Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ruokailut leikkauksen jälkeen...

2 posters

Siirry alas

Ruokailut leikkauksen jälkeen... Empty Ruokailut leikkauksen jälkeen...

Viesti kirjoittaja lihava89 Pe Tammi 25, 2013 3:05 pm

Leikkauksesta on ensi viikolla 7 viikkoa.

Tiesin, että vaikeinta minulle tulee olemaan säännöllisesti syöminen. Aamupala en ole syönyt vuosiin... Muutenkin välipalat on aina jäänyt ja illan tullessa on yleensä syöty enemmän. Nyt olen yrittänyt opetella syömään uudelleen, säännöllisesti mutta kovin hankalaa. Ruokailuvälit meinaa edelleenkin venyä liian pitkiksi. Aamupala meinaa vieläkin unohtua, ostin niitä pieniä juotavia jogurtteja aamuksi.

Kiinnostaisi tietää miten muut ovat onnistuneet oppimaan syömään säännöllisesti. En ole muutenkaan kovin "järjestelmällinen" tai "säännöllisen elämänrytmin" omaava ihminen. Varsinkin kun olen vielä vanhempainlomalla. Tilanne ehkä helpottuu kun palaan takaisin töihin tässä keväällä.
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Ruokailut leikkauksen jälkeen... Empty Vs: Ruokailut leikkauksen jälkeen...

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Tammi 25, 2013 6:26 pm

valmiiksi tehdyt ateriat helpottaa aika paljon, itse olen ainakin aina ollut sellainen etten itseäni varten viitsi ruokaa tehdä vaan olen ollut syömättä koko päivän kunnes mies tulee kotiin syömään. (siihen tulee muutos) Tee seuraavan päivän ateriat joko valmiiksi, tai sitten suunnittelet valmiiksi että mitä teet itsellesi seuraavana päivänä.
Puhelimeen muistutuksia ruoka-ajoista ja vaikka muistilappuja jääkaapin oveen. (:
Tsemppiä, ois ihan hyvä että ne ruokailut sais asettumaan! (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa