Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Takaisin terveyskeskukseen

4 posters

Siirry alas

Takaisin terveyskeskukseen Empty Takaisin terveyskeskukseen

Viesti kirjoittaja tytsy71 Ma Heinä 02, 2012 4:05 am

Olen ollut terkkarin vieras säännöllisesti joka kuukausi. Painoa yrittänyt tiputella huonolla menestyksellä. Kilpirauhasarvojen takia sitten pääsin sisätautilääkärille jossa myös puhuttiin leikkauksesta. Lääkäri totesi kilppariarvojeni olevan viitteissä tosin vasta-aine on positiivinen, aktiivista painonpudotusyritystä ei ole ollut avoterveydenhuollossa, lähete uniapneatutkimuksiin väsymyksen takia sekä ravitsemusterapeutille. Ruokapäiväkirjaa olen pitänyt eikä se näytä hurjalta. Tiistaina menen tyks:aan juttelemaan ravitsemusterapeutin kanssa katsotaan heittääkö sekin mut ulos. Uudella lähetteellä joskus sitten puolen vuoden päästä leikkausasiaa tyks:aan.

Tuntuu että toiset saavat tosi helpolla asiat eteenpäin, mulla tuntuu kaikki asiat jämähtävän johonkin eikä liiku mihinkään. Tuntuu että olen se väliinputoaja joka asiassa... scratch
tytsy71
tytsy71

Viestien lukumäärä : 12
Paikkakunta : turku
Registration date : 30.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin terveyskeskukseen Empty Vs: Takaisin terveyskeskukseen

Viesti kirjoittaja pumpulissa Ma Heinä 09, 2012 8:04 pm

Mustakin tuntuu että osa pääsee niin helposti ja nopeasti eteenpäin. Mulla on just takana puol vuotta ettei tapahtunu mitään..tänään sitten kävin sisätautilääkärillä ja taas ootellaan arviolta puoli vuotta kirrarre pääsyä.. No, kai se niin on että hitaasti mutta varmasti Smile

pumpulissa

Viestien lukumäärä : 30
Paikkakunta : 06
Registration date : 16.12.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin terveyskeskukseen Empty Vs: Takaisin terveyskeskukseen

Viesti kirjoittaja suski76 Ti Heinä 10, 2012 10:58 pm

Heippa..

Tuntuu riippuvan sairaalasta..ite täällä Porissa kunnallisella puolella...meni melkein tasan puoli vuotta leikkaukseen pääsyn kyselystä leikkaukseen Smile

suski76

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 47
Paikkakunta : Ulvila
Registration date : 04.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin terveyskeskukseen Empty Vs: Takaisin terveyskeskukseen

Viesti kirjoittaja paksuleidi Ke Heinä 11, 2012 2:19 am

Uskon kyllä että harmittaa... Sad Mutta älä anna periksi, varmasti kärsivällisyys palkitaan. Mun kohdalla leikkausajankohta siirtyi 3 kuukaudella, kun sairastuin sinä päivänä, kun ois ollut gastroskopia...Tsemppiä Smile

paksuleidi

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin terveyskeskukseen Empty Vs: Takaisin terveyskeskukseen

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa