Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kuopiossa leikatut Hoi!

3 posters

Siirry alas

Kuopiossa leikatut Hoi! Empty Kuopiossa leikatut Hoi!

Viesti kirjoittaja Tuulikki35 Ma Kesä 25, 2012 11:45 pm

Hei vaan kaikille!
Olen Kuopiolainen isohko mamma (162/106,5kg) joka on nyt lopen tympääntynyt tähän lyllertämiseen. Laihduttanut olen kaikilla mahdollisilla tavoilla ja onnistunutkin. Kaikki tiputetut kilot vaan ovat pungenneet takaisin korkojen kera Sad Diabetestä, verenpainetta yms. ei vielä ole mutta sukurasite erittäin kova. Ja PCOS löytyy. Käypähoitosuosituksen mukaan sekin katsottanee liitännäissairaudeksi...

Tahtoisinkin nyt tietää miten Kuopiossa tämä leikkaukseen pääsy toimii, onko pitkät jonot ja ollaanko täällä edes miten myötämielisiä ko. operaation suhteen? Bmi mulla nyt n. 41

Olisin kovasti kiitollinen kaikille joilta tietoja/kokemuksia saisin!

T. Tuulikki 35

Tuulikki35

Viestien lukumäärä : 12
Paikkakunta : Pohjois-savo
Registration date : 25.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopiossa leikatut Hoi! Empty Vs: Kuopiossa leikatut Hoi!

Viesti kirjoittaja Rullukka Ti Kesä 26, 2012 12:15 pm

Hei Tuulikki35!

Minä sain lähetteen KYSin kliinisen ravitsemuksen yksikköön omalta terveyskeskuslääkäriltäni diabeteshoidon vuosikontrollin yhteydessä tammikuussa 2010 (bmi 44,1).

Parin kuukauden päästä siitä maaliskuussa olin jo yksikössä ravitsemusterapeutin ja sisätautilääkärin vastaanotolla ja sain puoltavat lausunnot leikkaushoitoon. Vein sisätautilääkärin vastaanotolle tekemäni selvityksen laihdutushistoriastan ja miksi haluan leikkaukseen.

Huhtikuussa tehtiin kaikki tarvittavat tutkimukset omassa terkkarissa ja kesäkuussa pääsin leikkausjonoon. Marraskuun lopussa 2010 minulle tehtiin GPB. Tällä hetkellä odotan pääsyä plastiikkakirurgin vastaanotolle.

Minulle ainakin jäi hyvin positiiviset tuntemukset omasta prosessista. Ja olen tyytyväinen leikkaukseen, joka antoi avun elämäntavan muutokseen ja paransi elämänlaatuani, vaikka joudunkin edelleenkin tekemään kovasti töitä omien syöntihalujeni kanssa.

t. Rullukka

Rullukka

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 62
Paikkakunta : Savo
Registration date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopiossa leikatut Hoi! Empty Vs: Kuopiossa leikatut Hoi!

Viesti kirjoittaja rolli82 Ma Heinä 02, 2012 2:19 pm

moi Smile
mulla on vasta niin tuore tapaus et vain odottelen kovasti. Toukokuussa laittoi lääkäri lähetteen mulle ravintoterapautin luoksi Kys:n, mutta koska odottavan aika on pitkä, mitään tietoa ei ole kotiin vielä tullut. Saas nähä miten pitkä odotus tästä tulee. Mä sain työterveyslääkäriltä lähetteen ku itse pyysin.
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuopiossa leikatut Hoi! Empty Vs: Kuopiossa leikatut Hoi!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa