Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hiustenlähtö

+7
kissus nytkö jo
Leppis
turkutuulia
Bulla65
HyeeNa!
Helka
Soile
11 posters

Siirry alas

Hiustenlähtö Empty Hiustenlähtö

Viesti kirjoittaja Soile Su Tammi 15, 2012 6:30 am

Minulla on pitkät ja kauniit hiukset, en niitä haluaisi menettää!!! Olen nyt Ene:llä ja kohti leikkausta mennään...Olen paljon lukenut/kuullut että hiukset lähtee tässä prosessissa. Muistan joskus lukeneeni myös jostain "eläimille tarkoitetusta apteekkituotteesta" joka auttaa...mutta en mistään löytänyt niitä topiceja joissa asiasta oli. Joten siksi nyt uusi topick ja kysely. Miten olette ehkäisseet hiustenlähdön??? Kaikki vinkit tervetulleita vaikka vielä ei ole mitään hätää.
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiustenlähtö Empty Vs: Hiustenlähtö

Viesti kirjoittaja Helka Ma Tammi 16, 2012 4:13 pm

Mulla on nyt 4kk leikkauksesta ja tukka on pysynyt päässä. Uskoisin että hiusten kannalta on tärkeää että pitää huolta siitä, että saa kaikkia välttämättömiä vitamiineja ja erityisesti tarpeeksi proteiinia, ennen leikkausta ja leikkauksen jälkeen. Toivottavasti mulla ei sulkasato edes ala, yritän pitää huolen siitä että kaikilla aterioilla on joku proteiinilähde.

Helka

Viestien lukumäärä : 166
Paikkakunta : Pk-seutu
Registration date : 31.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiustenlähtö Empty Vs: Hiustenlähtö

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ma Tammi 16, 2012 4:20 pm

Se tosiaan riippuu varmasti paljon niiden vitamiinien saannista, mutta vaikka hiukset tipahteleekin niin Soile älä huoli, kyllä ne kasvaa takas, ei susta kaljua tule. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiustenlähtö Empty Vs: Hiustenlähtö

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ma Tammi 16, 2012 6:29 pm

Ihmisen ei tulisi koskaan syödä eläinlääkkeitä/lisäravinteita. Niiden turvallisuus ja teho on tutkittu vain eläimillä ja niiden turvallisuutta saati tehoa ei voida taata ihmisten kohdalla. Ihmisen ja eläimen fysiologia ovat aika erilaisia, joten itse en ainakaan uskaltaisi ikipäivänä syödä eläinlääkkeitä...sanoo tää täti joka työskentelee lääkemaailmassa yli 20 vuoden kokemuksella :).

Hiukset kyllä ohenevat valitettavasti useimmilla leikkauksen jälkeen, niin myös minulla, mutta kuuleman mukaan palautuvat jossakin vaiheessa ennalleen. Tämä hiusten oheneminen johtuu rankasta leikkausta ja suuresta painonpudotuksesta kuitenkin suht lyhyessä ajassa, vitamiinein ei siihen voi pahemmin vaikuttaa, sen tietää siitä, että mullakin on veriarvot kohdallaan ja silti hiukset ohenee ja näin olen kuullut verrokeiltakin. Tietysti jos vitamiiniarvot ovat huonot, tilanne on varmasti hiustenkin kannalta vielä huonompi.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiustenlähtö Empty Vs: Hiustenlähtö

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ma Tammi 16, 2012 6:59 pm

Kyllä ne hiukset takas kasvaa VAIKKA on se karmee tunne kun näkee suihkussa käydessä hiustuppoja lattiakaivossa. Mulla lähti kesällä toisen leikkauksen jälkimainingeissa hiukset; eikä kyllä mikään auttanut. Mutta nyt on tasaantunut! Ja kaipa tääkin on hyvin yksilöllistä- läheskään kaikilla EI tule mitään muutoksia hiuksiin! Tsemppiä, menetetyt kilot on kyllä hiustenlähdön "arvoisia" Surprised

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiustenlähtö Empty Vs: Hiustenlähtö

Viesti kirjoittaja Soile Ma Tammi 16, 2012 11:28 pm

Kiva kun olette vastailleet:) Täytyy ottaa mitä annetaan...eli vastaan tulee. Mun tukka on kyllä olemassaankin aika ohut mutta lyhyttä tukkaa en halua. Mut enköhän mä jotain keksi ja toki parhaani yritän että saa tarpeelliset vitamiinit ja proteiinit, hivenaineet ja muut.
Tänään luin paikallislehdestäkin jutun noista eläintenlääkkeistä, jotkut ihmiset niitä kuulemma käyttää kun tulevat edullisiksi. Ja muistan tosiaan lukeneeni täältäkin jotain. Olis kiva tietty kuulla näiden hevoslääkkeiden kokeilijoiden kokemuksiakin. Mutta tottakait uskon että eläinlääkket on tarkoitettu eläimille. Priorinia olen joskus huvikseni testanut, se ei ainakaan mun tukkaa paksuntanut tai kasvua nopeuttanut. Kokeilin ½v ajan.
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiustenlähtö Empty Vs: Hiustenlähtö

Viesti kirjoittaja Leppis Ti Tammi 17, 2012 10:25 pm

Minulta lähti syksyn aikana paljon hiuksia varsinkin aamuisin. Kampaajan kanssa katsoimme, että minulla on paljon katkennutta sänkeä. Kun olen nyt jumittanut painon kanssa, niin myös hiusten lähtö väheni. Olenhan syönyt n. 200-300 kcal enemmän kuin puolieneillessäni.

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 17.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiustenlähtö Empty Vs: Hiustenlähtö

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ke Tammi 18, 2012 3:56 pm

No mulla ei hiukset kasva enää entiseen malliin vaan tyytyväinen olen eipä tartte niin usiaan käyvä parturissa!!!
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiustenlähtö Empty Vs: Hiustenlähtö

Viesti kirjoittaja tigertytto Ke Tammi 18, 2012 6:25 pm

Onhan se kurjaa jos letti lähtee..mutta mä ostan vaikka peruukin kunhan saan tämän painon pois Very Happy
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiustenlähtö Empty Vs: Hiustenlähtö

Viesti kirjoittaja Soile Ke Tammi 18, 2012 11:52 pm

Minulla on nyt 8.päivän ENE:ilyllä lähtenyt -5kg, no tää on vasta alkutaival. Sen olen huomannut, että iho ja päänahka kuivuu kovin mutta olen käyttänyt päänahkaan kampaamosta ostettua SYSTEM 4 ---hiuspohjan hoitoon ja hiusten lähtöön---tuntuu ainakin jeesaavan kutinaa:)
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiustenlähtö Empty Vs: Hiustenlähtö

Viesti kirjoittaja sateenkaarenpäässä To Tammi 19, 2012 6:50 pm

proteiinia kehiin hiustenlähtöön. vaikuttaa myös siihen, että ei tule niin paljoa noita allien, reisien ym. löllöjä.
Siis kalaa, tonnikalaa, kanaa, raejuustoa jne.
Eneily ja leikkauksen jälkeinen tila vaikutti minulla siihen, että hiukset lähti n. 4 kk ajan. Nyt on alkanut
hiukset kasvamaan uudestaan. ohuita haituvaisia tulolla. Very Happy
sateenkaarenpäässä
sateenkaarenpäässä

Viestien lukumäärä : 214
Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 26.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiustenlähtö Empty Vs: Hiustenlähtö

Viesti kirjoittaja Pallokala To Tammi 19, 2012 8:39 pm

Mulla kans lähti hiuksia ihan kamalan paljon, entinen paksuksi kehuttu tukka muuttui sivuilta tosi ruikuksi.
Tosta lähti sillei pantamaisesti tukkaa.
Ihan nippuina tippui.

Nyt hiustenlähtö on loppunut ja pientä untuvaa tyvestä tuntuu kasvavan. Ehkä mulla joskus taas on hieno tukka.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiustenlähtö Empty Vs: Hiustenlähtö

Viesti kirjoittaja Soile To Tammi 19, 2012 10:42 pm

Voi harmi pallokala, ikävä juttu...mutta toivotaan että kasvaa nyt sitten entistä ehompana! Ja kiitos myös sulle sateenkaarenpäässä -vinkeistä...tosin kala-allergisena en voi syödä kaikkea, en myöskään tonnikalaa tai muita mereneläviä(: Mutta onhan niitä onneksi vaihtoehtoja!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiustenlähtö Empty Vs: Hiustenlähtö

Viesti kirjoittaja pauliina Pe Tammi 20, 2012 12:16 am

Olin 10 viikon enellä syksyllä 2010 ja multa lähti paljon hiuksia että pelkäsin tulevani kaljuksi, mulla kun on ollut aina ohuet ja vähänlaisesti hiuksia.
Sitten en kysellyt leikkauksen perään kun kuvittelin että pärjään kun pääsin laihduttamisen alkuun,mutta toisin kävi, muutaman kuukauden päästä huomasin että melkein kaikki noin 20kg oli tullut takaisin mutta niin hiuksetkin,
olen ollut leikkauksessa 10.10-11.Nyt olen huomannut sulkasadon taas alkaneen, ei kauhean kiva juttu.

pauliina

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 17.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiustenlähtö Empty Vs: Hiustenlähtö

Viesti kirjoittaja Pallokala Pe Tammi 20, 2012 2:45 pm

Mutta onks tukalla oikeestaan väliä jos pääsee 40 kilosta eroon?
Jos hyvä haltija toteuttaisi yhden toiveen ja toivoisit olevasi "simsalabim" hoikka, mutta sen hinta olisi sun hiukset niin suostuisitko?
Minä ainakin antaisin tukkani läskien mukana.
Ja tuskin tää on pysyvää. Taitava kampaaja saa ohueenkin tukkaan nätin leikkauksen ja sit voi pitää huiveja ja pahimmassa tapauksessa vaikka peruukkia.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiustenlähtö Empty Vs: Hiustenlähtö

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Tammi 20, 2012 5:55 pm

Kyllä meikä antas letin pois ihan mielellään. Tottakai siis minäkin oon niitä ihmisiä että hiukset on mulle kaikkikaikessa tyyliin, mutta mielelläni antaisin hiukseni pois jos saisin samalla pois sen 40 kg.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiustenlähtö Empty Vs: Hiustenlähtö

Viesti kirjoittaja Soile La Tammi 21, 2012 12:28 am

No...mulle on kyllä tukka tärkee...vaikee olis valita...mutta on mulla peruukki, nuoruusvuosilta:) Jos niin pahaksi menee niin turvaudun sitten siihen.
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiustenlähtö Empty Vs: Hiustenlähtö

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa