Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa*

5 posters

Siirry alas

Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa* Empty Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa*

Viesti kirjoittaja Sannuli Ti Toukokuu 07, 2013 7:16 pm

Olen nyt tehnyt lopullisen päätöksen ja huomenna tallustetaan erikseen varatulle pidemmälle ajalle työterveyslääkärin luo hakemaan lähetettä. Kaikki muutkin vaihtoehdot leikkauksen toteuttamiseksi on auki tällähetkellä, mm Tallinnaan meno erittäin houkuttelevana. Isäntä on ollut vain hieman kiinnostunut, kuunnellut kun vaahtoan tästä, mutta ei sen ihmeemmin mukana jutussa. Ja se tietty harmittaa. Neutral

Niinpä olen heitellyt hänelle kommentteja huumorilla, tyyliin;

- "Aattele kuinka paljon halvemmaksi tulee ainakin puoli vuotta ruokaostokset kun en pysty syömään kuin murto-osan aiemmasta!! Ja sen jälkeenkin tuskin koskaan syön niin paljoa kuin nyt..." "Vakuutusmaksutkin pienenee kun en ole enää sairaalloisissa mitoissa" (en kyl oo tästä varma)

-"Joo kyllä ne ekat kilot varmaan tisseistä lähtee, mut saat luvan ostaa mulle just semmoset tissit ku sä haluat sitten myöhemmin..." Laughing

-"Kyllä siinä varmaan iho roikkuu sitten kun paljon laihtuu, mutta laihdun sitten leikkauksella tai ilman sitä niin iho roikkuu joka tapauksessa. Mutta sitä on kiva lelluttaa sitten, vähän niinkuin stressipalloa venutella ja mouhia..."

-"No ei se vaatteiden uusiminen nyt NIIIN kalliiksi tule, kirpparit on täynnä normaalikokoisten vaatteita ja alennusmyynneistäkin löytää sitten kledjuja kun nyt ei löydy. Sitäpaitsi mulla on tuolla useita kymmeniä vaateparsia joita olen vuosien aikana ostanut motivaatioasuiksi..."

Mitäs muuta? Keksittekö lisää? pig




Sannuli

Viestien lukumäärä : 42
Paikkakunta : turku
Registration date : 28.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa* Empty Vs: Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa*

Viesti kirjoittaja hansu Ti Toukokuu 07, 2013 8:16 pm

Äläkä unohda niitä hemaisevia pitsisiä alusvaatteita/isännän viehättimiä...
Lupaa ottaa mukaan sitten ostosreissulle Laughing
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa* Empty Vs: Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa*

Viesti kirjoittaja Sannuli Ti Toukokuu 07, 2013 9:01 pm

Veikkaan kyllä ettei ne pitsiset hemputtimet oo niin ihkuja kun ne pitää kaivaa esille "sieltä jostain"... Nyt jo roikkuu niin pahasti että pikkarit (naurettavaa käyttää tuollaista nimitystä niistä pikkuveneen purjeista) pitää olla tarpeeks tilavat että tulevat navan päälle. Joku semmonen dollypuku, vai miksi niitä superlyhyitä silkkiaamutakkeja turkisreunalla kutsutaan, ne vois mennäkin. Laughing

Sannuli

Viestien lukumäärä : 42
Paikkakunta : turku
Registration date : 28.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa* Empty Vs: Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa*

Viesti kirjoittaja hansu Ke Toukokuu 08, 2013 12:46 am

Kuules... nahka roikkuu ja rinnan jämät kanssa. Silti ostan hipsterimallisia pitsipainotteisia alusvaatesettejä ja kyllä isäntä tykkää... Sitä ei olis moni uskonut miten meidänkin isäntä ilahtui kun Maksi-Sloggit lensi roskakoriin Laughing

Nykyään isäntä jo kyselee, että eikö olisi aika käydä shoppailemassa... Ja antaa rahatkin sitä varten kouraan. Voit vain kuvitella kuinka riemunkirjava alusvaatelaatikkoni on. Ja noita isännänvikittimiä löytyy joka lähtöön. Niitä on enemmän kuin muita vaatteita yhteensä.

En minäkään mitään kivilinkoja (lue tangat) harrasta. Johan siinä saattais kuminauhan reppana hävitä sinne poimujen väliin... Itse vierastin alkuun ajatusta noista hörhelöistä, mutta päätin antaa isännälle vähän bonusta. Nyt en itse enää halua pukea päälle alkkareita, jotka nousevat navan ylitse.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa* Empty Vs: Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa*

Viesti kirjoittaja Sannuli Ke Toukokuu 08, 2013 2:35 am

Aah, ihanaiset anti-sexy-maksi-sloggit. Mulla on niitä aika kasat laatikossa.... Hmmm. Jaa näkeeköhän ne miehet vaan sen lupauksen siellä takana?

No hyvä, lisään tämän illalla taivutuspuheisiin. Very Happy

Sannuli

Viestien lukumäärä : 42
Paikkakunta : turku
Registration date : 28.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa* Empty Vs: Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa*

Viesti kirjoittaja -Tuulia- To Toukokuu 09, 2013 1:36 am

Ihan totta? Onko jotain muitakin alkkareita olemassa kuin Maxi-Sloggit? En usko, en ole pariin kymmeneen vuoteen edes nähnyt kaupoissa mitään muuta myytävän. Sitä odotellessa!

-Tuulia-

Viestien lukumäärä : 89
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 21.03.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa* Empty Vs: Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa*

Viesti kirjoittaja Sannuli To Toukokuu 09, 2013 2:29 am

Mä pidin kerran Hurveli-kutsut ja sain emännän palkkioksi sellaiset syötävät alushousut. Näin jo ensi silmäyksellä että kyseessä oli hyttyskoon alkkarit, mutta kun oli hieman viintä suonissa niin päätin kokeilla - housujen päälle säädyllisesti. Ulvonauruahan siinä kämpässä podettiin sitten kun esittelin sukkanauhaani, meni just mun reiden ympärille... KappAhlista oon ostanu moniakin kivoja alkkareita, mut Maxi-sloggit on ne mitkä pitää naisen tiellä. What a Face

Sannuli

Viestien lukumäärä : 42
Paikkakunta : turku
Registration date : 28.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa* Empty Vs: Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa*

Viesti kirjoittaja Merja To Toukokuu 09, 2013 2:43 am

Razz Samaa mielt.
Merja
Merja

Viestien lukumäärä : 123
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 29.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa* Empty Vs: Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa*

Viesti kirjoittaja hansu To Toukokuu 09, 2013 1:33 pm

Odottakaahan vain... Noin minäkin vannoin ennen vanhaan, eikä minulla muita ollutkaan. Mutta kun sitä laihtuu ja huomaa mahtuvansa muihinkin vaatteisiin kaupassa kuin niihin "isojentyttöjen" valikoimiin sitä saa vielä sloggipöksytkin kyytiä... Ensin vain mielenkiinnosta kokeilee ja sitten se piru onkin vienyt jo koko käden...
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa* Empty Vs: Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa*

Viesti kirjoittaja Merja To Toukokuu 09, 2013 1:46 pm

Niin mie ja luulen, viime yönä näin jo unta et joku lääkäri tarttui jo ennen leikkausta kaksoisleukaani ja totesi et se on ihan järjettömän iso, sie saattasit näyttää jo huomattavasti paremmalta, vaikka lihava ootkin, jos napsastaan toi leuka heti ens töiks, vähän katsoin sitä epäillen ja kassakone kilisi päässä ja sit mie saakeli heräsin ja harnitti kun en nähny enempää, kyl mie tossa aamusella peiliin vilkaisin siellä se pirun leuka kaikilla kerroksilla oli ihan ennallaan Crying or Very sad
Merja
Merja

Viestien lukumäärä : 123
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 29.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa* Empty Vs: Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa*

Viesti kirjoittaja Kia To Toukokuu 09, 2013 3:37 pm

Ihanaa että muutkin tunnistaa Maxi-slogit ja tietty maxi numeroiset !!! Laughing
Mulla meni kanssa mummo slogit käytöstä, slogit on edelleen mutta Tai mallisena !!!!

Sannuli voisi lisätä tuohon listaan energisyyden ja tietty seksielämän paranemisen !

-Kia

Kia

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 02.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa* Empty Vs: Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa*

Viesti kirjoittaja hansu To Toukokuu 09, 2013 10:31 pm

Minä nimenomaan lupasin isännälle, että leikkauksen jälkeen el "Sloggeja"...
Hävisi maxit sun muut sen siliän tien Laughing .

Pitäisköhän piruuttaan ostaa yhdet ja järkyttää isäntä? Twisted Evil
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa* Empty Vs: Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa*

Viesti kirjoittaja Sannuli La Toukokuu 11, 2013 12:53 am

Mut krhm, kainot lopettakoon lukemisen nyt!! Shocked

Mites tuo alapää, kun kai sielläkin sitä rasvaa on, niin eikös se öööö, väljene tai siis,,,no laihistuu kai sielläkin seinämät? Onko ollu ongelmia? Kun jos mä nyt kehun isännälle et juu seksielämä paranee ja sit onkin ku patonkia heiluttelis rappukäytäväs niin..... Ei mulla muuta.... *juoksee häpeissään ulos* Täytyy kai samalla aloittaa lantionpohjalihastreeni...

Sannuli

Viestien lukumäärä : 42
Paikkakunta : turku
Registration date : 28.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa* Empty Vs: Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa*

Viesti kirjoittaja hansu La Toukokuu 11, 2013 1:53 am

Ei mulla ainakaan ole ollut "ongelmia", isännästä en sitten tiedä... Lihastreeni ei kuiteskaan koskaan oo pahasta. Itsellä ainakin notkeus lisääntynyt bounce Ja vauhti kanssa...
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa* Empty Vs: Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa*

Viesti kirjoittaja Sannuli La Toukokuu 11, 2013 2:05 am

Jaa mut kyllä sen nyt itsekin varmaan tuntee onko alapää napakan tuntuinen, ehkä mietin liikaa näitä. Smile

Sannuli

Viestien lukumäärä : 42
Paikkakunta : turku
Registration date : 28.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa* Empty Vs: Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa*

Viesti kirjoittaja Sannuli La Toukokuu 11, 2013 2:09 am

Tänään juteltiin isännän kanssa ja sanoin et hei sit ku oon normikokoinen niin ostetaan kunnollinen moottoripyörä! Oon aiemmin antanut luvan ostaa mp:n mutta vain jos se on pitkänokkainen Harrikka, joka poljetaan käyntiin.... Joo tiedän et oon ilkee, mut nyt vois laittaa senkin to-do-listalle et vaikka joku kiva iso pyörä jossa voin olla kyydissä sitten.

Sannuli

Viestien lukumäärä : 42
Paikkakunta : turku
Registration date : 28.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa* Empty Vs: Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa*

Viesti kirjoittaja hansu La Toukokuu 11, 2013 3:17 pm

Odota vaan, ei se pelkkä kyydissä istuminen riitä. Vähän ajan kuluttua tekee mieli itse ajajan paikalle... Se on harraste, joka kanssa koukuttaa Laughing . Kyllä luulisi isännänkin jo ajatukseen lämpiävän.

Jalka vieläkin paketissa, mutta onneksi nuo kelit eivät suosi moottoripyöräilyäkään, joten ei niin kovasti harmitakkaan... Kesää ja kärpäsiä odotellessa.

Tosiasiassa sun isäntäs varmaan vaan pelkää leikkausta. Noiden suomalaisten jörriköiden ei ole helppoa puhua tuntemuksistaan. Leikkaukseen liitetään aina riskit mukaan ja se jossittelu (jos ei menekkään niin kuin pitää..) Pelko puolison menettämisestä kaihertaa. Alkuun pelottaa leikkaus ja myöhemmin muuttuva puoliso. Moni aviomies on kokenut osansa uhatuksi, kun muitakin uroita on alkanut pörrätä taistelutantereella vaimoa vikitellen. Osalla pelko on aiheellista, osalla ei.

Sitä joutuu siis tsemppaamaan itsensä leikkaukseen ja tuleviin muutoksiin, mutta myös isäntää joutuu henkisesti tukemaan matkan varrella. Meillä tämä projekti on ollut yhteinen ja yhdessä matka jatkuukin. Isäntä nykyään jo ylpeämpikin näyttävämmän oloisesta vaimostaan kuin ennen.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa* Empty Vs: Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa*

Viesti kirjoittaja Sannuli Su Toukokuu 12, 2013 7:45 am

Uskon Hansu! Mä on pikkulikkana ollu mopotyttö, mulla oli hieno tunturi-mopo, kun muilla oli pienet monkeyt ja sen kanssa monet vuodet huristeltiin. Mutta tuota, kun oon ihan hippasen huono-onninen ihminen... Razz

Joo kyllähän se isäntä pelkää, nyt on jo myötämielinen leikkaukseen, kun ilmoitin että oon sinne menossa piste. Mut toki pitsit ja seksielämän piristyminen ja moottoripyörä on saattanut vaikuttaa myötämielisyyteen. Wink

Sannuli

Viestien lukumäärä : 42
Paikkakunta : turku
Registration date : 28.04.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa* Empty Vs: Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa*

Viesti kirjoittaja hansu Su Toukokuu 12, 2013 3:11 pm

Hyvin oot pehmittänyt
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa* Empty Vs: Aviopuolison vakuuttelua... *pilke silmäkulmassa*

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa