Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

KIINTEYTYSTÄ

3 posters

Siirry alas

KIINTEYTYSTÄ Empty KIINTEYTYSTÄ

Viesti kirjoittaja tigertytto La Heinä 14, 2012 11:53 pm

Mulla olisi myynnissä käyttämätön lihasjumppa vyö.eli sellainen abtronic minkä olen ostanut tvinssistä.
Sen ovh.on 99e mut kun mulla on näitä kaksin kappalein niin myyn ton toisen tarpeettomana nyt 40eurolla pois.
Se on tosi jännän tuntuinen kun se jumppaa itekseen tossa mahassa tai missä sit sitä pitääkin,sen oikeen näkee kun lihakset nousee ja laskee Smile
Kaverilla oli lähtenyt kuulemma 1cm viikossa vyötäröstä pois,en sit tiedä onko totta.

http://www.tvins.com/fi/products/abtronicX2/abtronicX2-241.php tossa linkki mistä pääsee katsomaan mitä olen myymässä.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KIINTEYTYSTÄ Empty Vs: KIINTEYTYSTÄ

Viesti kirjoittaja Pallokala La Heinä 28, 2012 9:01 am

Onko sun tullut käytettyä omaa abtronicia ja onko siitä oikeasti ollut hyötyä? Kiinnostais kun olen laiska, mutta aika skeptinen olen että noin helposti kiinteytyisi.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

KIINTEYTYSTÄ Empty Vs: KIINTEYTYSTÄ

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Heinä 29, 2012 1:22 am

No pakko myöntää että en ole oikeeen kamalasti käyttänyt(alun jälkeen,eli jonkun aikaa käytin) eli en voi sanoa että onko siitä oikeasti jotain apua..mutta kaveri väittää että hänellä olisi lhtenyt 1cm viikossa ja saattaa se olla kyl tottakin koska tossa oikeen näkee miten lihakset voimistelee...ja mulla ainakin tuli paikat kipeeksi ihan ninkuin salin jälkeen..pitäää alkaa taas uudestaan käyttämään tota säännöllisemmin,ja mä olen kanssa aina ollut tosi skeptinen kaikkiin noihin ihme härpäkkeisiin...
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

KIINTEYTYSTÄ Empty Vs: KIINTEYTYSTÄ

Viesti kirjoittaja AnnukkaK Su Heinä 29, 2012 1:24 am

Kuulin, että lihasten kiinteyttäminen sähkölaitteilla toimii, jos ne "ylettyvät" lihakseen. Eli jos lihaksen päällä on liian paksulti rasvakerrosta, laitteesta ei ole hyötyä, koska sähköimpulssi ei pääse lihakseen asti. Omaa kokemusta ei ole.
AnnukkaK
AnnukkaK

Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 13.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

KIINTEYTYSTÄ Empty Vs: KIINTEYTYSTÄ

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa