Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Repsahtaminen eneilyssä

5 posters

Siirry alas

Repsahtaminen eneilyssä Empty Repsahtaminen eneilyssä

Viesti kirjoittaja sallan Ma Toukokuu 07, 2012 4:54 am

Mulla on ene menossa ja tänään repsahdin syömään pizzaa. En koko pizzaa, n. puolet. Se oli pahaa ja siitä tuli huono olo. Henkisesti olo on ihan ahterista! Olen niiiin vihainen itselleni ja tuntuu, että voisin itkeä! Ei minun pitänyt repsahtaa, kaikki alkoi niin hyvin ja nyt tämä! Sad Voi pa*ka!

Sanokaa, etten ole ainoa! Loppuaikana (leikkaukseen lähes 3,5 viikkoa) en kyllä repsahda. Toivottavasti tämä yksi erehdys ei pilannut koko eneä! Sad

sallan

Viestien lukumäärä : 47
Registration date : 02.05.2011

http://liianpaksuaidiksi.blogspot.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Repsahtaminen eneilyssä Empty Vs: Repsahtaminen eneilyssä

Viesti kirjoittaja Pallokala Ma Toukokuu 07, 2012 12:27 pm

Nyt vaan itseä niskasta kiinni ja takaisin kuriin. Ei ene varsinaisesti pilalle mennyt, paino laskee taatusti pizzasta huolimatta.
Ainoastaan ketoosi katkesi ja joudut taas sen 3-4 päivää "kärsimään" mahdollisesti (miten viimeksi alkoi ene, oliko helppo??) näläntunteesta, päänsärystä yms. vaivoista.

Kyllä se siitä.

Mun ene ennen leikkausta meni paljon huonommin...
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Repsahtaminen eneilyssä Empty Vs: Repsahtaminen eneilyssä

Viesti kirjoittaja suski76 Ti Toukokuu 08, 2012 3:02 pm

itse repsahdin eneilyn aikana kahdesti..söinkin sitten kaksin käsin Smile mutta onneksi sain heti juonesta uudestaan kiinni ja 4 viikon eneilyllä meni kivasti 11 kg. Leikkaavan lääkärin mukaan oli maksa mukavasti pienentynyt ja leikkaus sujui helposti :)Maksan vuoksihan me eneillään suurimmaksi osin, eikä se maksan rasva nyt pitsasta suinkaan paisu vanhaan Smile

suski76

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 47
Paikkakunta : Ulvila
Registration date : 04.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Repsahtaminen eneilyssä Empty Vs: Repsahtaminen eneilyssä

Viesti kirjoittaja Orkidea Ti Toukokuu 08, 2012 7:24 pm

Sallan, ole tyytyväinen, että söit pizzasta vain sen puolet ja pystyit lopettamaan siihen! Smile Nyt vaan uudella raivolla eteenpäin! Yksi repsahdus ei todellakaan maata kaada! Se on hyvin inhimillistä!! Sinulla on vielä leikkaukseen hyvin aikaa, joten ei hätää senkään suhteen! Pizzassa on paljon suolaa, joten muista nyt juoda paljon VETTÄ, jotta nesteet ei kerry kehoon, ettet sen takia "liho"!

Paljon tsemppiä!! Uskon, että selviät enestä hienosti! Smile
Orkidea
Orkidea

Viestien lukumäärä : 181
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Repsahtaminen eneilyssä Empty Vs: Repsahtaminen eneilyssä

Viesti kirjoittaja sallan Ke Toukokuu 09, 2012 5:17 am

Kiitos tsemppauksesta kaikille! Smile Ihana kun on ymmärtäväistä porukkaa täällä Smile

Eneilyn eka päivinä oli nälkä ja hirveä vilu, mutta nyt repsahtamisen jälkeen on oikeastaan ollut helpompaa. Nälkä vaivaa välillä, mutta ei koko ajan palele. Smile

sallan

Viestien lukumäärä : 47
Registration date : 02.05.2011

http://liianpaksuaidiksi.blogspot.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Repsahtaminen eneilyssä Empty Vs: Repsahtaminen eneilyssä

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin Pe Toukokuu 18, 2012 4:32 am

Mä oon eneillyt kuukauden nyt ja siinä on ollut pari semmosta "vapaapäivää" välissä, siis olen tilanteen johdosta antanut itselleni vapaapäivän. Ongelmallinen on tosiaan ollut tuo ketoosin katkeaminen koska se tuo minulle eneilyn toisena päivänä joka kerta karmeen päänsäryn. Ja niitä tokia päiviä on nyt jo useampia Sad Mä söin eilen Hesburgerin Karppurilaisen, ja päivän kalorit meni noin 900 kaloriin joten katotaan onko mulla huomenna taas hirvee hedari..

Leikkaukseen ois kuukausi aikaa, ja tiputettavaa ei enää ois kuin pari kiloa suositellusta, joten todennäköisesti tiputan vähän enemmän.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Repsahtaminen eneilyssä Empty Vs: Repsahtaminen eneilyssä

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa