Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

nahkan poisto leikkaus tiistaina

4 posters

Siirry alas

nahkan poisto leikkaus tiistaina Empty nahkan poisto leikkaus tiistaina

Viesti kirjoittaja pingu70 Ma Elo 19, 2013 12:13 am

No niin päivät käy vähiin.... tiistaina olisi leikkausaika töölöössä.
Rupee jo vähän jännittämään. Kovasti mietityttää mitä ne leikkaa.
Olen netistä katellut leikkauksia ja miettinyt leikkaavatko suomessa vaan mahamakkaran vai tekevätkö myös pysty haavan ja ottavat siitäkin nahkaa pois?
onko kellään tietoo?
Sit mietin tuleeko leikkauksen jälkeen taan ne napapiikit?

pingu70

Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : vantaa
Registration date : 15.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

nahkan poisto leikkaus tiistaina Empty Vs: nahkan poisto leikkaus tiistaina

Viesti kirjoittaja Kimby Ma Elo 19, 2013 1:54 am

En ole kuullut että tehtäisi pystyviiltoa. En minä muistaakseni jälkikäteen piikittänyt, mutta edellisenä iltana kyllä.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

nahkan poisto leikkaus tiistaina Empty Vs: nahkan poisto leikkaus tiistaina

Viesti kirjoittaja alati roculis La Syys 14, 2013 2:00 am

Mitä mahtaa kuulua sinulle pingu70? Hiukan huolestuttaa... Toivottavasti toivut rauhassa ja tulet sitten kertomaan kokemuksista.

alati roculis

Viestien lukumäärä : 77
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 08.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

nahkan poisto leikkaus tiistaina Empty Vs: nahkan poisto leikkaus tiistaina

Viesti kirjoittaja pingu70 La Syys 14, 2013 6:11 am

Hei kaikille.
Leikkaus meni hyvin.Olin vuorokauden sairaalassa ja kotiuduin kipulääkkeiden kanssa. Alussa ei ollut lainkaan kipua ,kun söi säännöllisesti pillerit. poistettiin 3,5 kg palanen nahkaa ja rasvaa. Haava on pitkä kyljestä kylkeen. Ensimmäinen viikko meni torkkuen sohvalla, ainakun teki jotain piti ottaa torkut.
Kotona on ollut pieniä ongelmia.Teipit eivät lähteneet millään irti, olivat tiukasti paikoillaan vielä 2 vkoo leikkauksesta. Minkä vuoksi haava rupesi tulehtumaan. Antibiottikuuri ja ahkeraa haavahoitoa.
Turvotusta mulla on hirmuisesti,hyvä että tukiliivin saa kiinni. ( mulla treenit otettiin pois jo sairaalassa vuorokausi leikkauksesta,kun ei vuotoo juuri mitään) Enaiviikolla jälkitarkastus,saanähdä poistavatko nestettä.
( voisivat poistaa, kun pelottaa  et nahka venyy taas). Liivi on musta pelastus. sen kanssa on helpompi liikkua,kun antaa tukea. Nyt leikkauksesta reilu 3 vkoo. Jonkun verran on edelleen kipuja toisella puolella vatsaa, mielestäni liittyy vatsalihasten kiristykseen. Meinaa niitä ei voi käyttää lainkaan viellä.
Kaiken kaikkiaan voin sanoa ,että luulin leikkauksen olevan pahempikin tai kivuliaampi.
Ekan kerrankun laitoin oikeet vaatteet päälle ja vilkaisin peiliin olohuoneeseen mennessäni. Oli pakko palata peilin luo ihmettelemään,että kuka ihme se sieltä katsoo takasin.
Ihan tajutonta,ei meinaa millään ymmärtää et sehän olen minä, kun mahareppu puuttuu.


Nyt vaan jännittää millainen lopputulos tulee. Very Happy 

pingu70

Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : vantaa
Registration date : 15.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

nahkan poisto leikkaus tiistaina Empty Vs: nahkan poisto leikkaus tiistaina

Viesti kirjoittaja apila La Syys 14, 2013 12:41 pm

Onnea tämän etapin läpikäymisestä. Varmaan se monella edessä ja kai sitä melkein yhtä paljon jännitetään kuin tätä laihdutusleikkaustakin. Hienoa, ett kaikki meni hyvin. Antaa rohkeutta sitä suunnitteleville =) cheers cheers cheers 

apila

Viestien lukumäärä : 133
Paikkakunta : Riihimäki
Registration date : 01.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

nahkan poisto leikkaus tiistaina Empty Vs: nahkan poisto leikkaus tiistaina

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa