä takaisin sänkyyn. Kipuja oli jonkin verran mutta lääkettä sai heti kun vaan pyysi. Yön nukuin tosi hyvin, pari kertaa käytiin arvoja mittailemassa. Vettä meni ekan vuorokauden aikana reilu litra.

Aamulla sain lihalientä, mehua ja teetä. Niiden lirppimisen jälkeen tuli vähän kipua mutta luulen sen johtuneen lähinnä siitä että edellisestä lääkkeestä oli siinä vaiheessa kulunut jo aika kauan aikaa. Join sairaalassa vielä vadelmamehukeittoa ja soijamaidosta tehdyn smoothien. Kotiin lähdin jonkun verran kovissa kivuissa kun siinä vaiheessa saamani lääkkeet ei kerennyt vielä vaikuttaaa mutta hakijallani oli hieman kiire, mutta lyhyehköstä kotimatkasta onneksi selvittiin.

Kotona kävin lyhyesti ulkona kotipihalla kävelemässä. Illalla tuli melko huono olo ja hirveä väsymys joten menin nukkumaan jo seitsemän aikoihin. Heräsin aamuyöstä lyhyesti vain juomaan ja ottamaan vähän lääkettä ja jatkoin unia. Heräsin aamulla kasilta ihan kuin uutena ihmisenä. 13 tuntia unta teki todella hyvää!
Tänään on ollut oikein hyvä päivä, vettä on mennyt hyvin ja olen syönyt aamulla mannavelliä ja mehukeittoa, Nutridrink juoman ja kohta ajattelin syödä keittoa lounaaksi. Maha tuntuu vain oudolta, ei kovia kipuja mutta jotain pientä.

Tästä se opettelu alkaa ja se kauan odotettu painonputoaminen ilman laihdutuskuureja :)Tervetuloa mukaan!

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Pirtsakka Su Maalis 30, 2014 12:09 am

Moikka Vesinokkaeläin!! Smile 

Oli mukavaa lukea kertomustasi!!  Very Happy Kirjoituksestasi sai hyvän kuvan leikkauksen jälkeisestä voinnista ja syömisistä. Leikkausaikani lähestyy kovaa vauhtia ja jännittäminen on jo huipussaan! Rolling Eyes 

Toivotan Sinulle kovasti paljon tsemppiä toipumiseen!!  cheers 

-Pirtsakka-

Pirtsakka

Viestien lukumäärä : 17
Paikkakunta : Varsinais-Suomi
Registration date : 20.03.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Tötterö Su Maalis 30, 2014 1:14 am

Hienoa, että kauan odotettu painonputoaminen alkaa nyt  Very Happy Oikein sutjakkaa toipumista Vesinokkaeläin!!

Tötterö

Viestien lukumäärä : 141
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 07.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ke Huhti 02, 2014 4:25 am

Vajaa viikko leikkuusta ja hyvin pyyhkii. Tänään olen ollut tyystin ilman kipulääkkeitä, kun tuli eilen semmoinen fiilis jo etten olisi ehkä silloinkaan tarvinnut mutta otin ns. varmuuden vuoksi. Maha on toiminut, kaikenlaiset soseet menee ongelmitta. Vettä olen juonut vaihtelevasti, joinakin päivinä olen saanut juotua yli 2 litraa mutta sitten vaan välillä unohtuu se pullon täyttäminen ja pullo jää moneksi tuntia jonnekin käyttämättä. Väsymys vaivasi tänään aika lailla, nukuin kahteen otteeseen pitkähköt päiväunet. Aamulla kävin vähän kävelylenkillä, mutta se oli kyllä melko tuskien taival, joten päätin että annetaanhan voimien vielä palata ennen kuin lähtee kovin kauas kotoa..

Olen ollut jopa hieman yllättynyt miten helppoa tämä on ollut.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Pellukka Pe Huhti 04, 2014 1:17 pm

Aurinkoista huomenta  sunny 

Tsemppiä toipumisen tiellä, multahan on melkein menny ohi, että leikkuussa kävit jo, oman leikkuun säätämisen kanssa... toivottavasti toipuminen sujuu hyvin  I love you I love you 
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Pe Huhti 04, 2014 2:49 pm

Kiitos! Kaikki on menny loistavasti. Paino putoaa vauhdilla ja kunto on hyvä, just kävin 5 kilsan lenkillä.. Toivottavasti sinullakin nyt kaikki vastoinkäymiset on voitettu.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ti Huhti 08, 2014 3:57 am

Täällä sitä mennään. Paino on junnannut nyt muutaman päivän (112 kiloa) koska en saa syötyä tarpeeksi päivässä. Onpa erikoinen ongelma meikäläiselle Smile Täytyy huomenna lähtee kauppareissulle oikein kunnon listan kanssa ja miettiä tarkkaan miten saisin protskua kunnolla ja kaloreita lisättyä..

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Pellukka Ti Huhti 08, 2014 11:43 am

Toivottavasti paino lähtee äkkiä alaspäin...  cheers Täällä kanssa jumittanut nyt viikon, grammoja ylös ja grammoja alas...  scratch 
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin La Huhti 12, 2014 5:35 am

Joo vaikeaa on. Tänään oli taas luvattoman huono ruokapäivä, unohdin syödä ja juoda tuntikausiksi.. Huomenna on kyllä pakko pitää juomalistaa jotta näkee pajonko tulee juotua. Ihan liian vähän varmasti.

Kurkistelin masun tikkejä ja kaippa ne näyttää siltä miltä pitääkin ei ainakaan mitään repsottanut auki. Teipit on pysynyt ihan hirveen hyvin tikkien päällä jo sen kaksi viikkoa, tänään vasta alkoi pari irtoilla joten otin ne irti.
Paino oli tänään puhdas ykkösrivistö eli 111,1 Smile Pudotusta parissa viikoss sen 3,8 kiloa siis.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Su Huhti 13, 2014 4:01 pm

Paino 110,5, pudotus eneilyn aloituksesta 15,4. Pari kekkaisua uusista protskupitoisista ruoka-aineista tuli viime päivinä joista tykkään ja joita syön silloin kun ainaiset maitotuotteet alkaa tympiä: maksapasteija ja maapähkinävoi Smile Varsinkin maapähkinävoi oli hyvä kekkasu koska mietin etten uskalla vielä pähkinöitä alkaa syömään ja tuossa maapähkinävoissa on kivat 26 gr protskua sadassa grammasssa Smile

Mulla on ollu koko viikon lihakset melko kipeenä koko kropassa. Tein salitreenit maanantaina ja keskiviikkona mutta tuntuu että kroppa ei vaan palaudu millään. Liian vähän hiilareita tietenkin.. Sitkeesti aattelin silti lähtee tänäänkin salille. Vaikeeta on tasapainoilu ja totuttelu uuteen elämään ja uuteen ruokavalioon mutta kyllä se siitä varmasti alkaa lutviutumaan kun aikaa kuluu.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ma Huhti 14, 2014 10:38 pm

Millasia salitreenejä teet? Sulla on vielä niin vähän aikaa leikkuusta, että otahan varoen. Itse en edes uskaltaisi vielä lähteä salille...
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja emmy78 Ti Huhti 15, 2014 2:10 am

Olet sä aikamoinen sissi Vesinokkaeläin Laughing Olet selvästi ottanut oman elämäsi haltuun.Leikkaus vasta vähän aikaa sitten ja aloittanut jo rankan treenin.Miten ihmeessä jaksat?Mun pitäis löytää kuntosalin riemu vaikka leikkauksesta ei mitään tietoa vielä.Kävin jälleen lääkärissä ja saikku jatkuu...Mulla ei ole voimaa kropassa.Ei lihaksista tietoakaan ja siksi vähän joka paikka  jumittaa ja sattuu Embarassed Pitäisi saada voimaa tähän eukkoon lisää mut sali ei ole koskaan ollut mua varten.olen käynyt ja kokeillut mutta,kun se on niin puuduttavaa....Pitäis purra joku urheilukärpänen muhunkin alien Pyöräilyn olen aloittanut pitkän tauon jälkeen ja pidän siitä mahottomasti Laughing

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ti Huhti 15, 2014 4:45 am

Hyeena: Ihan sairaalan ohjeiden mukaan mennään. vatsalihaksia kovasti rasittavat treenit on kielletty ja uiminen ja vesijuoksu niin kauan kun haavat on kokonaan parantunut. Muita rajoitteita ei ole. Kädet ja jalat toimii mainiosti ja kunto on riittävän hyvä sykettänostavaan treeniin (crosstrainerillä, juoksumatolla jne.) joten ei onkelmia Smile

Tosiaan ainut ero ennen leikkausta olleeseen treenaukseen että lihasten palautuminen kestää.. Kauan.

Mulla on urheilu ollut mukana jo aika pitkään ja ihan silloin 125-130 kiloisenakin joten mikään uusi innostus tämä treenaus ei ole.

Emmy78: toivottavasti löytäisit sen oman juttusi. Liikkuminen on ihanaa kun sen oikean jutun löytää. Ja mitä kevyemmäksi käy olo sitä kivempaa se on.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin To Huhti 17, 2014 3:17 am

Kolme viikkoa leikkuusta ja tänään tuntui kaikki syöminen ja juominen sujuvan kuin tanssi, kovin luontevasti. Aamulla rahkasmoothie ja maitokahvi, välipalaksi Skyriä, lounaaksi raejuustoa ja sardiinia, välipalaksi viili ja näkkäri maksamakkaralla, päivälliseksi valkuaismunakas hummuksella ja kookosmaidolla ja näkkäri maksamakkaralla, iltapalaksi Skyriä. Vettä reilut 2 litraa ja maito, piimä ja smoothielasilliset päälle.

Kävin 5 kilsan vaunulenkillä auringonpaisteessa. Vaaka näyttää alle 110 kiloa (109,2) ja ekaan tavoitteeseen enää alle kymppi. KEVÄT! Elämä on ihanaa Smile

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja emmy78 To Huhti 17, 2014 2:52 pm

Ihana lukea miten ison leikkauksen jälkeen kaikki voikaan sujua noin mahtavasti Very Happy Kaikillahan ei ihan putkeen tietty suju,kun saattaa tulla niitä ongelmia leikkauksen jälkeen tai on hurjan kipeä ym,mutta tämmöiset onnistumiset antaa meille(ainakin mulle) jotka odotamme vasta pääsyä leikkauspöydälle hurjasti voimaa ja uskoa siihen,että se on tosiaan sen arvoista  cheers Mahtavia kevätilmoja Vesinokkaeläin Laughing  lähdenkin tästä ulos pyöräilemään ja nauttimaan raikkaasta ulkoilmasta Cool

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin La Huhti 26, 2014 5:34 am

Mä alan toistaa itseeni mutta kun hyvin menee niin menköön! Very Happy Ylihuomenna tulee kuukausi leikkauksesta, paino on pudonnut nyt noin 7,5 kiloa tämän kuukauden aikana mikä on kyllä aika hurja tahti mutta eiköhän se siitä tasoitu.. Ruoka menee hyvin kunhan vaan muistaa syödä koska nälkä ei itsestään muistuttele ollenkaan . Ensi viikolla menen ravitsemusterapeutille, alan sitä varten nyt viikonloppuna pitämään ruokapäiväkirjaa.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Ma Huhti 28, 2014 4:41 am

Tasan kuukausi leikkauksesta  cheers  Allekirjoitusta päivitetty. Hyvin menee mutta menköön..

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Pe Toukokuu 02, 2014 4:59 am

Kävin eilen ravitsemusterapeutilla ja sain rutkasti hyvää palautetta, olen noudattanut ERITTÄIN runsasproteiinistä dieettiä näemmä kun laskettiin ne niin lähenteli kutakuinkin sataa grammaa päivässä! Käskyksi sainkin alkaa nauttimaan enempi kuituja kasvisten ja semmoisten muodossa ja voi höllentää vähän rahkojen ja smoothieiden kanssa. Vaarana nimittäin on ummetus Very Happy Lisäksi ravitsemusterapeutti oikeasti KÄSKI mun aloittaa maistamaan jotain herkkuja koska en kumminkaan loppuelämääni voi noudattaa sellaista dieettiä kuin mitä nyt olen noudattanut. Ja minähän otin neuvosta vaarin ja olen syönyt eilen kaksi palaa suklaata ja tänään vapun kunniaksi syönyt munkkia ja juonut simaa Very Happy

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja matamiina Pe Toukokuu 02, 2014 9:20 pm

Hyvältä kuullostaa Smile Hienosti sulla lähtenyt putoaan!

matamiina

Viestien lukumäärä : 161
Paikkakunta : Keski-Suomi
Registration date : 14.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin La Toukokuu 10, 2014 6:15 am

-20 kiloa rikki tänään Smile mahtavaa!

Tosi hyvin menee yhä, koen syöväni tällä hetkellä tosi normaalisti ja viettäväni hyvin normaalia elämää, mistään en jää paitsi ja kaikkea pystyn edes vähintään maistamaan mitä haluan. Muutamana päivänä olen nyt syönyt ihan salaatteja, mm. tänään savulohisalaattia eikä ole aiheuttanut mitään ongelmia, päinvastoin on ollut hyvä kun saa kuitua ja mahakin toimii paremmin. Tänään maistoin tosi tosi makeaa vaahterasiirappijäätelöäkin puolet pienestä pikarista, ei dumpannut. Itse asiassa mulla ei edelleenkään ole koettuna kuin yksi ainut dumping, ja se tuli siitä kun aterian päälle vanhasta tottumuksesta huitaisin naamaani vielä lapsen lautaselta makaronin jämät (heitin pestoa päälle). Mistään makeasta en ole dumpannut, oikeastaan olen huomannut että mulla makean syönti oli niin vähäistä jo ennen leikkausta että ei tässä oo tarvinnut kyllä mitään muutosta tehdä senkään asian suhteen. Silloin tällöin pari palaa suklaata ihan okei mutta muuten esim. salmiakki on mun paheeni karkeista, slurps.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja emmy78 La Toukokuu 10, 2014 3:14 pm

Upeaa vesinokkaeläin! Tosi hieno saavutus!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Järvenpää
Registration date : 09.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Tötterö La Toukokuu 10, 2014 4:46 pm

Vesinokkaeläin, alamme puhua mittavista tuloksista  Very Happy Hienoa!

Tötterö

Viestien lukumäärä : 141
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 07.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Pe Toukokuu 16, 2014 3:00 am

Just kun kehuin ettei mikään makea ole dumpannut, tuli sekin sitten eilen koettua. Laitoin maustamattoman Skyr-rahkan sekaan muutaman pähkinän ja huomasin ettei meillä ollut yhtään Funlightia tms. millä yleensä maustamattoman rahkan/jugurtin makeutan. Laitoin sitten siihen sokeroitua kaupan vattuhilloa. Voi luoja minkä olon lykkäs siitä. Oksetti ja sydän hakkas ja aivan tolkuton väsymys iski. Nukahdinkin lähes niille sijoilleni sohvalle ja nukuin noin puoli tuntia ja sitte heräsin eikä ilokseni enää oksettanut. Juu ei kiitos enää uudestaan..

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja hansu Pe Toukokuu 16, 2014 10:05 pm

Jep... Ota positiivisena oireena tuo. Kun dumppaa, niin silloin masu muistuttelee, mikä sopii ja mikä ei. Muutamasta kerrasta kyllä oppii välttämään liikaa sokeria on se niin kauhea olo. Jännä juttu, että kaikki eivät saa makeasta näitä oireita.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin La Toukokuu 17, 2014 1:14 am

Ja se jos joku on jännää ettei koskaan voi selkeesti ennustaa mikä dumppaa- tuokin hillomäärä oli kyllä oikeasti aika pieni..

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen Empty Vs: Vesinokkaeläimen elo leikkauksen jälkeen

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa