Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

lihava89 esittäytyy :)

+30
Tyyne
Leenu68
HyeeNa!
lihava89
Valopää
Piuku
Vesinokkaeläin
Nanne Napaneera
Tuplanainen
Tötterö
Eija-Stiina
annukka1955
BLOCCO
matamiina
-Tuulia-
tunis87
apila
Palleroinen
punatukka
Elämä edessä
pilvipouta
Pellukka
t.si
Merja
meevin
hansu
trintilla
Zarmata
etana
cukkis
34 posters

Sivu 9 / 11 Edellinen  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja annukka1955 Ma Toukokuu 05, 2014 3:40 am

Onnellista odotusta Sinulle ja miehellesi! Nyt elimistösi käy läpi
ison muutoksen myös vauvan odotuksen muodossa. Oikein paljon onnea ja tsemppiä kaikkeen.

annukka1955

Viestien lukumäärä : 219
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 21.07.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Kesä 14, 2014 12:04 am

Mitä kuuluu? :3
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja lihava89 Pe Kesä 20, 2014 10:39 am

Heippahei! Ei oo täälläkään tullut käytyä hetkeen Smile Hyvää Juhannusta kaikille!

No odotusaika on kirinnyt nyt niin, että maanantaina juhannuksen jälkeen tulee täyteen 29 raskausviikkoa. Aamulla kävin puntarilla niin painoin vähän päälle 87kg ! Yhessä vaiheessa se oli jotain 89kg luokkaa muttaa veikkaan et ollut vähän turvotusta kun ollut juhlia yms ja tuntuu et syöny vähän huonommin. Töissä oon pääasiassa syönyt päivisin ruokaisia salaatteja Smile Ja ennen raskautta sain painon tiputettua siihen 80-81kg. Välillä kyl tuntuu et ruokaa uppoo liikaakin, kun syö liian nopeasti kiireen aikataulun vuoksi. Huono juttu...

Tuossa viikko sit jouduin sairaalaan vuodelepoon pariks yöksi kun kesken työpäivän aloin vuotaa ihan hirveesti verta että tuli housuista läpi, pelästyin ihan hirveesti että raskaus meni kesken :´( Mutta istukan kanssa ongelmia. Nyt sit rauhallisesti loppu raskaus.. Hirveä kokemus...

Toinen mikä on vähän jännä, on se, että kävin tuossa 26 viikolla sokerirasituksessa niin mun sokerit näyttää olevan vähän sekaisin. Paasto oli ok, sit tunti litkun jälkeen niin sokerit oli noussu yli rajojen ja siitä tunti niin sokerit oli laskenut alle rajojen. Aiemmassa raskaudessa eli ennen tätä leikkausta niin arvot oli ollut ok, ja painoin tuolloin sen reilu 40kg enemmän !! Onko mahdollista että leikkaus vaikuttaa noihin sokereihin? Muistelisin että jollakin muullakin leikatulla ollut jotain ongelmia sokereiden kanssa? Ens viikolla haen neuvolasta ne mittarit ja joudun alkaa seurailee sokereita loppu raskauden ajan ja ne puhu jotain siit syömisestä yms. Syön suht säännöllisesti kuitenkin nykyisin eikä tuo painokaan ole noussut, kun yleensä hössötetään siitä että kun paino kirii hirveesti ylös päin... En sit tiedä...

Mutta tämmöistä tällä kertaa Smile

Laitan tähän yhden kuvan mikä on otettu raskausviikoilla 25+5, nyt jopa näytän raskaana olevalta enkä vain lihavalta Very Happy Haha! edestä päin ei välttämättä edes eka hokais mahaa mut sivusta sen kyl huomaa, kasvanu runsaasti jo tuostakin!
lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 165940_10202873728857019_5902667218330172785_n
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Su Kesä 22, 2014 8:25 pm

Ihana vauvamasu! <3

Hui, kamala kokemus oli varmasti tuo sairaalakeikka, miten muu perhe reagoi? Oliko ihan paniikissa? Onneksi ei kuitenkaan käynyt huonommin, muistat nyt sitten ottaa ihan kunnolla levon kannalta loppuajan ettei käy huonosti. Smile <3
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja lihava89 Su Kesä 22, 2014 8:29 pm

Pieni paniikkihan oli päällä koko lähisuvulla, onneks on tullut paljon apua tädeiltäni ja mummoltani Smile Nyt juhannuksen jälkeen on ultraa niin pääsee tarkastelee tilannetta Smile
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Piuku Su Kesä 22, 2014 9:24 pm

Jaksamista sulle, kyllä se varmaan on mahdollista tuo sokerien heittely raskaudestakin johtuen. Itselläni ei ennen leikkausta ollut muuta ongelmaa kuin ylipaino. Nyt tuntuu, että leikkauksen jälkeen ne sokerit vasta heitteleekin. Tosin niin päin, että herään usein yöllä ja "ryntään" syömään pienen ruisleivän palan juusto ja kinkku siivun kera. Mutta tämä on kovasti yksilöllistä. Olet hyvässä hoidossa.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja hansu To Kesä 26, 2014 12:10 am

Minä olen se leikattu, jolla sokereiden kanssa ongelmia... Eli sokerirasituksessa paastoarvo normi, tunnin arvo oli myös normaali, mutta kahden tunnin arvona hypo. Sokerirasitukseni tehtiin laajennettuna ongelmien vuoksi ja paljastui, että haimani tuottaa yli 10 kertaisen määrän insuliinia normaaliin verraten. Endokrinologin mukaan haima ei vain ymmärrä, että mahaa on leikattu ja haima tuottaa entiseen malliin insuliinia. Eli insuliinin tuotto on yhä kuin sairaaloisen ylipainoisella, vaikka olen normipainon ylärajalla.

Minulla liiallisen insuliinin tuotannon laukaisee nopeat hiilihydraatit ja mitä nestemmäisemmässä ja kuiduttomammassa muodossa sokerit tulee nautittua, niin sitä nopeampi on hypojen saapuminen. Viime viikolla sain jo tosin hypot aikaiseksi, vaikka ruokapöydästä suoraan töihin lähdinkin. Söin silloin porsaan filepihvin(pienen) uutta perunaa, flooraa ja grillatun ananasrenkaan... Reilu tunti ruuasta ja mikään ei pysynyt käsissä, lihakset hakkuutti ja verensokerit oli vähän päälle kolmen... Ei kiva.

Yritähän huilia ja kasvatella vauvamasua. Painosta ei nyt kannattane hätäillä, keskity nyt siihen pieneen ja omaan hyvään oloon. Kiloja kerkee puotella sit myöhemminkin. Toivon sulle kaikkea hyvää!!
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja lihava89 Ti Syys 02, 2014 3:37 pm

Nyt se on todistettu omallakin kohdalla, raskauden myötä ei tarvitse hankkia lisäkiloja! Meijän pienokainen päättikin syntyä n. 7 viikkoa etuajassa. Ja nyt synnytyksestä on n. 6 viikkoa ja paino on samoissa kun ennen raskautta. :-)

Syömiset on vaan ihan sekaisin nyt kun vauva pääsi kotiin. Kun huolehtii tuommoisesta pienestä ja nukkuu pätkittäin, niin oma syöminen unohtuu eikä se nälkä muistuta edes itsestään. Mies aloitti nyt kuun alussa Fitfarmin Lite nettivalmennus ohjelman. Itsehän en pysty noita ohjeita noudattaa, määrät liian isoja mutta vois tietty soveltaa itselleen sopivaksi :-) Halu olisi kova alkaa taas heiluttaa kahvakuulaa, mutta olo on NIIIIN saamaton tuon suhteen kun päivisin yksin 2v pojan ja vauvan kanssa kun 6v on eskarissa. Päivät menee lasten kanssa, kodin siivouksessa jne. Talossakin on vielä laitettavaa... Pitäis vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja päikkäri aikaan kaivaa kahvakuula esiin.

Laitan vielä kuvaterkut multa ja vaavilta :-)
lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 10606327_10203522825604032_6328014575065429431_n
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja meevin Ti Syys 02, 2014 6:47 pm

Kovasti onnea. Anna nyt itsesi palautua kunnolla ennekuin aloitat treenaamaan. Keho vaatii aikaa, lapsivuodeaika on äidin palautumista varten.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Syys 03, 2014 12:58 pm

Oih! Onnittelut koko perheelle vaavista!
Otahan rauhallisesti siellä, kyllä sä ehdit vielä sitä kahvakuulaa heiluttaa. Smile Nyt ei oo aika ressata sitä kuntoa vaan nyt on aika nauttia siitä pikkuisesta <3 IIiiiiih... vauvat <3
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Pellukka To Syys 04, 2014 12:05 am

Onnittelut pienestä nyytistä I love you I love you
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 29.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Valopää Pe Syys 05, 2014 9:03 pm

Onnea vauvaperheelle sunny

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Pohjois-Savo
Registration date : 11.04.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja lihava89 Ti Syys 16, 2014 12:20 am

Kiitoksia onnitteluista ! I love you flower
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja apila To Loka 02, 2014 6:31 pm

Oikein paljon onnea ja iloa ja valoa koko perheelle =)

apila

Viestien lukumäärä : 133
Paikkakunta : Riihimäki
Registration date : 01.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja lihava89 Ti Joulu 02, 2014 5:22 pm

Heipparallaaa!

Leikkauksesta on kohta 2 vuotta. Kuinka äkkiä aika mennyt!
Kattelin tossa eilen mun kiloklubi profiiliani. Siellä on paino ennen leikkausta tai koko projektia. Yhteensä tässä 2012 talven jälkeen olen tiputtanut 45.5kg. En tainu mitata navan mittaa kun vasta 1kk leikkauksen jälkeen. Mutta siitäkin on lähtenyt jo jotain päälle 30cm.

Ite haastoin itseni kuukauden kyykkyhaasteeseen (joo polvet ja nivelet kovilla!) ja ylpeenä voin sanoa, että mä tein sen! Kyllä hapotti kun vikana päivänä oli tehtävä 250 kyykkyä. Mutta onnistuin. Nyt kun kyykkyhaaste selätetty niin lainasin tädiltäni selättimen. En tiedä onko kellään kokemuksia siitä? Pitäisi kiinteyttää keskivartaloa ja ottaa myös pakaroihin ja reisiin kun tekee vähän eri liikkeitä.

Vatsanahka kun on synnytyksen jälkeen taas aika järkkylöllö, eipä se kyl ehtinyt palautumaankaa leikkauksesta mitenkää hirveesti mut nyt huomaa et kyl se tais vähän ehtii palautumaan ennen raskautta Very Happy

Leikkauksen jälkeen oon kärsinyt syksyisin ja talvisin errrrrittäin kuivista käsistä. Johtunee varmasti siitä, etten saa tarpeeksi oikeaa rasvaa. Hommasin itelleni nestemmäistä mölleriä koska mikään rasvaus ei kyl näihin käsiin auta. Kokeiltu on. Onko kellään mitään muita suosituksia tai kärsiikö kukaan muu samasta ongelmasta? Hirveetä kun kädet meinaa olla auki ja kuivat kun hiekkapaperi ja pelkkä vesikin kihelmöi. Hyi Sad
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja lihava89 Pe Joulu 05, 2014 6:07 am

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 10445931_10204162179347476_2697253218737064457_n

Heippahei!
Leikkauksesta kohta 2 vuotta, ja synnytyksestä päälle 4kk ja tältä mää nyt näytän! :-) Vieläkin haluaisin vähän tiputella painoa alaspäin ja ehdottomasti kiinteytyä. Saa nähdä lähteekö toi mahalärpäke mihinkää vai joutuuko joskus tulevaisuudessa turvautumaan plastiikkakirurgian puolelle...

Aiemmassa kirjoittelin että tilasin mölleriä, että saisin oikeita rasvoja tarpeeksi. No tänää sain sen käsiini ja maistoin, oli muutes pirun hyvää! Kyseessä siis Möller Twist tai ton tyylinen, sitruunan makuinen ja nestemäinen. Helposti saa lusikallisen vedettyä päivittäin. Toivotaan että tosta ois vähän apua mulle Smile
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Joulu 05, 2014 2:22 pm

Mä oon aina kärsinyt kuivista käsistä syksyn/talven ajan. Joskus oon joutunut laittaan esim. yöksi hyvän rasvakerroksen ja puuvillaiset käsineet (ne käsineet on kyllä vaan sitä varten kun sormet on tahmeat), mutta en oo minäkään keksinyt mitään pomminvarmaa konstia pitää kädet ehjinä syksyn ja talven yli. Selätin on hyvä kapine, jos on mielenkiintoa ja jaksamista käyttää sitä. Vaikka se ei välttämättä kiinteyttäisi niin taatusti vahvistaa lihaksia ja pitää lihakset "notkeina" Smile
Onko se sun möller omegaa? Itse en ainakaan uskalla omegaan koskea koska omega ohentaa verta. Näytät muuten tyrmäävän hyvältä! Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja lihava89 Pe Joulu 05, 2014 2:40 pm

http://www.moller.fi/pc-29-12-M%C3%B6ller-Omega-Twist.aspx

Tommosen ostin!

Vähän googletin tuota vaikutusta veren ohentamiseen, ei siis ole möllerin sivuilta vaan toisessa oli tämmöinen maininta yleisesti omega-3 : "Verenohennuslääkkeitä käyttävän henkilön on noudatettava varovaisuutta käytettäessä omega-3 valmisteita, sillä niillä on todettu olevan verta ohentavaa vaikutusta. Yleisesti verta ohentava vaikutus tulee ilmi vasta suurilla annoksilla, joten käytettäessä valmisteiden suositeltuja vuorokausiannoksia, käyttö on yleensä turvallista." Smile

Ja kiitos HyeeNa! <3 Mulla kun ei toi rasvaus oo kyllä tuottanut tulosta Sad oon rasvannu ihan hulluna, käyttäny bepanthenii niin salvana kuin voiteenakin kun kädet ollut auki ja lukematon määrä muita rasvoja. Pakko olla kyse ruokavaliosta tai siitä, ettei nyt leikkauksen jälkeen imeydy samalla tavalla kun aiemmin kun tää ongelma on tullut vasta leikkauksen jälkeen. Tai sit musta on tullut vanha korppu :---D
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Joulu 17, 2014 2:40 pm

Hmm. mulle suositeltiin locobasen repair nimistä voidetta, itse olen niin laiska rasvailemaan että on vaan jääny hyllyyn pölyttymään. Se on "Erikoisvoide erittäin kuivalle iholle"... "Sisältää ihon suojakerroksessa olevia luonnollisia rasvoja, jotka nopeuttavat ihon omaa korjausprosessia"
Kokeilemisen arvoinen vois olla jos ei mikään muu rasva auta. Bepanthen on ihan turhaa tavaraa, siihen ei kannata antaa ees ajatusta.
Yleensäottaen lääkärit suosittelee et mitä kuivempi iho, sitä rasvaisempi voide, mutta se kai riippuu aina täysin ihmisestä. Mulle toimii parhaiten vesipohjaiset voiteet koska ne on kevyempiä..Razz
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja lihava89 Ke Joulu 17, 2014 3:19 pm

No mulle on nyt alkanut syntymään tulosta kun oon syönyt päivittäin tuota mölleriä, sekä tätini osti mulle jonkun käsivoiteen missä on aloe veraa, oon satunnaisesti sitä nyt käyttänyt. En tiiä kummasta johtuu, vai onko kummatki auttanut. Mut aiemmin ei oo mitkää rasvat auttanut niin luulen, että myös johtunut siitäkin, että olen saanut aivan liian vähän oikeaa rasvaa ruuasta ja nyt kun ottanut purkista niin auttanut. Smile

Mun pitäis muistaa juoda tota vettäkin enempi. Miten se on niin vaikeaa Very Happy Tilasin itelleni H&M uuden talvitakin. Tilasin varuiksi kuitenki kokoa L. Neku tuppaa olee jotenki pienellä mitalla tehtyjä ja ois kiva että takin alle menee muutaki kun ohut paita. Ja oli mahtava valinta. Vihdoinkin talvitakki joka istuu hyvin päällä, ei näytä makkarakuoressa eikä purista hartioita. Jeee, elämä on ihanaa Very Happy

Musta tuntuu että on mennyt omaisuus vaatteisiin, vaikka ostan suurimman osan vaatteita alennuksesta. Mutta nytki oon jaellu eteen päin vaatteita jotka oon tyyliin ostanut vuosi sitten ja tottakai kun paino tippunu, niin ois kiva ostella sopivia vaatteita mitkä ei roiku päällä.

Sitten asiasta toiseen, miten muilla on nahka palautunut? Smile
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja HyeeNa! To Joulu 18, 2014 1:36 pm

Hyvä jos oot saanut helpotusta! Smile

Mäkin ostin itselleni (siis mies osti, hihi) uuden takin cybershopista, Just sellanen takki joka sopii mun muodoille ja parasta oli se että se on M kokoa ja mulla mahtuu villapaita sinne alle! <3

Tuohon nahkajuttuun.. Mulla on aina ollu nahka sellanen et se roikkui jo kilojen kanssa eikä se oo kyllä miksikää tuosta vetäytyny.. :/
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja lihava89 To Joulu 18, 2014 1:50 pm

Mua ällöttää kun paino tippunu kuitenkin kiitettävästi ja ylipainoa on enää joku 5kg painoindeksin mukaa. Mut sitku ottaa paidan pois niin hirvee muhkuraläskimaha paljastuu Sad Sad Jotenki tuntuu et se näyttää justihinsa samalta kun 2 vuotta sitten ennen leikkausta...
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Joulu 20, 2014 3:13 am

Tell me about it. Täsmälleen samat fiilikset. Vaatteet päällä näyttää yleensä ihan siedettävältä, mutta voi herrajestas ko ne vaatteet ottaa pois ja kurkkaa sitte peiliin niin oivoi..
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja lihava89 La Joulu 20, 2014 3:42 am

Mut tänää oli positiivinen ylläri kun kävin vaa'alla.. Mun paino alko 7!!! 79,6kg! Hihkuin innosta. En muista millon viimeksi oon ollut tän kokonen, ehkä joskus ala-asteella tai enintää 7. luokalla Very Happy
lihava89
lihava89

Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 34
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 06.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Joulu 31, 2014 5:29 pm

Hienoo! Toivottavasti ei tullu joulukiloja. Wink
Mä en oo uskaltanu vielä joulun jälkeen vaa'alle, hirvittää että millaset lukemat se paukasee kun oltiin viikko teneriffalla ja hotelli oli all inclusive, tuli kyllä syötyä varmaan vähän liikaakin vaikka kaikki naureskeli mulle ku lautaselta jäi aina yli puolet syömättä. Very Happy
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

lihava89 esittäytyy :) - Sivu 9 Empty Vs: lihava89 esittäytyy :)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 9 / 11 Edellinen  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa