Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

vatsanahan ja rintojen korjausleikkaus TYKS:ssä

2 posters

Siirry alas

vatsanahan ja rintojen korjausleikkaus TYKS:ssä Empty vatsanahan ja rintojen korjausleikkaus TYKS:ssä

Viesti kirjoittaja lisbet Ti Huhti 09, 2013 2:04 am

Moikka pitkästä aikaa!

Mahtaako kukaan tietää miten TYKS:ssä suhtaudutaan nahkojen korjauksiin?

Olen käsittänyt, että TYKS:ssä ei tehdä rintojen korjauksia kunnallisesti lainkaan, mutta vatsanahkoja tilanteen niin vaatiessa korjataan. Mulla olisi tarvetta molemmille leikkauksille ja syyt ovat enemminkin psyykkisiä kuin fyysisiä, joskin vatsanahka ihan todella haittaa myös liikkuessa -> minä olen jo pysähtynyt, mutta nahat jatkavat edelleen liikettään Mad Millaisia kokemuksia teillä on näistä leikkauksista ja miten helposti/vaikeasti niihin pääsee?

Leikkauksesta on nyt aikaa 1v3kk ja painoa on lähtenyt n. 70kg (bmi nyt 25,9) ja nahkaa on.

Kevättä odotellen,
Lisbet Smile

lisbet

Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : turku
Registration date : 24.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

vatsanahan ja rintojen korjausleikkaus TYKS:ssä Empty Vs: vatsanahan ja rintojen korjausleikkaus TYKS:ssä

Viesti kirjoittaja Piuku Ke Huhti 10, 2013 4:02 am

Leikkaavat nahkoja vainterveydellisistä syistä niin kuin varmaankin tiedätkin. Tyksistä erityisesti en osaa sanoa. Muistelen että jossain ketjussa olis joku kertonut, että rinnatkin olisi leikattu kun, niiden alustat hautui haavaumille tms.
Kun menet arvioon niin kerrot mahdolliset hautumis jutut ja sen miltä ne nahka jutut sun mielestä tuntuu ja miten vaikuttaa sun joka päiväiseen elämään.

Mulla on se tilanne, että menen ehkä loppuvuodesta arvioon. Olen itse laihtunut n.35kg ja maha roikkuu ja tissitkin. Edellisellä kerralla lekuri kirjoitti epikriisiin että edessä vielä mahdollinen vatsa nahan kiristys.
Suunnitelmissa olis käydä ennen sitä allit leikkuuttamassa yksityisesti, kunhan sais rahat kasaan
11kg olis vielä normaali painoon, mutta hyvä näinkin. Tässä 80kg se on nyt jumittanu n. vuoden. Pitäis saada ittensä innostumaan jostain liikunnallisesta, mutta vanhat tavat on tiukassa. Ainoastaan hyötyliikunta on parantunut huomattavasti.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa