Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ensimmäinen Flunssa

5 posters

Siirry alas

Ensimmäinen Flunssa Empty Ensimmäinen Flunssa

Viesti kirjoittaja satu Su Huhti 28, 2013 9:36 pm

kerron tänne olostani kun kerta muita se ei kotona kiinosta. On niin voimaton olo kaiken aikaa eikä jaksa mitään mieli maassa ja nenä vuotaa kun seula. Otan allergia lääkettä särkylääkettä jos muistan sekä jotakin millä nenä pysyy auki että voi etes hengittää. Syön jos jaksan näköjään toi mieheke tukkii sitä ruokaa vaikka ei tee etes mieli syyä ja taas huomaan sen ettei mahaan mahdu yhtikäs mitään.

juomis puoli nyt on miten on teksi mieli vain nukkua vaikka itsensä ikuiseen uneen. sokeri arvot on aina korkeat kun oon kipee ja nytkin syönnin jälkeen sammun ku sauna lyhyt mitään en haista enkä maista.

Toivon vian että olis joku joka etes välittäisi vaan kovin tunnen yksinäiseksi itseni jälleen kaikki on hyvin jos olen terve vaan nyt en ole. drunken mutta sainpahan nyt sanottua miltä tuntuu joten lähden taas petiin makaamaan omien ajatusten kera Sleep
satu
satu

Viestien lukumäärä : 108
Paikkakunta : tervola
Registration date : 08.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen Flunssa Empty Vs: Ensimmäinen Flunssa

Viesti kirjoittaja trintilla Su Huhti 28, 2013 10:02 pm

Flunssa ja sairastaminen muutenkaan ei ole koskaan kivaa ja tuntuu siltä että ei jaksa.

TOivottavasti tänne purkautuminen (oletko lankakerä) auttoi edes vähän ja varmasti maailma näyttää vähän paremmalta kunhan lunnsalentsumikälie menee pois.

Jaksamisia bounce
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen Flunssa Empty Vs: Ensimmäinen Flunssa

Viesti kirjoittaja meevin Su Huhti 28, 2013 10:27 pm

Täältä ainakin saat myötätuntoa. Itsellä eka flunssa moneen vuoteen. Perjantaina alkoi ja viikonlopun olen pärskinyt ja niiskuttanut, tänään alkoi yskä ja vähän iltaisin on lämpöäkin. Ikävin asia on se, että olen joutunut olemaan koko viikonlopun töissä, ylikiltti hoitaja Very Happy Molempina päivinä pitkät vuorot, lupasin aikoinaan tehdä kun kaikilla oli tärkeitä menoja just tänä viikonloppuna. Äsken sitten soitin pomolle pilaten sunnuntai-iltansa ja ilmoitin, että taidan sairastaa kotona pari seuraavaa päivää. Sitten alkaakin parin viikon tauko. Enää viikko töitä sen jälkeen ja sitten kesävapaa....Torstaina sis.lääkäri, onhan sitä jo odotettukin.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen Flunssa Empty Vs: Ensimmäinen Flunssa

Viesti kirjoittaja hansu Ma Huhti 29, 2013 5:56 pm

Muista juoda, helpottaa oloa. Syöminen kannattaisi myös muistaa, ettei tule "vetovaikeuksia" ruuan suhteen. Itse missasin viikon syömiset kertaalleen reilu vuosi sitten. Jouduin väkipakolla opettelemaan syömistä uudelleen, vatsa ei meinannut millään ottaa syömisiä vastaan.

Koetahan parannella itsesi kuntoon. Vointi kohenee ja kesä lähenee. Kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu Cool
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen Flunssa Empty Vs: Ensimmäinen Flunssa

Viesti kirjoittaja Merja Ma Huhti 29, 2013 10:27 pm

Heippa Satu flunssa on kurjaa, olen itsekkin potenut sitä viikon, alkoi viime maanantaina, tosin töistä olin pois vain ke-pe mut veto on pois edelleen ja tänäänkin työpäivä tuntui tosi pitkältä.

Uusi kuvasi näyttää ihan kivalta olet vissii käynyt parturissakin, tsemppiä vaan ei se flunssakaan ikuisesti kestä, vaikka kurjaa onkin, vartu vaan kohta se sullakin voi kevät villitys iskeä ja tiedä häntä, mitä kivaa sitä sitten voi tapahtua Surprised
Merja
Merja

Viestien lukumäärä : 123
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 29.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen Flunssa Empty Vs: Ensimmäinen Flunssa

Viesti kirjoittaja satu Ti Huhti 30, 2013 1:18 pm

no flunssa alkaa pikku hiljaa parantumaan kun popsin allergia lääkettä kumpa viellä kelit paranisi että olisi motivaatiota lähteä ulos.

Ja erinlainen elämäkin siinä sivussa paljon voisi muuttaa elämässäkin jättää kaiken entisen taakse lähteä vain ja katsoa mitä elämä tuo tullessaan scratch
satu
satu

Viestien lukumäärä : 108
Paikkakunta : tervola
Registration date : 08.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen Flunssa Empty Vs: Ensimmäinen Flunssa

Viesti kirjoittaja satu Ti Huhti 30, 2013 1:20 pm

niin tosiaan uudet hiukset piristi hetken kun ehti kokonaisen päivän niistä nauttai ennekuin flunssa tuli nyt ne ei ainakaan varise päästä pois ja näyttävät terveiltä
satu
satu

Viestien lukumäärä : 108
Paikkakunta : tervola
Registration date : 08.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen Flunssa Empty Vs: Ensimmäinen Flunssa

Viesti kirjoittaja satu Ti Toukokuu 21, 2013 4:13 am

nyt olen parantunut flunssasta Benisiliini kuurin sain allergia lääkeet ja allergia sumutteen siitä huolimatta sain allergisen reagtion Benisiliinistä kuten sen jo tiesinkin.

kipeänä masennuin totaalisesti kun ei jaksanut muutakuin nukkua ja maata ja ruoka ei maistunut.

nyt taas elämä hymyilee kun paranin ja pääsin piktästä aikaa lenkille uusia lenkkareita odotellessa että voisin kokeilla hölkkäämistäkin.

kipeänä en syönyt enkä juonut juuri mitään kaikki maistui mäntysuovalta joten ei tehnyt mieli vielläkin meinaa niiskututtaa mutta jospa se siitä Very Happy
satu
satu

Viestien lukumäärä : 108
Paikkakunta : tervola
Registration date : 08.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ensimmäinen Flunssa Empty Vs: Ensimmäinen Flunssa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa