Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pysyykö pää kilojen mukana?

5 posters

Siirry alas

Pysyykö pää kilojen mukana? Empty Pysyykö pää kilojen mukana?

Viesti kirjoittaja sinizii Pe Syys 04, 2009 12:42 pm

Jännä juttu, mutta koska mä olen aina, ihan jostain 3 vuotiaasta ollut ylipainoinen, ni en osaa ajatella mikä johtuisi ylipainosta ja mikä ei. Koska mulla ei ole vertailu kohdetta. En osaa ajatella mitä multa on jäänyt tekemättä siksi kun olen tälläinen tai mitkä asiat on vaikeita. Okei, en voisi harrastaa seinäkiipeilyä, mutta ei se mua kyllä kiinnostakaan, mutta jos olisin hoikka niin olisinko kiinnostunut siitä? Olen monta kertaa lukenut ihmisten kertomuksia siitä miten vaikeaa elämä on ylipainoisena ja miten se vaikuttaa kaikkeen, niin se on tuntunut jotenkin oudolta koska en itse ajattele että elämäni olisi rajoittunutta tai vaikeaa, ja minä sentään olen isompi kuin moni muu! Very Happy Nyt kun ajattelen sitä niin tottahan se on, joka kerta kun näen tuolin jolle istua mietin että a)mahdunko ja b) kestääkö se jne, mutta koska mun elämä on ollut sitä aina, niin kauan kuin muistan, en huomaa sitä että se ei olisi "normaalia". Pidän normaalina sitä että voin ostaa vaatteita vain tietyistä paikoista, että en voi juosta bussiin viime minuuteilla (tai ainakaan se ei hyödytäVery Happy) tai että en mahdu pieniin rakoihin. Siksi olenkin miettinyt, että kuinka vahvasti tämä minäkuva on mun päähäni juurtunut, että jos ja kun laihdun tästä nyt vielä vaikka rohkeat parikymmentä kiloa tai enemmän ja olen huomattavasti pienempi, niin kuvittelenko itseni sitten yhä edelleen suureksi? Vilkuilenko yhä tuoleja sillä silmällä että leviääkö se mun alle, suuntaanko edelleen soputelttamyymälään ostamaan sadetakkia, panikoidunko jos näen että joku tila on ahdas ja siitä on vaan mentävä jne? Se on erittäin mielenkiintoista nähdä.. Suspect
sinizii
sinizii

Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 05.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pysyykö pää kilojen mukana? Empty Vs: Pysyykö pää kilojen mukana?

Viesti kirjoittaja tigertytto Pe Syys 04, 2009 2:21 pm

Hyvä näkökulma sinizii,en olekkaan itse ajatellut kaikkea tuota esim,nyt juuri tuo seinäkiipeily Smile
Mutta nyt kun mainitsit sen niin luulen että minä varmastikkin tykkäisin siitä kun vaan pystyisi kiipeilemään siellä seinillä Very Happy
Kyllä tuo laihtuminen tuo tullessaan niin paljon erilaisia juttuja mitä nyt ei voi tehdä että en uskalla edes haaveilla voiko ne kaikki olla mun kohdalla edes mahdollisia...jotenkin tämä elämä on meikäläistä potkinut siihen malliin muutenkin päähän että jotenkin tuntuu että kyllä mä varmaan kuolen siihen leikkaukseen,eihän se nyt voi olla totta että mä laihtuisin,ei mulle voi tapahtua mitään niin hyvää jne....
Shocked
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pysyykö pää kilojen mukana? Empty Vs: Pysyykö pää kilojen mukana?

Viesti kirjoittaja Irmeli Pe Syys 04, 2009 3:27 pm

Mulla on paino tippunut 35 kg niin on ihana huomata, että mahtuu "entisiin vaatteisiin" ja ne isot vaatteet jotka oli joku aika sitten sopivat ovat jo aivan liian väljät Very Happy . Mulla on ainakin mieliala kohonnut painon pudotuksen myötä enkä paniikkia ole kokenut päinvastoin on ollut ihanaa huomata miten laihtuminen on tuonut elämääni paljon positiivisia asioita.

Irmeli

Viestien lukumäärä : 15
Paikkakunta : Kalaja
Registration date : 08.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pysyykö pää kilojen mukana? Empty Vs: Pysyykö pää kilojen mukana?

Viesti kirjoittaja sinizii La Syys 05, 2009 1:17 am

Voi Tigertyttö, hyvin se menee! Kyllä mäkin kaikennäköistä mietin ennen leikkausta ja sen jälkeenkin (etenkin jälkeen ku oli jotenki vaikea uskoa että pystyisi vielä syömään ja olemaan "normaalisti"), mutta niin sitä vaan toipuu ja homma lähtee ihan uusilla kierroksilla eteenpäin. Nyt ne ajatukset tuntuu tosi kaukaisilta ja huvittavilta. Vaikka sillon ei kyllä paljon naurattanu..Wink

Irmeli: ku mullahan ei ole niitä pienempiä vaatteita.Very Happy Olen kai sen verran pessimisti, että olen heivannu niitä mäkeen sitä mukaa ku ei päälle mahdu enkä edes elätellyt toiveita että niihin mahtuisin.Smile Tosin on se kiva sieltä kaupasta kaivaa vähän pienempää kokoa ja ellokseltaki ku tilasin farkut piti palauttaa ku oli liian isot!
sinizii
sinizii

Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 05.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pysyykö pää kilojen mukana? Empty Vs: Pysyykö pää kilojen mukana?

Viesti kirjoittaja tigertytto La Syys 05, 2009 2:21 am

Kiitos sinizii kannustuksesta Very Happy sitä tarvitaan.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pysyykö pää kilojen mukana? Empty Vs: Pysyykö pää kilojen mukana?

Viesti kirjoittaja onnellinen To Syys 17, 2009 12:41 am

Minäkin ilkeen jo kulkea kotona sortseissa ja t-paidassa, en siis sellaisessa nilkkoihin ylettyvässä kuten ennen. Vaate ostoksille en ole vielä mennyt kun olen päättänyt että eka ostos on farkut normaali kaupasta siis koka 44 nyt luulisin että koko on 46-48 joten malttia pitaa olla.
Minä se vain hurruttelen ompelukoneella saumoja uudelleen. Very Happy

onnellinen

Viestien lukumäärä : 57
Paikkakunta : Jerusalem
Registration date : 03.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pysyykö pää kilojen mukana? Empty Vs: Pysyykö pää kilojen mukana?

Viesti kirjoittaja tigertytto To Syys 17, 2009 5:11 pm

oliskohan täällä ketään joka olisi suunnilleen 40 vuotias ja ylipainoa 60kg,leikattu ja laihtunut paljon?????haluaisin tietää miten kamalasti se nahka jää roikkumaan affraid
Mulla on silmissäni itsestäni joskus tulevaisuudessa sellainen kuva että esim,polvien reunukset roikkuu puolisen metriä kohti maata jne... pale
Haluaisin tietää että saakohan tässä iässä vielä salilla ja uimalla mitenkään noita roikkuja kokoon???rahaa kun ei ole mennä yksityiselle leikkuuseen Rolling Eyes

Ymmärrän hyvin että mitään missi/malli vartaloa tässä ei ole enää mahdollista saada enkä tarvitsekkaan,kunhan saisi jokseenkin pidettyä nahkat kurissa ettei niitä tarvitse perässä vetää.. Very Happy
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pysyykö pää kilojen mukana? Empty Vs: Pysyykö pää kilojen mukana?

Viesti kirjoittaja musti0205 To Marras 12, 2009 12:23 am

Evil or Very Mad Rupea jumppaamaan vatsa lihaksia treenaamaan itse olen laihtunut
kesästä 46kg ja nyt pääsee istumaan kun makuulta nousee ylös ja alas kovaa työtä tämä on.Polkypyöräilyä sekin vaikuttaa vatsaan muualta on lähtenyt hartioista reisistä vatsa tulee viimeksi
musti0205
musti0205

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Harjavalta
Registration date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pysyykö pää kilojen mukana? Empty Vs: Pysyykö pää kilojen mukana?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa