Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Anette Palssa: lihavat eivät ole laiskoja ja tyhmiä

2 posters

Siirry alas

Anette Palssa: lihavat eivät ole laiskoja ja tyhmiä Empty Anette Palssa: lihavat eivät ole laiskoja ja tyhmiä

Viesti kirjoittaja Helmiäinen Pe Tammi 18, 2013 9:25 pm

"Lihavat eivät ole laiskoja ja tyhmiä. Miksi television laihdutusohjelmissa heille sitten huudetaan kuin he olisivat laiskoja ja tyhmiä?" Näin kirjoitti ravitsemusterapeutti Anette Palssa Pullapoliisi-blogissaan. Mitä mieltä ravitsemusterapeutti on erilaisista kuureista ja dieeteistä?

Anette Palssan haastattelun voi kuunnella Yle Puheen nettisivuilta http://yle.fi/puhe/ohjelmat/puheen_aamu/ravitsemusterapeutti_anette_palssabikinikunto_on_korvien_valissa_5208.html

Kiitos Anette että sanoit tuonkin asian ääneen - sen kanssa sitä itse kukin aina kipuilee...

Helmiäinen
Helmiäinen

Viestien lukumäärä : 179
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 28.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Anette Palssa: lihavat eivät ole laiskoja ja tyhmiä Empty Vs: Anette Palssa: lihavat eivät ole laiskoja ja tyhmiä

Viesti kirjoittaja lihava89 Su Tammi 20, 2013 5:08 pm

Anette Palssa on aivan ihana ihminen! Hän toimii minun ravintoterapeuttina tässä lihavuusleikkaus projektissa, kävin juuri jälkitarkastuksen yhteydessä hänen luonaan ja 6kk päästä näen häntä taas.

Anette ohjaa mielestäni erittäin hyvin ruokailun suhteen ja mua oikeastaan aluksi vähän jännittikin tavata ravintoterapeutti kun en tiennyt kuka minua on vastassa. Mutta olen ollut erittäin tyytyväinen ja mielelläni menenkin hänen vastaanotolle Smile
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa