Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

+20
ravitsemusterapeutti
Kimby
Niinaz
Maria
ritu
laihdutusleikkaus
Ruustinna
Poutapilvi
pade
perhonen
kissus nytkö jo
Bulla65
Riski_iita
Ranskis
luke64
lootus75
Annestaata
Apeopas
Tepa43
Admin
24 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja Admin Pe Syys 05, 2008 4:08 pm

Tässä osiossa voivat kaikki jollain tavoin laihdutusleikkauksiin ammattinsa puolesta tekemisissä olevat henkilöt kirjoittaa uutisia, neuvoja ja muuta asiaan liittyvää.

Toivottavaa olisi, että täällä saataisiin kunnon avoin, reilu keskustelu ja kysely potilaiden ja hoitohenkilökunnan välillä.
Mikäli henkilökuntaan kuuluvilla on tietoa, joka on hyvä laihdutusleikkauspotilaiden tietää, laittakaa siitä infoa tänne, kiitos.
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 05.09.2008

https://laihdutusleikkaus.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja Tepa43 To Loka 29, 2009 3:19 pm

Kovin on henkilökunta innotonta keskustelee!!!!
Onhan se ymmärretävää, tästä kun ei makseta palkkaaa!
Onneksi meillä on muotovalio, jolla on omakokemus puollellaan tietää varmasti mistä puhuu!
Kovasti ootelllen henkilökunnan osallistumista keskusteluun!

T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja Apeopas Ma Marras 30, 2009 3:51 pm

Moi Tepa 43 ja muut !
No eipä tosiaan ole vielä kovin suuresti lähtenyt keskustelu käyntiin täällä. Nyt ilmoittautuu keskusteluun mukaan Apeopas, joka on ohjannut työkseen laihdutusleikkaukseen menijöitä ja sen käyneitä vuoden verran. Olen oppinut tästä asiasta hurjasti asiakkailtani. Nyt ajattelin vihdoin liittyä itsekin tänne foorumiin oppiakseni vielä lisää ja jakaakseni oppimaani muille.

T: Apeopas

Apeopas

Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 30.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Ulkoinen mahalaukku!

Viesti kirjoittaja Annestaata La Maalis 13, 2010 2:42 am

Minulla alkaa olla ongelmia tuon ulokkeen kanssa joka pian roikkuu polvissa. Miten te olette saaneet kasaan kaiken? Inhottavaa kun aina on taipeet nilellä ja hikiset kun liikkuu. Olen laittanu taipeisiin semmosta jonkin laista lampaan jutskaa mitä olen ostanut apoteekista.
Mutta ärsyttää,kun katton niitä roikkoja.
Lääkäri sanoi ettei kannata leikkuuttaa ennen,kun leikkauksesta on kulunu parisen vuotta.
Omko ketään jolta on jo poistettu tuo luomu mahalaukku ynnä muut roikkuvat osat. Miten on käyny ja missä vaiheessa? Mun pitäis ainakin vuoden kärsii ja kesä helteet vastassa.

Annestaata

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Pori
Registration date : 05.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja lootus75 Pe Huhti 09, 2010 5:06 pm

itsekin haluaisin pian eroon roikkuvista nahkoista jotka hävettävät todella kun käyn uimahallissa, jos olisin arempi ihminen niin en kehtaisi siellä käydä. Syyskuun 15. päivä olen menossa KYS:iin palaveriin asian tiimoilta ja siihen tulee mukaan myös plastiikkakirurgi jolloin keskustellaan mitä tehdään ja milla aikataululla. Pääsisimpä roikoista pian eroon.
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Paikkakunta : Jyskä
Registration date : 21.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja Tepa43 Pe Huhti 09, 2010 8:35 pm

Tsemppiii naiset te ihanaiset................perästä tullaan!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja luke64 To Elo 05, 2010 4:30 pm

moikkelia.(tepa43)
Vielä on kesää jäljellä, kuis jalka jaksaa niin ja onnittelut uskomattomasta painon pudotuksesta.
Mulla +3kg ihannepainoon.

No mulle tehtiin selkäleikkaus, oli massiivinen välilevytyrä, kesä menny keppien kanssa ja mennään edelleen monta KK,tta.
Että näillä mennään,
Jaksamista, Luke.
luke64
luke64

Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 60
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 10.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja Ranskis Ke Syys 01, 2010 5:55 pm

Mikä on, kun ei hoitohenkilöitä kiinnosta vastailla?
Olis kiva saada tietoa ja vastauksia esim. Amnestaatan kysymyksiin, sillä ne asiat ovat varmasti pinnassa ja mielessä monella tämän palstan lukijoilla. PLIIS!!??
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Paikkakunta : Etelä-Pirkanmaa
Registration date : 22.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja Riski_iita Ke Syys 01, 2010 6:56 pm

Olisikohan niin ettei kuulu toimenkuvaan :D ?? Voi olla että työnantaja ei oikein ilolla suhtautuisi siihen että työntekijät pitävät "neuvontapalstaa" työajalla, ja ymmärrän oikein hyvin ettei enää rankkojen työpäivien jälkeen heitä innosta.

Ainakin itse voisin näin ajatella jos hoitsu-hommaa vielä tekisin
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ke Syys 01, 2010 7:06 pm

Ihan samaa olen ajatellut kuin Riski_iitakin. Hoitohenkilökunnan työpaikka on siellä kullakin työpaikalla, ei täällä netissä, joten kukapa heistä viitsisi/jaksaisi vapaa-ajallaan ilmaiseksi käydä keskusteluja jossakin nettifoorumissa, en minkäkään käy tekemässä työpäiväni jälkeen "toista työpäivää" ilmaiseksi vapaa-ajallani :). Ja mitä hoitohenkilökuntaan tulee, en usko, että se olisi edes luvallista työajalla ja siihen ei varmasti olisi aikaakaan. Juuri se on yksi syy, miksi me maallikkot koitamme jakaa tietojamme ja kokemuksiamme, esim. noista roikkuvista nahoista on puhuttu aika paljonkin täällä palstalla, hakutoiminnoilla löytynee tietoa asiasta :). Niin ja onhan täällä "potilainakin" useita terveydenhuoltoalan ammattilaisia, hoitajia ja ainakin yksi lääkärikin, joten monen vastauksen takana on myös ammattimaista tietoa.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja Ranskis To Syys 02, 2010 3:47 am

Jeps,niinhän se varmaan on, kun sitä aattelee noin. Tunnen kyllä itse monia, tosin eri ammatin harjoittajia, jotka kyllä jaksavat puhua työhönsä liittyvistä asioista työajan ulkopuolellakin, vaikkei saakaan siitä palkkaa sillon...Antavat jopa hyviä neuvoja, aivan ilmaiseksi.
No, ehkä hoitoalalla on eri juttu :-)
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Paikkakunta : Etelä-Pirkanmaa
Registration date : 22.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Pe Loka 08, 2010 1:21 pm

TJAAH näilä on varmaan tarve saada rahaa työstään tunnen tasan yhden lääkärin jolta saa ilmaisia ohjeita.... Vaikka enhän minäkään ilmaiseksi töitäni tee kyllä siitä aina korvauksen olen saanut tavalla tai toisella!!
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja perhonen Ti Loka 12, 2010 4:58 pm

Olihan täällä se muotovalio, mutta taisi olla valelääkäri kun on vaiennut täysin.

perhonen

Viestien lukumäärä : 56
Paikkakunta : Lappi
Registration date : 03.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty autan jos pystyn

Viesti kirjoittaja pade Ke Marras 17, 2010 11:07 pm

Hei, rekisteröidyin tänään, hieman jännittää ja arveluttaa...olen itse hoitaja, vastaan yksikössämme lihavuuskirurgisiin leikkauksiin tulevien potilaiden ohjauksesta ja olen itse menossa leikkaukseen. Paljon asiallisia kysymyksiä ja asiallisia vastauksia, muistetaan kuitenkin, että meillä kaikilla on ihan omat lähtökohtamme, tavoitteemme ja suunnitelmat. Onneksi emme ole samoista muoteista valettu, vaikka ongelma on yhteinen.Toivotan kaikille tsemppiä ja onnea tulevaisuuteen!Katsotaan, miten minun käy, kun tiedän asioista liikaa, se ei aina ole siunaus!! Very Happy

pade

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : vantaa
Registration date : 17.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja Admin Ke Marras 17, 2010 11:22 pm

Kiitos pade ja tervetuloa kertomaan meille oman alueesi asioista.

Mikäli tulee jotakin epäselvyyttä jonkin viestin suhteen, laita minulle yv-viestiä,niin pyrin krjaamaan asian mahdollisimman pikaisesti.
Mukavaa, kun saamme tätä näkökulmaa , mutta kuten snoit, kaikilla on ma näkökantansa asioihin.
Vastaat siihen, minkä koet aiheelliseksi ja mikä on omaa aluettasi.

Mukavaa ja oikein kovasti vielä tervetuloa sinulle.
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 05.09.2008

https://laihdutusleikkaus.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ke Marras 24, 2010 6:34 am

Tsemppiiiiiiiiiiiii!

Mulle kävi TOOOOOOOSIIII hyvin leikkuun jälkeen!
Nyt tulee vuosi leikkuusta ja melkein 60kg veks ja ihanne paino saavutettu! Siis normaalipaino! Smile Niin ja tosi hyvä olo!
Toivon tätä KAIKILLE!
t: Tepa
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Pe Marras 26, 2010 5:49 pm

Tepa hieno saavutus! Onnittelut!!!
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja Ruustinna Su Tammi 16, 2011 10:08 pm

Olen niin positiivisesti yllättynyt kun kaikki hoitohenkilökunta on suhtautunut leikkausasiaan niin myönteisesti ja kannustavasti. Olin varautunut et joutuu kovasti selittään ja perusteleen, mutta suhtautuminen on ollut ystävällistä ja positiivista Smile
Ruustinna
Ruustinna

Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 55
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja laihdutusleikkaus Pe Tammi 28, 2011 7:47 pm

Hei,

Rekisteröidyn käyttäjäksi vasta tänään.
Työskentelen suomalais-latvialaisessa yhtiössä, joka tarjoaa mm. laihdutusleikkauksia suomalaisille potilaille. Haluaisin osallistua keskusteluun, koska luin muutamia kirjoituksia joissa pohdittiin laihdutusleikkausta Virossa tai ulkomailla ylipäätään. Olisin hyvin kiinnostunut kuulemaan kokemuksistanne ja keskustelemaan ulkomailla saatavista hoitomuodoista.

Keskustelu intoa

ja

Oikein aurinkoista ja mukavaa viikonloppua!

laihdutusleikkaus

Viestien lukumäärä : 4
Paikkakunta : Porvoo
Registration date : 28.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja ritu La Tammi 29, 2011 2:28 pm

Empä uskaltaisi missään nimessä mennä itseäni leikkauttamaan ulkomailla koska Suomessa kuitenkin maailman parasta hoitoa saa ja kuitenkin julkisella puolella kaikki leikataan jotka sitä todella tarvitsee ja turvallisuus parasta ykkösluokkaa.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja Maria La Tammi 29, 2011 4:15 pm

Just maailman parasta hoitoa suomessa, eiköhän tuon kuplan olisi aika puhjeta...
Ja omien kokemuksien perusteella voin sanoa että olen kyllä saanut 100% parempaa hoitoa julkisen/ykstyisten kautta ulkomailla kuin koskaan suomessa asuessani.
Suurin syy siihen miksi en harkitse paluumuuttoa vaikka muuten ikävä onkin kotimaata.
Mun mielestä kannattaa kaikki mahdollisuudet pitää auki ja ihmisten tiedossa koska ei suomessa kaikki jotka leikkausta tarvitsee pääse siihen.
Ja onhan tällä palstalla jo muutamia muitakin jotka ulkomailla leikattu, Virossa jos muistan oikein ja kaikki on loistavasti mennyt.

Maria

Viestien lukumäärä : 90
Paikkakunta : 0
Registration date : 15.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja ritu La Tammi 29, 2011 8:42 pm

Ei ehkä maailmanparasta Suomessa kun se paras vissiin on Amerikoissa ja sielläkin jos olet suuren kansainvälisen firman pomo tai miljonääri. Laughing

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja Niinaz Ma Toukokuu 16, 2011 4:05 am

.


Viimeinen muokkaaja, Niinaz pvm Ma Toukokuu 16, 2011 5:30 am, muokattu 1 kertaa

Niinaz

Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : Kerava
Registration date : 16.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja Kimby Ma Toukokuu 16, 2011 4:54 am

Niinaz: Toteat itse että lihavuusleikkaus on sairauden hoito, mutta onko sitten syövän hoito arvokkaampi tai tärkeämpi? Kumpikaan ei ole itseaiheutettu kuten yleensä tietämättömät luulevat. Lihavuusleikkaus on psyykkisen sairauden korjaus fyysisellä menetelmällä. Itse olen nykyään sitä mieltä että alkoholismi ja sairaalloinen lihavuus on ihan sama asia mutta "lääke" on vaan eri.

Psyykkisen hyvinvoinnin tärkeyttä ei voi liikaa painottaa, mutta ei se saa olla myöskään este koska kyllä myöskin psyykkiset ongelmat kuten olematon itsetunto (joka voi 100% invalidisoida ihmisen), voi parantua nimenomaan leikkauksen avulla. Itse olen ollut maineikkaassa Lapinlahden syömishäiriöyksikössä terapiassa 1,5 vuotta BED-hoidossa. Kuten yleensä tiedotetaan niin ahmimishäiriö ei ole este, vain hidaste. Oma tie laihdutusleikkaukseen kesti 3 vuotta kaikkine terapioineen. Se terapia on ollut se kaikista tärkein hoito mutta sitä ei vaan riitä kaikille. Se se vasta kallista on. Lihavuusleikkaus on halvempi ratkaisu kuin terapia, sen takia niitä tehdään enemmän. Paras vaste olisi näiden yhdistelmällä.



Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo To Toukokuu 26, 2011 2:22 pm

Niin siis mitä jos joku on sitä mieltä että miksi meitä läskejä leikataan niin haluan esittää yhden kysymyksen hänelle. Miksi Narkomaaneja sitten hoidetaan julkisilla varoilla, he eivät käsittääkseni maksa veroja käyttämistään tuotteista toisin kuin me jotka ollaan suur syöppöjä ruoan verot on mielestäni aika kovat ja kukaanhan ei myy laitonta ruokaa kaupasta?
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta) Empty Vs: Hoitohenkilökunta ( Lääkärit, hoitajat ja muu henkilökunta)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa