Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Soitto kannattaa!

Siirry alas

Soitto kannattaa! Empty Soitto kannattaa!

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ke Kesä 03, 2009 11:17 am

Olin Porissa 29.4. gastrokirurgi Haikosen vastaan otolla, joka tuumas, että leikataan. Sen jälkeen ei oo mitään kulunut, joten eilen soitin ja muutaman puhelun jälkeen kun kaikki mihin soitin niin ei tietänyt asiasta mitään, niin osasto B3 hoitaja huomasi, että paperini on vielä arkistossa johon voihkaisin, et ei kai mappi öössä! Hoitajaa nauratti ja lupas tilata papruni arkistosta ja selvittää juttua ja soittaa kun tietää jotain jutusta! No eipä menny kun parituntia kun puhelin soi ja tämä hoitsu ilmoitti hoputtaneensa juttua! Ans kattoo, joko rupee postilaatikko kolisee! Olen ollu aprillipäivästä asti nutriletti avustuksella "laihiksella" ja oonkin saanut n.14kg pois Smile Lähtä mulla oli 115kg (pituus 159cm) Haikonen tuumas, että kaikki miinus kilot on vain hyväksi leikkausta ajatellen! Aion siis odotellessani tiputella tota painoo niin paljon kun pystyn! Hoitsu arveli, että leikkaus on tod.näk. syyskuussa kun nuo elokuun ajat on mennyt! Sillai tuo Haikonenkin lupas, että syksyyn mennessä homma hoituu...TOIVOTTAVASTI! Smile
TSEMPPIÄ KAIKILLE!
T: Tepa43 lol!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa