Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hiukset lähtee ja...

4 posters

Siirry alas

Hiukset lähtee ja... Empty Hiukset lähtee ja...

Viesti kirjoittaja paksuleidi To Heinä 05, 2012 3:58 am

Hei kaikille!

Kesä on kovassa vauhdissa ja melkoisen erillainen fiilis kuin viimeisinä kesinä Smile
Onhan tässä joitakin ongelmiakin tullut...tukka lähtenyt jo 4 kuukautta ja lonkat on todella kipeät...en tiedä mistä lonkkien kipu johtuu (leposärky kaikista pahin), mutta todennäköisesti painonpudotuksella on siinä jotain tekemistä. Syömiset meinaa välillä lähteä lapasesta ja silloin ei kyllä paino hievahda mihinkään. Välillä tulee mietittyä, että onko mikään loppujen lopuksi muuttunut...Paino kuitenkin melko tasaisesti putoaa...ei päätä huimaa vauhti, mutta sillä ei sinänsä ole merkitystä...pääasia että suunta on oikea Smile

Hetkeäkään en ole leikkausta katunut Smile Olo on tosi hyvä ja peilikuvakaan ei ihan niin paljon kuvota alien alien

Oikein mukavaa kesää kaikille täällä, teistä kohtalotovereista on ollut varsinkin alkutaipaleella (kun meinasi usko loppua kesken) ihan suunnaton apu flower flower I love you I love you

paksuleidi

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiukset lähtee ja... Empty Vs: Hiukset lähtee ja...

Viesti kirjoittaja Orkidea To Heinä 05, 2012 6:29 am

Heippa Paksuleidi! Smile

Tällä myös hiuksia lähtee... Pari kuukautta sitten niitä lähti niin paljon, että pelkäsin jo tulevani kaljuksi, mutta minusta ja kampaajastani tuntuu, että nyt niiden lähtö on ONNEKSI hidastunut! HUH! Tässä asiassa kuulemma aika auttaa, mutta olen myös syönyt apteekista saatavaa seleenivalmistetta, jonka pitäisi auttaa hiusongelmissa.

Minua varoiteltiin jo aikoja sitten, että kun painoa lähtee reilusti, niin lonkat ja polvet saattavat kipeytyä, koska kehon painopiste muuttuu. Jos kyseessä on tämä ilmiö, niin ei kuulemma ole syytä huoleen, vaikka kuulemma kivut voivat olla tosi koviakin.

Olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että kyllä elämä on toooodella erilaista, kun edellisinä kesinä! Smile

Paljon stemppiä! sunny
Orkidea
Orkidea

Viestien lukumäärä : 181
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiukset lähtee ja... Empty Vs: Hiukset lähtee ja...

Viesti kirjoittaja koskpir To Heinä 05, 2012 6:57 am

Minulla ei ole leikkauksesta kuin 4kk, ja jo nyt hiukset lähtee. Mutta en ole huolissani. Painon alenemisen tuomat ilot ovat paljon suuremmat kuin hiustenlähdön surut. Surprised
koskpir
koskpir

Viestien lukumäärä : 68
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 10.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiukset lähtee ja... Empty Vs: Hiukset lähtee ja...

Viesti kirjoittaja hansu To Heinä 05, 2012 2:15 pm

Minulla kanssa oli noita lonkkien ja selän särkyä. Ja se lepokipu oli mielestäni kamalinta. Yöt meni välillä kävellä hissutellessa ja särkylääkkeen vaikutusta odotellessa. Mutta ne onneksi ovat helpottaneet. Toivottavasti sinullakin vointi hiljalleen kohenee.

Hiusten lähtöön en osaa sanoa mitään, kun en itse siitä juurikaan kärsinyt. Pienen hetken ajan suihkussa huomasi, että enemmän hiusta lähtee, mutta mistään ei lähtenyt häiriöksi asti. Olen ilmeisesti vähän outo lintu tuollakin saralla.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiukset lähtee ja... Empty Vs: Hiukset lähtee ja...

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa