Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

LKS:ssa Rovaniemellä leikattuja

2 posters

Siirry alas

LKS:ssa Rovaniemellä leikattuja Empty LKS:ssa Rovaniemellä leikattuja

Viesti kirjoittaja meiju-65 Ma Maalis 04, 2013 12:16 am

Onko lks:ssa leikattuja ? Odottelen leikkaukseen pääsyä vielä tälle keväälle. Kertokaa kokemuksista.

meiju-65

Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : Lappi
Registration date : 03.03.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

LKS:ssa Rovaniemellä leikattuja Empty leikkaus LKS

Viesti kirjoittaja Ballona Pe Huhti 26, 2013 8:46 pm

Hei, olin LKS:ssä leikkauksessa tällä viikolla. Potilashotellissa edellisen yön, aamulla LYHKI:in Tavarat pussiin, leikkausvaatteet päälle ja aulassa puolisen tuntia odottelua. Omin jaloin kävelin saliin, tossupussit roskiin ja leikkuupöydälle. Tipan laittoivat, ja muutamassa minuutissa olin kanttu vei. Saliin menin noin kymmeneltä ja puoli viiden aikaan olin osastolla. Leikkauspäivää seuraavana päivänä kannettiin ruokaa eteen parin tunnin välein Paluu normaaliin alkoi. Kirurgi kävi moikkaamassa ja kyseli koska haluan kotiin. Ravintoterapeutti kävi kolmantena päivänä. Neljäntenä päivänä sitten mies kävi hakemassa kotiin. Mukaan piti ottaa peräruiske ja hepariinipiikit - se oli ikävä yllätys, mutta olenpahan siitä pistämiseestä selvinnyt. Shocked

Hyvin hoitivat ja lääkettä sai kipuun heti kun pyysi. Huoletta voit mennä, hoitavat todella hyvin. sunny
Ballona

Ballona

Viestien lukumäärä : 2
Paikkakunta : Lappi
Registration date : 05.03.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa