Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

edelleen odotellaan

2 posters

Siirry alas

edelleen odotellaan  Empty edelleen odotellaan

Viesti kirjoittaja Helinä-keiju78 Ti Heinä 10, 2012 4:31 pm

Voi hyvänen aika että tämä odotusaika on piinaavaa....
Mun tarinani lähti käyntiin keväällä 2011. Ku kyselin hoitavalta lääkäriltäni mahdollisuutta päästä leikkaukseen.Ensimmäinen hänen sanonta oli ettei mbi riitä... no riittihän se se oli 41... lisäksi minulla verenpainetauti (lääkitys ollut n 5v) ,astma,kolestroli korkea ,lääkket siihenkin, selkä ongelmia ja nilkassa keinonivel. Pian tulikin kutsu lks ravitsemusteraupetille, ja toukukuussa aloiten ensimmäisen enen.... tulos oli -8kg.... sain kipinän ku paino tippui ja syksyn jaksoinkin olla tosi jämyny lokakuuhun mennessä painoa oli lähtenyt vajaa -20kg.... sitten tapahtui taas jotain.Luulen että suurin syy on se kun päätös siitä että pääsen leikkaukseen tuli. Se sai mut löysäileen. Nyt olen samassa tilassa kuin olin viime keväännä... Mad MItään ei jaksa tehdä, leikattu jalka oireilee, samoten selkä ja verenpaineet on katossa... Evil or Very Mad Nyt pelottaa etteivät huoli minua enään leikkaukseen ku en saanut pidettyä jo tiputtamia kiloja pois. Mut näin minulle on käynyt lukemattomat kerrat aikasemminin. Ensin saan tiputtettua 10-20 kg ja sitte kaikki tulee takaisin..itselle olen tosi vihainen...Tämän takia olen sitä mieltä että leikkaus on minun ainoa pelastus. Nyt siis vartioin postilaatikkoa päivittäin ja odotan sitä kirjettä jossa olisi jotain tieto.... turhauttavaa
Helinä-keiju78
Helinä-keiju78

Viestien lukumäärä : 13
Paikkakunta : Rovaniemi
Registration date : 22.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

edelleen odotellaan  Empty Vs: edelleen odotellaan

Viesti kirjoittaja rolli82 To Heinä 12, 2012 2:36 pm

kyllä se tieto sieltä tulee, varsinkin silloin kun sitä vähiten odottaa Smile
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa