Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pipariinan matka jatkuu

3 posters

Siirry alas

Pipariinan matka jatkuu Empty Pipariinan matka jatkuu

Viesti kirjoittaja Pipariina La Huhti 27, 2013 2:43 pm

Nyt sitä ollaan virallisesti pienimahaisten joukossa. Keskiviikkona tehtiin onnistunut leikkaus ja perjantaina pääsin kotiinpäin. Illalla sitten nousi kuume 38, mutta laski panadolilla, etten joutunut lähtemään takaisin. Yhteyttä toki otin osastolle. Kaikki on uutta ja ihmeellistä. Nyt teiltä konkareilta kysyisin muutamaa asiaa. Ensinnäkin täyden olon tunne, se ei taida alkuukaan olla sellaista täydenolon tunnetta kuin ennen??Mulla tuntuu lähinnä kivistävänä kipuna vatsassa. Toisekseen röyhtäily, onko alussa ihan normaalia, että röyhtäyttää kamalasti? Question Olen nyt uskaltanut syödä noin 1dl annoksia (ehkä vajaa). Kyllä elämänmuutos on iso, toivotaan, että myös tuloksellinen. bounce


Pipariina

Viestien lukumäärä : 23
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 30.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pipariinan matka jatkuu Empty Vs: Pipariinan matka jatkuu

Viesti kirjoittaja trintilla La Huhti 27, 2013 3:06 pm

Minulla ainakin tuo röyhtäily jatkuu edelleen. Ei nyt niin paljon kuin alussa, mutta enempi kuin ennen leikkuuta. En osaa sanoa onko ohitetuilla j sleevatuilla tässä eroa (minulla sleeve), mutta lekuri sanoi minulle leikkuun jälkeen suunnilleen notta "et enää koskaan ole hieno nainen, sinun on röyhtäiltävä" Very Happy
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pipariinan matka jatkuu Empty Vs: Pipariinan matka jatkuu

Viesti kirjoittaja hansu La Huhti 27, 2013 3:29 pm

Minäkin röyhtäilin alkuun runsaammin ja se helpotto oloa kummasti. En ikinä ole ollut röyhtäysten ystävä ja nyt pidempi aika leikkauksesta röyhtäykset ovat vaihtuneet sitten ilmavaivoiksi. Suo siellä ja vetelä täällä...

Täyden olon tunnetta ei ainakaan minulla ollut alkuun. Jos söi niin paljon että tunsi olevansa täynnä, niin makasi/käveli sitten tuskissa vähän ajan päästä... Minulla ainakin toimi parhaiten se desin mitan kanssa syöminen alkuun. Nykyään on jo oppinut kuuntelemaan kehoaan ja osaa stopata oikeaan aikaan. Joskus ruokailun jälkeen tulee kuitenkin tunne, että ruokaa ei ole saanut tarpeeksi ja se ainakin minulla aiheuttaa napostelua. Siitä olen yrittänyt päästä eroon.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pipariinan matka jatkuu Empty Vs: Pipariinan matka jatkuu

Viesti kirjoittaja Pipariina Ke Toukokuu 01, 2013 1:28 am

Kiitos vastauksista, toivon todella, että pääsen myös röyhtäily vaivasta eroon. Mulle tehtiin ohitusleikkaus. Vointi alkaa olla erittäin hyvä, kipuja ei enää ole. Paljoakaan en ole uskaltanut mitään tehdä. Voin syödä desin, eikä kipuja tunnu. Isompia annoksia ei tee edes mieli ottaa. En ole seurannut kaloreita tai proteiineja kovin tarkasti, mutta varmaan tarvisi aloittaa jonkinmoinen seula. Juomisen muistaminen on sitten vaikeaa. Paino nousi leikkauksen aikana turvotusten myötä noin 2kg. Nyt leikkauksesta tasan viikko ja paino tippunut noin -1kg leikkausaamun painosta.

Pipariina

Viestien lukumäärä : 23
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 30.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pipariinan matka jatkuu Empty Vs: Pipariinan matka jatkuu

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa