Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Eneilyn takkuaminen

Siirry alas

Eneilyn takkuaminen Empty Eneilyn takkuaminen

Viesti kirjoittaja Tikrustiina75 Su Heinä 26, 2009 2:01 am

Takkuileeko jollain muulla eneily. Itselläni se menee vaihtelevalla menestyksellä. Kaksi viikkoa on nyt ollut 1000 kcal ja nyt pitäisi siirtyä kunnon eneilyyn mutta se tuntuu vaikeelta. Ymmärrän että jatkokin on vaikeeta koska koko loppu elämäni syön pieniä annoksia. Se hyvä puoli tässä on että kesän aikana tulleet 3 kg on nyt poissa. Mutta lähemmäs 10 kg olisi vielä matkaa. Stressaavaa. Mad Välillä tulee sellainen olo että tekisi mieli repiä hiuksia päästä kun suututtaa tää tilanne. Ja itselläni ainakin stressi lisää painoa ja migreeniäni. ARGH. No leikkaus on syyskuussa ja toivottavasti kaikki menee suunnitelmien mukaan ja saan painoa alas ennen leikkausta. Ehkä se etten saa painoa tarpeeksi alas tässä stressaa kaikista eniten. Leikkaus sinänsään ei niin paljon korkeintaan nyt jännittää.
Itse olen itseni tähän saanut kun 34 v turvautuu leikkaukseen että pääsee normaaliin painoon.
Lihoamisen lähti teini iässä. Vielä kun pääsin ripille olin 47,5 kg ja pituutta 158cm. Olin silloin sinut itseni kanssa. Nyt 19 vuodessa kiloja on kertynyt aivan liikaa, yli 40 kg. Joten leikkaus on oma pelastukseni ja pelkään että sössin sen. Mua on osittain syrjitty oman painoni takia. Suurin syy kuitenkin leikkaukseen hakeutumiseen oli isäni kuolema. Isäni kuoli 55 vuotiaana ja kun siitä on nyt kulunut kohta 7 vuotta. Jona aikana itse olen asiasta " tervehtynyt" niin aloin ajatella omaa itseäni ja omaa terveyttäni.
Kiitän tätä palstaa joka auttaa paljon kaltaisiani ja kohtalon tovereita löytyy.
Nyt toivotan kaikille aurinkoista iltaa. flower Ja odottelen 1.9.
Tikrustiina75
Tikrustiina75

Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 48
Paikkakunta : Pertteli
Registration date : 12.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Eneilyn takkuaminen Empty Nyt alkaa helpottaa

Viesti kirjoittaja Tikrustiina75 Ti Heinä 28, 2009 6:21 pm

Eneilyni alkaa tulla helpommaksi koko ajan. Löysin itselleni sopivan tavan laihtua ennen leikkausta.
Syön vähän nestemäisiä nutrilett pusseja ja salaattia sekä käytän multivita tablettia. Nälkä vaivaa aina silloin tällöin mutta silloin ainakin tiedän että se tehoaa. Liikunta on jäänyt vähäiseksi oman nilkkani kipeytymisen takia. ( nivelnesteitä valuu väärään paikkaan, joka aiheuttaa kipua kävellessä). Siihen auttaa kortisooni piikki mutta sitä ei enää mielellään laiteta mulle. Joten nyt vaan toivon että leikkauksen myötä myös se vaiva helpottaa.
Koitan kuitenkin lähteä sienimetsälle kun tykkään sienistä ja ne ovat kevyitä syötäviä. Varsinkin kun koittaa eneillä ruokaaineilla.
Tsemppiä jokaiselle joka eneilee tällä hetkellä ja tuleville eneilijöille myös. Very Happy
Tikrustiina75
Tikrustiina75

Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 48
Paikkakunta : Pertteli
Registration date : 12.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa