Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Huh huh, kotona taas..

4 posters

Siirry alas

Huh huh, kotona taas.. Empty Huh huh, kotona taas..

Viesti kirjoittaja sinizii La Kesä 20, 2009 3:46 pm

Maanantaina leikattiin ja eilen pääsin kotiin. En pystynyt juomaan tarpeeksi silloin toisena päivänä et olisivat laskeneet kotiin. Tramalinit aiheutti hirveetä pahoinvointia.. Tosin tuntu et koko sairaala aiheutti pahoinvointia.. Very Happy
Koti on kiva ja olo kai paranee tästä eteenpäin koko ajan. Vielä on heikko ja jotenki outo olo ja vaikea ymmärtää mitä ja miten paljon voi syödä.. Mut tästähän se lähtee. Pään kanssakin on tekeminen ku se haluaisi kyllä syödä vaikka mitä.. Sad
sinizii
sinizii

Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 38
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 05.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Huh huh, kotona taas.. Empty Vs: Huh huh, kotona taas..

Viesti kirjoittaja sinny La Kesä 20, 2009 4:00 pm

Hei !Paljon onnea ja tsemppiä jatkoon.Toivottavasti et nyt joutunut odottelemaan leikkaustasi maanantaina. sunny

sinny

Viestien lukumäärä : 70
Paikkakunta : vantaa
Registration date : 14.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Huh huh, kotona taas.. Empty Vs: Huh huh, kotona taas..

Viesti kirjoittaja sinizii La Kesä 20, 2009 6:37 pm

Juu en, tällä kertaa olin eka!Smile
sinizii
sinizii

Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 38
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 05.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Huh huh, kotona taas.. Empty Hauskaa Jussia!

Viesti kirjoittaja Tepa43 La Kesä 20, 2009 7:07 pm

Ota iisisti! Pidän peukkuja, jotta voit hyvin!
T: Tepa 43 lol!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Huh huh, kotona taas.. Empty päiviä jäljellä

Viesti kirjoittaja wiccan La Kesä 20, 2009 9:47 pm

hei,

itsellä enää muutama päivä leikkaukseen. torstaina se olis. itseä jännittää lähinnä se elämä sen jälkeen, itse leikkaus ei ole ongelma.

Onnea kauheesti jatkoon!



Kanitar
wiccan
wiccan

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 41
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 14.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Huh huh, kotona taas.. Empty Vs: Huh huh, kotona taas..

Viesti kirjoittaja sinizii La Kesä 20, 2009 10:30 pm

Se on totta että koko tapahtuman lopullisuus ja miljoonat ajatukset kaikessa karuudessaan ja kauneudessaan lävähtää naamalle vasta leikkauksen jälkeen, ja luultavasti vielä jopa vuosia sen jälkeen. Itse leikkaus on lyhyt aika, jopa siitä toipuminen, mutta koko elämä leikattuna on pitkä. On menetettävä paljon (ruokaa Wink ) että saa paljon tilalle. Se tietty myös riippuu niin ihmisestä että miten kaiken kokee, mitä on kokenut sitä ennnen ja mitä tulee tapahtumaan. Se mikä mulle on vaikeaa onkin toiselle ihan helppoa ja toisin päin. Rolling Eyes

Tavallaan olen tyytyväinen siitä, että olen nuori joten mun on ehkä helpompi tottua suuren suuriin elämän muutoksiin kuin jos olisin vanhempi. Toisaalta iän tuoma varmuus ja näkemys asioihin voisi helpottaa oloa monellakin tapaa ja auttaa suhtautumaan vähän paremmin. Kyllä mulla on välillä melkein tippa linssissä ku katselen ihmisten syömistä ja ruokamainoksia ja jos vaikka mitä ja ajattelen, että enää koskaan en voi syödäkään kokonaista ranskanleipää kerralla.. No Se on naurettavaa, mutta joka koskaan on saanut iloa syömisestä, oikein kunnon mätöstä, ymmärtänee mun tunteet oikein hyvin.

Vaan ihmeellinen on ihminen. Oppii elämään melkein minkäasian kanssa tahansa, löytämään ilonsa muualta, unohtamaan sen suurenkin murheen ja menetyksen (kyllä, pidän tässä samalla hautajaisia entisille ruokailutottumuksilleni tongue ) ja jatkamaan elämäänsä löytäen onnenhiput muualta..Smile
sinizii
sinizii

Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 38
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 05.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Huh huh, kotona taas.. Empty Vs: Huh huh, kotona taas..

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa