Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kysymyksiä

5 posters

Siirry alas

Kysymyksiä Empty Kysymyksiä

Viesti kirjoittaja pullanen Su Heinä 22, 2012 7:38 pm

Olen uusi täällä palstalla.Kävin työterveydessä työhöntulotarkastuksesssa ja puhe kääntyi ylipainooni.Olen se jojo laihduttaja ja juuri olen saanut -27 kg takaisin ,jotka kovalla työllä sain laihdutettua. Ja niinkuin arvata saattaa fiilis on sen mukainen.Lääkäri laittoi minut miettimään tämän kesän ajaksi mahdollista laihdutusleikkausta.Tosin kävin jo ravitsemusterapeutin luona toteamassa...."taas tätä"..BMI on 42 pudotettavaa -50kg....puuh.
Sain tietoa leikkauksesta, mutta minua jäi vielä askaruttamaan se, että kun puututaan ihmisen elimistöön niin tuleeko siitä ongelmia....tarkoitan leikkauksen jälkeen esim. 10 vuoden päästä...Ja kaikkihan pelottaa tietysti, mutta pelottaa myös se, että selviääkö hengissä tästä ylipainosta...

pullanen

Viestien lukumäärä : 13
Paikkakunta : jyväskylä
Registration date : 20.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymyksiä Empty Vs: Kysymyksiä

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Su Heinä 22, 2012 11:33 pm

Selvitäänkö kymmenenvuoden päähän näiden kilojen kanssa. Crying or Very sad

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 27.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymyksiä Empty Vs: Kysymyksiä

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ma Heinä 23, 2012 12:36 am

Hei pullanen!
Aivan samaa mietiskelin minä siinä vaiheessa, kun etsin tietoa tästä leikkuusta. Kukaan ei tiedä, mitä mieltä näistä ollaan 10 vuoden päästä, koska kehitys menee lääketieteessäkin koko ajan eteenpäin. Ollaanhan pantaleikkuista luovuttu melkein kokonaan. Siitä huolimatta halusin leikkaukseen ja olen ylen tyytyväinen. Lihavana en taatusti olisi pärjännyt niin hyvin kuin leikkuun avulla!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymyksiä Empty Vs: Kysymyksiä

Viesti kirjoittaja trintilla Ma Heinä 23, 2012 2:06 am

Komppaan edellisiä.

Vaikka varmuutta ei ole siitä ,miten leikkaus (itsellä sleeve) vaikuttaa 10 vuoden päästä, niin siitä on varmuus, että ilman leikkuuta 10 vuoden päästä olisi 2. tyypin diabetekseni vaatinut insuliinihoitoa, ja luultavasti olisi tullut muita liitännäisongelmia. Nyt olen ilman mitään diabeteslääkitystä, ja jos pidän itseni kunnossa näin voi olla jopa 20 vuotta.
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymyksiä Empty Vs: Kysymyksiä

Viesti kirjoittaja Pallokala La Heinä 28, 2012 9:00 am

Mun tt-lääkäri kertoi asiakkaastaan jolle on tehty vatsalaukun pienennys toistakymmentä vuotta sitten vatsasyövän takia. Kuulemma ei ole ollut mitään myöhännäisongelmiakaan.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymyksiä Empty Vs: Kysymyksiä

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa