Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

heräsi kysymyksiä

+2
eräpena
Tytteli
6 posters

Siirry alas

heräsi kysymyksiä Empty heräsi kysymyksiä

Viesti kirjoittaja Tytteli Ke Helmi 08, 2012 5:42 pm

Minulla oli eilen sisätautilääkärin vasaanotto ja lähete lähti menemään Lahteen.
Keskustelussani lääkärini kanssa hän toi esille huolensa, että minä kun en ole riittävä keskivartalolihava, että kohdallani ei välttämättä päästä noin 30% painonpudotukseen.

Onhan minullakin maha, mutta en tosiaan ole sen mallinen, että kaikki olisi kertynyt tuohon vatsan seudulle. Minun lihat on suureksi osaksi jaloissa ja käsissä. Ei edes takapuolessa. Onko kohtalotovereita? Ja miten te olette laihtuneet? Olen kovin päättäväinen tämän asian suhteen, että nyt on viimeinen mahdollisuus lahtua. Lopullinen ratkaisu siis tämä leikkaus.
mielelläni kuulisin siis jos joukossa on teitä, joiden "lihat" on asettuneet kuten itselläni, että miten te olette onnistuneet.
Oma painoni tällä hetkellä on 110kg ja tavoitepainoni on 65kg.

Tytteli

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 07.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

heräsi kysymyksiä Empty Vs: heräsi kysymyksiä

Viesti kirjoittaja eräpena Ke Helmi 08, 2012 8:14 pm

Tervetuloa joukkoon. Very Happy
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 64
Paikkakunta : laukaa
Registration date : 15.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

heräsi kysymyksiä Empty Vs: heräsi kysymyksiä

Viesti kirjoittaja Pallokala To Helmi 09, 2012 4:14 am

Hei ei mullakaan ollut mitää valtavaa pallomahaa. Läskit olivat yltympärinsä pitkin kehoa. Kukaan ei oikeesi uskonut että voisin painaa yli 120 kg.

Nyt on lähtenyt 46 kg kaikkiaan (36% ) ja 30 kg (27%) leikkauksesta joka oli 8 kk sitten.
Ei mulle kukaan sanonut että en voisi laihtua kroppani mallin takia.

Paino edelleen alamäkeen ja toiveissa pudottaa vielä 10-15 kg.

Onnea Tytteli ja eteenpäin urakassasi!
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

heräsi kysymyksiä Empty Vs: heräsi kysymyksiä

Viesti kirjoittaja hansu To Helmi 09, 2012 3:17 pm

Minäkään en ole ollut "keskivartaloltani" lihava. Paino ollut reisissä ja persuksissa. Toki onhan sitä ylimääräistä kaikkialla, mutta painottuneena päärynän muotoisesti.

Nyt lähtenyt se reilut 50kg. Ylävartalon osilta olen pienentynyt hyvin. Takamus ja reidet yhä leveät. Normaalipaino häilyy vielä muutaman kilon päässä. Nyt on nesteet kaikki jumissa jostain syystä ja olo on kuin ilmapallolla... Tuntuukin lihavalta, mitä ei aiemin ole tuntunut Evil or Very Mad
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

heräsi kysymyksiä Empty Vs: heräsi kysymyksiä

Viesti kirjoittaja ihanainen To Helmi 09, 2012 3:38 pm

Heips
Päärynä olin minäkin.. Ja hyvin leikkaus tepsi. Lähtöpaino oli 122kg ja nyt painan 69kg. Mihinkähän tuo lääkärin väite perustuu?? Onko tehty joku uusi tutkimus aiheesta?? No meitä on tosi monta päärynää joita voi vapaasti haastatella. KYLLÄ PAINO LÄHTI =)


ihanainen

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : tampere
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

heräsi kysymyksiä Empty Vs: heräsi kysymyksiä

Viesti kirjoittaja Kimby To Helmi 09, 2012 8:34 pm

Keskustelussani lääkärini kanssa hän toi esille huolensa, että minä kun en ole riittävä keskivartalolihava, että kohdallani ei välttämättä päästä noin 30% painonpudotukseen.
Huoh... Kaikkea paskaa sitä kuuleekin. Mulla oli läski hyvin tasaisesti ympäri koko vartaloa. Ihan itse olen sen hävittänyt vaikka leikkauskin on tehty. Jos itse päätät hävittää ne läskit niin ne lähtee aivan satavarmasti. Jos kuvittelet että leikkaus hävittää läskit niin läskiksi jäät loppuelämäksi. Älä kuuntele idioottilääkäreitä. Itse voit tehdä ihan mitä vaan kunhan olet päättäväinen.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

heräsi kysymyksiä Empty Vs: heräsi kysymyksiä

Viesti kirjoittaja Tytteli To Helmi 09, 2012 10:46 pm

Ompa mukava kuulla, että teitä saman mallisia on muitakin ja hyvin on homma toiminut.
Meillä siis lääkäri mietti ihan tosissaan, että kun olen tasapaksu enkä keskivartalolihava, että kannattaako minulle ollenkaan laittaa lähetettä. Sain sen käsityksen hänen puheestaan, että jos minulla ei olisi noita oheissairauksia niin lähete olisi jäänyt saamatta, koska en tule hänen mielestään pääsemään riittävään painonpudotustulokseen painoni tasaisen jakauman takia.

Mutta nyt tuntuu hyvältä jos teitä on muitakin ja olette onnistuneet hyvin tuloksin.
Ja en tokikaan usko, että tämä onnistuu iolman kovaa työtä ja uuden opettelua.
Olen asennoitunut tähän siten, että tämä on nyt se viimeinen kerta ja tämä onnistuu.
Pakko onnistua!
Kun olen lukenut teidän muiden kokemuksia täältä niin ne ovat rohkaisseet minuakin eteen päin.

Tytteli

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : Jyväskylä
Registration date : 07.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

heräsi kysymyksiä Empty Vs: heräsi kysymyksiä

Viesti kirjoittaja Pallokala To Helmi 16, 2012 5:01 am

Tytteli tulee kyllä epäilys ettei lääkärisi ole oikein perehtynyt tähän lihavuusleikkausasiaan. Tuskin tässä on mitään perusteita sille että läski lähtisi vain omenavartaloisen mahasta. Ihan uskomaton oletus.

Hienoa että lähete on, ja eteenpäin innolla.

Toki leikkauksen jälkeen pitää syödä ohjeen mukaan ja kohtuudella, mutta aika normaalia elämää elän ja välillä herkuttelen ja syön ravintolassakin. Mun mielestä tämä ei ole "kovaa työtä". Normi elämää, leikkauksen jälkeiset viikot ottivat koville, mutta niistä selvittyä siis.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

heräsi kysymyksiä Empty Vs: heräsi kysymyksiä

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa