Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Täällä tälläinen reilu 50v ukon köriläs

3 posters

Siirry alas

Täällä tälläinen reilu 50v ukon köriläs Empty Täällä tälläinen reilu 50v ukon köriläs

Viesti kirjoittaja musti0205 Ke Syys 02, 2009 2:02 am

Neutral minulle alkoi kertyä painoa viimeisen 8vuoden aikana reilu 10kg vuodessa parhaimmillaan taidettiin olla
lähellä kahta sataa 2007 alkuvuonna. Sain 20kg pois kasviksia lisäämällä aika nopeasti 6kk
mutta siihen se jämähti.Olo parani selvästi kävin lääkäreillä ravitsemusterapeuteilla
tyksissä pulsissa muutin paikkakuntaa 2008 täällä alkoi sama ruljanssi sain lähetteen satks.
keväällä olin kirurgin luona sanoi että elokuuhun mennessä 15kg pois niin sitten vatsa tähystetään
aloitin dietin 15.06 vlcd+ vihaneksia vettä mehua 19 päivä oli tähystys 30kg oli eiliseen mennessä pudonnut
kirurgi sanoi että vahva motivaatio
musti0205
musti0205

Viestien lukumäärä : 44
Paikkakunta : Harjavalta
Registration date : 25.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Täällä tälläinen reilu 50v ukon köriläs Empty Vs: Täällä tälläinen reilu 50v ukon köriläs

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ke Syys 02, 2009 10:02 pm

Moi musti0205!
Terveiset tähystyksestä...olin porissa tänään leikkaavan tohtorin käsittelyssä...ja oli tooosi yökköttävää, mut hengissä selvisin!
En tiedä paljonko sun lähtöpaino oli.....onnea pudotuksesta!
itse olin painavimmillani Bmi arvo 45....aprillipäivänä aloin omin päin nutrien avulla pudottaa painoa ja sainkin 29.4. mennessä n.10kg pois tällöin tapasin kirurgi Haikosen, joka lupasi leikata mut! ja tänään kun vihdoin sain tämän tähystysajan olin saanut pudotettua n.20kg yhteensä eli bmi arvo oli nyt enää "vain" 37....lääkäri tuumasi ennen tähystystä, että ompas painoa pudonnut jo paljon....samalla tohtori, että haluanko enää leikkaukseen....johon minä, että tottakai, en halua enää jojoilun jatkuvan ja hän oli silloin huhtikuussa luvannut mulle,että saa pudottaa painoa niinpaljon kuin ehdi ennen leikkausta!....Tähän tohtori, että hänellä ei ole mitään leikkaustani vastaan, mutta kun hän joutuu selittelemään kolleegoille, että miksi leikata "laihoja"
olin tietysti imarreltu ...että minäkö laiha..heh ei oo muutamaan vuoteen kuulluutkaan moista kommenttia!
Asiat vähän hyppelee kun on vähä tohkee olo!
Amerikoissa kuulemma leikataan tosipaljon heh heh laihoja eli Bmi 37, mutta täällä suomessa on niin vähän leikkauksia, että Bmi arvo on yleensä leikkattavilla 47.....no minähän siihen, että täytyykö mun nyt sitte lihottaa itteni arvoihin sopivaksi vaikka tää oli jo sovittu??
niin lääkäri tuumasi, että ei, saan pudottaa vieläkin painoa...takaisin ei saa tulla kun seuraavan kerran nähdään!
Niin sillä tähystykstä selvisi jo närästykseni suu...se oli palleatyrä!
Joten GBS on ainoa vaihtoehto kuulemma mulle!
Eipä tässä nyt sit muuta kun oottelemaan tulevaa!
Tsemppiä sulle ja muillekkin!
T:Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Täällä tälläinen reilu 50v ukon köriläs Empty Vs: Täällä tälläinen reilu 50v ukon köriläs

Viesti kirjoittaja Norsu To Syys 03, 2009 11:30 pm

Terve Musti,

Tuntuu juu motivaatio olevan sullakin kohdallaan ja se onkin tässä leikkausjutun etenemisessä tosi tärkee juttu. Ei muuta kun tsemppiä jatkolle ja matkalla kohti terveempää uutta elämää, kun leikkuri kutsuu.
Norsu
Norsu

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Riihimäki
Registration date : 16.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Täällä tälläinen reilu 50v ukon köriläs Empty Vs: Täällä tälläinen reilu 50v ukon köriläs

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ti Loka 20, 2009 12:36 am

HUHUU!
Mitäpä kuluu tuleva leikkaus kaveri?
Harmi kun oot miesten mies.....ei päästä samaan huoneeseen sillon 15.12.
Toivottavasti käytävällä tavataan! Asiasta kolmanteen toivottavasti se hiivatin sikalentsu ei sotke tätä meidän operaatioita!
Tsemppiä tulevaan!
T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Täällä tälläinen reilu 50v ukon köriläs Empty Vs: Täällä tälläinen reilu 50v ukon köriläs

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ke Loka 21, 2009 6:52 pm

Tänään putos postilaatikosta aika ravintoterapeutille....se olisi 5.11. klo 10!
Onko sulla tietoo moisesta?
Kysely kaavake oli aikamoinen pistin juur sen postiin!
Tsemppiä sulle!
T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Täällä tälläinen reilu 50v ukon köriläs Empty Vs: Täällä tälläinen reilu 50v ukon köriläs

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa