Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pienentyvät Motoristit

5 posters

Siirry alas

Pienentyvät Motoristit Empty Pienentyvät Motoristit

Viesti kirjoittaja trintilla To Helmi 07, 2013 3:21 am

Ajattelin lisätä ihan oman ketjun meille motoristeille, niin ei sotketa toisten posteja Smile

Eli huomasin, että meitä moottoripyöräileviä leikattuja/jonottavia on täällä jonkin verran, niin josko täällä voisi aiheeseen liittyviä mielipiteitä ja kokemuksia vaihtaa...

Miepä aloitan, eli 7 vuotta ukon takapenkillä nyt nelisen vuotta oma kortti ja oma mopo, ja takapenkille en mene enää ikinä.

Tänään ajoin ekaa kertaa kunnolla leikkauksen jälkeen, ja olihan se hassua vetää ajotakki päälle kun painoa on pudonnut 30 kg siitä kun takki on viimeksi ollut sopiva, pikkusen oli iso, ei sillä voi edes ajaa Shocked Joutuu kyllä kokonaan uuden ajopuvun ostamaan keväällä, joskohan semmoisen löytäisi nyt jopa kaupasta, edellinen kun oli mittatilauskamaa, kun olen niin kovin lyhyt (ja olin leviä)
SItten itseä mietitytti sellainen, että kun tosiaan olen niin pätkä, niin aina on ollut vaikia saada jalkoja maahan mopottimen selästä (en harrasta customeita) mutta kun oli tuota elopainoa yli 100kg niin johan siinä kaikki jouset antoi periksi niin että ylettyi. Nyt kun elopainoa on vähempi niin jalatkin ovat kapoisammat niin josko tuo kompensoisi asiaa. Itsellä on pyörän ostaminenkin keväällä edessä, niin saa nähdä mistä ne jalat yltää maahan Very Happy

Että tämmöistä tällä erää... Onkos täällä motoristeja jotka ruukaa kokoontumisissa käydä...? Ja onko teillä muuten painonpudotus vaikuttanut harrastukseen...?
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pienentyvät Motoristit Empty Vs: Pienentyvät Motoristit

Viesti kirjoittaja HyeeNa! To Helmi 07, 2013 5:10 am

Minä oon näitä jotka toistaiseksi istuu siinä takana! Ollaan käyty vappuna motoristikirkossa ja viimeksi oli ajopuku vähän nihkeä, saa nähdä miten tänävuonna!

Eräässä toisessa paikassa oli puhettakin että pidettäisiin leikattujen kokoontumisajot. Wink
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Pienentyvät Motoristit Empty Vs: Pienentyvät Motoristit

Viesti kirjoittaja trintilla To Helmi 07, 2013 5:42 am

Leikattujen kokkoontuminen ois aika komia homma, varsinkin jos kaikki saapuis paikalle liian isoissa ajopuvuissansa Wink
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pienentyvät Motoristit Empty Vs: Pienentyvät Motoristit

Viesti kirjoittaja Kia To Helmi 07, 2013 1:46 pm

Minä toteutin yhden nuoruuden haaveeni ja ostin pari kautta sitten 535 Viragon (joka nyt on myynnissä, jos kiinnostaa!)
Ajelu on ollut aivan mahtavaa, mutta intohimoista motoristia ei minusta kuitenkaan kehkeytynyt. Muut harrastukset ja koira hankaloittavat tätä taivaallista harrastusta !
Kokoontumisajot kuulostavat hienolta, kukahan intomielinen motoristi alkaisi järkkäämään asiaa ? Montako paikalle ilmestyisi ?
Terveisin: nimimerkki "ostanko taas uuden ajopuvun?"

Kia

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 02.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pienentyvät Motoristit Empty Vs: Pienentyvät Motoristit

Viesti kirjoittaja hansu To Helmi 07, 2013 3:10 pm

Minäkin ostin jo toisen ajopuvuston, kun laihduin entisistä ulos. Vanhoja kamppeita en voi päälleni pistää, ne kun ei pysyis yllä kuin ilmastointiteipillä. Kypärän tajusin sentään ostaa napakamman kokoisena, joten laihduttaessa kaventunut pää on vanhaan kypärään yhä "sopiva".

Jos kokoontumisajoja suunnitellaan, niin harkitaan osallistumista. Sitä kun on täällä syrjemmässä, niin paikan valinta vaikuttanee asiaan...

Eiköhän noita pyöriä löydy vähän joka lähtöön. Trintilla sun on vaan soviteltava kuin vaatekaupassa ja valittava sitten mieleinen. Ja sama pätee ajopukuun kanssa.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pienentyvät Motoristit Empty Vs: Pienentyvät Motoristit

Viesti kirjoittaja trintilla To Helmi 07, 2013 6:15 pm

Joo, sovitteluksihan se aina menee Smile

Jos kokkareita järjestetään niin meikä tulee. Kunhan eivät ole Toukokuussa, kun saavun takaisin Suomeen vastatoukokuun lopussa ja pitää ehtiä se mopokin etsimään Wink ai niin ja se puku ja kypäräkin hankkia, nykyinen kypärä tosiaan pyörii päässä, mahtuu melkein tukka nutturalla sinne sisään Smile
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pienentyvät Motoristit Empty Vs: Pienentyvät Motoristit

Viesti kirjoittaja meevin To Helmi 07, 2013 8:43 pm

Täällä kanssa intoa ajella porukalla, keskisuomesta nyt ei vissiin mihinkään ole liian pitkä matka.
Ongelma tässä vaiheessa toisinpäin kuin teillä, eli taitaa olla vehkeet vähän ahtaat. Viime kesänä just meni päälle, nyt on muutama kilo tullut lisää. Tosin tänään rav.terapeutti sanoi ehdottomasti puoltavansa minua leikkuuseen bounce eli voihan se olla että paino kesään mennessä putoaakin kun intoa tuli lisää.
Historiaa sitten...ajelin entisessä elämässä xmiehen kyydissä vuosikausia ja paljon kilometrejä pitkin eurooppaa. Eron jälkeen aloin miettiä, että pitäis löytää mies jolla kanssa pyörä. Kunnes välähti, että voihan sen hankkia pelkän pyöräkin. Sitten kyllä kuvioihin tuli nykyinen mies, joka pyöräillyt ikänsä (nyt tosin väittää siis olevansa liian vanha) Ostin oman pyöräni 5v sitten, se on todella kaunis ja hyvä ajettava; Motoguzzi Nevada 750. Ajaminen itse on sata kertaa mukavampaa kuin kyydissäolo, vaikka mukavaahan sekin oli. Eka keväänä heti kaaduin pihassa ja mursin nilkkani, mutta se ei ole ajohaluihin vaikuttanut. Innolla odotan kevättä ja kelejä. Meillä täällä maalla kestää aika kauan, ennenkuin hiekkatiet on ajokunnossa.

Mutta siis ehdottomasti mukana porukassa, ainakin hengessä jos ajeluihin osuu esteitä.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pienentyvät Motoristit Empty Vs: Pienentyvät Motoristit

Viesti kirjoittaja trintilla Pe Kesä 28, 2013 2:58 am

Pitikös meidän treffata tänä kesänä?

Itse asustan Tampereen seudulla, niin tästä pääsee helposti moneen suuntaan jos innokkaita leikattuja/leikkausta odottavia motoristeja haluaa kaffitella jossakin Smile
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pienentyvät Motoristit Empty Vs: Pienentyvät Motoristit

Viesti kirjoittaja hansu Pe Kesä 28, 2013 3:01 pm

Minäkin olisin kiinnostunut; mikäli paikka ja aika osuisi kohdalleen.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pienentyvät Motoristit Empty Vs: Pienentyvät Motoristit

Viesti kirjoittaja meevin La Kesä 29, 2013 7:51 pm

Mahdollisesti täältäkin tullaan jollei kauheen kaukana ole ja jos en satu just olemaan hesassa ekaa lapsenlasta vastaanottamassa. Tosin en todellakaan tunne kuuluvani pienetyviin motoristeihin....

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pienentyvät Motoristit Empty Vs: Pienentyvät Motoristit

Viesti kirjoittaja trintilla Su Kesä 30, 2013 12:33 am

Tampere, etelä-savo, keskisuomi.. mikäs osuisi kaikkien keskelle...?
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pienentyvät Motoristit Empty Vs: Pienentyvät Motoristit

Viesti kirjoittaja meevin Su Kesä 30, 2013 4:27 pm

Jyväskylä?? Mulla sinne n100km. Muukin kelpaa, en vaan ole niin hyvä maantiedossa:D  Asun siis j.kylästä pohjoiseen nelostietä n.100km

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pienentyvät Motoristit Empty Vs: Pienentyvät Motoristit

Viesti kirjoittaja hansu Su Kesä 30, 2013 11:18 pm

Miksei Meevin koe olevansa pienentyvä motoristi?? Ens vuonna/kesänä kyllä taatusti jo paljon pienentynyt motoristi! Mulle kyllä Jyväskylä passaisi. Aikataulutus ratkaisee paljon.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pienentyvät Motoristit Empty Vs: Pienentyvät Motoristit

Viesti kirjoittaja hansu Su Kesä 30, 2013 11:36 pm

Ai niin, mä olen sitten se motoristin reppana, joka saapuu paikalle liikenteejakajan väärältä puolelta. Meno saattaa muutenkin olla nykivää... Ajotaitoja ei pidä arvioida kuin hissukseen mielessä. Saattaa muutoin masentaa jo meikäläistäkin. Olen miettinyt sitä, pitäisikö hankkia kevyt-rakenteisempi pyörä tuon customin sijaan...
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pienentyvät Motoristit Empty Vs: Pienentyvät Motoristit

Viesti kirjoittaja trintilla Ma Heinä 01, 2013 12:52 am

Mullekin passaa Jyväskylä ja aikataulu on aika väljä... että ehdotelkaahan kiireisemmät Smile
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pienentyvät Motoristit Empty Vs: Pienentyvät Motoristit

Viesti kirjoittaja meevin Ma Heinä 01, 2013 1:00 am

Mulla ei muuta kiireempää, mutta olen luvannut mennä hesaan kun tytär saa vauvan. Aikaa en siis pysty vielä sanomaan, la on 11.7 mutta voi siis siitä venyä puoleen tai toiseen. Ajan sinnekin mopolla, eli tietty vois vaikka osua meno- tai paluumatka kohdalle. Kiva olis kyllä nähdä.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Pienentyvät Motoristit Empty Vs: Pienentyvät Motoristit

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa