Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kuinka nopeasti painonne on pudonnut?

5 posters

Siirry alas

Kuinka nopeasti painonne on pudonnut? Empty Kuinka nopeasti painonne on pudonnut?

Viesti kirjoittaja suski76 Ti Toukokuu 08, 2012 3:16 pm

Heippa..

Minulle tulee nyt kuluneeksi pian 2 kk leikkauksesta ja kovaa takkuamista tuntuu olevan. Ensimmäisellä viikolla kun kotiuduin meni hurahti melkein 5 kg pois, mutta sen jälkeen ei kauheesti tunnu tapahtuvankaan. lopun 7 viikon aikana on mennyt 7 kg. Noh..monen mielestähän tuo 1kg/viikko on ihanne, mutta eikös näin alkuun pitäisi pudota hieman paremmin. Minulla on aina 2 viikon jumi, ettei vaaka liikahdakkaan ja sitten taas menee tuo pari kiloa..taas parin viikon jumi Sad On melko raskasta Sad

suski76

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 47
Paikkakunta : Ulvila
Registration date : 04.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka nopeasti painonne on pudonnut? Empty Vs: Kuinka nopeasti painonne on pudonnut?

Viesti kirjoittaja hansu Ti Toukokuu 08, 2012 8:23 pm

Mun paino on lähtenyt samaan malliin. Sykäyksittäin. Ja paino on tippunut 118,6 kilosta 67 kiloon puolessatoista vuodessa. Ei valittamista sen suhteen Laughing. Malttia, malttia hyvät ihmiset.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka nopeasti painonne on pudonnut? Empty Vs: Kuinka nopeasti painonne on pudonnut?

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Toukokuu 08, 2012 8:26 pm

Sulla on aivan hyvä tahti päällä. pari kiloa parissa viikossa on oikeasti hyvin. Joillaki se tippuu nopeammin, joillaki hitaammin. Mutta paremmin nahka pysyy mukana kun ei romahtamalla tipu paino. (: Ja vaikka vaaka ei liiku niin otapa mittanauha käyttöön ja tsiikaile sitä. (: Joskus mittanauha kertoo paremmin totuuden. tsemppiä!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka nopeasti painonne on pudonnut? Empty Vs: Kuinka nopeasti painonne on pudonnut?

Viesti kirjoittaja Emppu81 La Toukokuu 19, 2012 3:20 am

samoja ongelmia, paino putoo sykäyksittäin mutta hei se ¨kuitenkin hilautuu alaspäin!! eiköstä!! muista juoda nestettä, ja mulla liian suolainen ruoka tuo kans lisää painoa...tsemppiä!! Very Happy kyllä se sieltä alas tulee!!!

Emppu81

Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 42
Paikkakunta : Juankoski
Registration date : 14.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka nopeasti painonne on pudonnut? Empty Vs: Kuinka nopeasti painonne on pudonnut?

Viesti kirjoittaja Pallokala Ti Toukokuu 22, 2012 12:56 pm

Aina pitää varmistaa että muistathan Suski juoda (ihan oikeasti) riittävästi vettä/ päivä ja varmistaa että saat proteiineja?

Itsellä takana lähes 3 kk jumi, paino junnaa +/- 3 kg. Ja minulla näköjään oli proteiinit kuitenkin liian vähissä. Nyt syön päivässä proteiinipatukan ruokien lisänä ja juon yhden Leaderin proteiinijuoman ainakin puolet per päivä. Rupesi taas heti laskemaan paino.

Ihmeellistä.
11 kuukautta leikkauksesta.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka nopeasti painonne on pudonnut? Empty Vs: Kuinka nopeasti painonne on pudonnut?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa