Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Viimeinen punnitus ennen ene-diettiä edessä ja olen lihonut :(

3 posters

Siirry alas

Viimeinen punnitus ennen ene-diettiä edessä ja olen lihonut :( Empty Viimeinen punnitus ennen ene-diettiä edessä ja olen lihonut :(

Viesti kirjoittaja Muriels Pe Joulu 20, 2013 9:41 pm

Kävin syksyllä kirurgin juttusilla ja siellä mut tietysti punnittiin. Sen jälkeen syömiset on oman tyhmyyteni ja muiden sattumusten vuoksi menneet plörinäksi ja paino noussu semmoset 8 kiloa  Mad Embarassed Nyt mulle sitten ilmotettiinkin yllättäen leikkausaika (n. 2 kk aiemmin kuin odotin) ja ene-kuuri olis tietysti edessä, joten lähtöpaino pitäisi käydä punnitsemassa ja nyt hirvittää. Ehdin ennen punnitusta tiukalla kuurilla pudottaa 3-4 kiloa, mutta jäähän sitä extraa silti, joten diskataanko mut nyt sitten heti jatkosta sen takia?

Muriels

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : Häme
Registration date : 20.12.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeinen punnitus ennen ene-diettiä edessä ja olen lihonut :( Empty Vs: Viimeinen punnitus ennen ene-diettiä edessä ja olen lihonut :(

Viesti kirjoittaja punatukka Pe Joulu 20, 2013 10:24 pm

Ei sinua mitään diskata, reippaasti vaan punnitukseen!  Smile Hienoa, että sulla siintelee jo leikkausaika näkyvissä.

Enellä painoa tippuu, toisilla enemmän, toisilla vähemmän. Pääasia lienee se, että oppii olemaan pienillä ruoka-annoksilla.. ja tuo leikkauksessa tarvittava näkyvyys sisuksissa lisääntyy, kun maksa pienenee, jos siihen kellä tarvetta on.

Tsemppiä jatkoon sulle!  cheers

punatukka

Viestien lukumäärä : 108
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 21.12.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeinen punnitus ennen ene-diettiä edessä ja olen lihonut :( Empty Vs: Viimeinen punnitus ennen ene-diettiä edessä ja olen lihonut :(

Viesti kirjoittaja meevin La Joulu 21, 2013 1:00 am

Oli mullakin pari kiloa enemmän, vähän rav.tera huomautti asiasta, mutta ei se hommaa hidastanut. Onnea vaan matkaan.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeinen punnitus ennen ene-diettiä edessä ja olen lihonut :( Empty Vs: Viimeinen punnitus ennen ene-diettiä edessä ja olen lihonut :(

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa