Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

AINEENVAIHDUNNASTA..

+4
joku80
minttulii
Lyltsy
tigertytto
8 posters

Siirry alas

AINEENVAIHDUNNASTA.. Empty AINEENVAIHDUNNASTA..

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Joulu 06, 2011 7:22 am

Osaako kukaan sanoa missä voisi olla vika kun mä en hikoile ollenkaan?en saunassa..enkä tunnin salitreenin aikana??
kysyn tätä tietenkin lääkäriltä mutta en malta odottaa sinne asti joten ajattelin jos joku täällä osaisi antaa jotain vinkkejä mistä voisi olla kyse.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

AINEENVAIHDUNNASTA.. Empty Vs: AINEENVAIHDUNNASTA..

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ti Joulu 06, 2011 9:07 pm

Oletko juonut tarpeeksi? Toki painon pudotessa hikoilu vähenee, mutta minusta tuo viittaa että et juo riittävästi, myös tunnin treenin aikana pitäisi juoda riittävästi vettä.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

AINEENVAIHDUNNASTA.. Empty Vs: AINEENVAIHDUNNASTA..

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Joulu 06, 2011 9:49 pm

No nyt oon pystynyt hiukan parantamaan juomisiani eli noin 1-1,5 litraa päivässä menee...mutta tää " vaiva " on ollut mulla aina..eli jo ennen leikkausta...olen miettinyt että voiko ihminen olla jotenkin tukossa tmv?? Shocked
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

AINEENVAIHDUNNASTA.. Empty Vs: AINEENVAIHDUNNASTA..

Viesti kirjoittaja minttulii Pe Joulu 09, 2011 6:14 am

mäkään en hikoile tyyliin koskaan... en saunassa, en normi lenkillä.. mut jos hölkkään lenkin niin sit hikoilen.. Juon itse n 3-4 litraa päivässä Smile

minttulii

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : Turenki
Registration date : 06.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

AINEENVAIHDUNNASTA.. Empty Vs: AINEENVAIHDUNNASTA..

Viesti kirjoittaja joku80 Su Joulu 11, 2011 6:33 am

Mulla oli sama vika ennen leikkausta. Nyt hiki virtaa ja olo on paljonparempi!

Lääkärit eivät ole osanneet sanoa syytä mun hikoilemattomuuteen, mutta olettivat sen olevan osa elimistöni aineenvaihduntaongelmaa. Minähän en laihtunut juurikaan ennen leikkausta millään keinolla.

joku80

Viestien lukumäärä : 190
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 04.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

AINEENVAIHDUNNASTA.. Empty Vs: AINEENVAIHDUNNASTA..

Viesti kirjoittaja toukka79 Su Joulu 11, 2011 2:24 pm

Mä en hikoillut millään ja mulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta. Tyroksiinit kehiin ja hikoaminen alkoi.
toukka79
toukka79

Viestien lukumäärä : 185
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 05.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

AINEENVAIHDUNNASTA.. Empty Vs: AINEENVAIHDUNNASTA..

Viesti kirjoittaja minttulii Ma Joulu 12, 2011 5:38 am

mulla lääkitys kilpparin vajaatoimintaan...

minttulii

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : Turenki
Registration date : 06.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

AINEENVAIHDUNNASTA.. Empty Vs: AINEENVAIHDUNNASTA..

Viesti kirjoittaja tigertytto Ma Joulu 12, 2011 5:50 am

mulla on ollut joskus kilpparin vajaatoimintaa ja söin silloin noin 3 vuotta thyroksiinia..mutta sit mulle sanottiin että se olis parantunut ja lääkkeet lopetettiin,enkä nyt muista onkohan niitä arvoja katottu esim leikkauksen yhteydessä..
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

AINEENVAIHDUNNASTA.. Empty Vs: AINEENVAIHDUNNASTA..

Viesti kirjoittaja hansu Ma Joulu 12, 2011 11:34 pm

Pyydähän kokeet otettavaksi. Kun on kilpirauhasen vajaatoiminta =>aineenvaihdunta hidastuu=>elimistö kuluttaa vähemmän energiaa ja painon putoaminen hidastuu. Minulla vajaatoiminta paheni, jolloin painon pudottamisessakin oli suvantovaihe. Lääkitystä nostettiin ja painokin lähti putoamaan.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

AINEENVAIHDUNNASTA.. Empty Vs: AINEENVAIHDUNNASTA..

Viesti kirjoittaja haidi66 Ti Joulu 13, 2011 2:51 pm

Very Happy heips tigertyttö, mulla sama juttu eli nyt syön thyroksiinia ja toi kuullostaa aika ihmeellisesta et olis yhtäkkiä parantunu, siis toki arvot nouseet ku syöt lääkkeitä, mut mä oon kyllä ymmärtäny et noita syödää sit lopun elämää, ei se siitä yleensä parannu, vaan lääkkeet pitää sen normaalina Very Happy tsemppiä lekuriin ja pidä puoles jos arvot on liian matalana Very Happy
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

AINEENVAIHDUNNASTA.. Empty Vs: AINEENVAIHDUNNASTA..

Viesti kirjoittaja tigertytto Ke Joulu 14, 2011 5:36 am

no noin mäkin olen sen haidi ajatellut,ettei toi paranis koskaan vaan lopun elämän syötäis noita thyrokseja..pitääpäs pyytää kokeet.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

AINEENVAIHDUNNASTA.. Empty Vs: AINEENVAIHDUNNASTA..

Viesti kirjoittaja Kimby Ke Joulu 14, 2011 6:07 am

Mä ihmettelen sitä etteikö noita kokeita olisi otettu ennen leikkausta. Ainakin minulta on otettu ennen leikkausta kaikki mahdolliset ainevaihdunnalliset kokeet mitä vaan on olemassa. Tokihan vajaatoiminta voi tulla leikkauksen jälkeenkin.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

AINEENVAIHDUNNASTA.. Empty Vs: AINEENVAIHDUNNASTA..

Viesti kirjoittaja haidi66 To Joulu 15, 2011 2:49 am

heips kimpy, mulla otettiin kokeet helmikuussa ja kaikki oli normaalit, sit yhtäkkiä oli lokakuussa kaikki päin mäntyä, lekurikin ihmetteli et mikä nyt on, mut lääkitys alotettiin ja nyt arvot normaalit Very Happy nt sit pitää syödä niitä lopun elämää, mut onneks halpa lääke ja riittää 3 kpl 0.25mg, tietty kokeet otetaan taas 3kk kuluttua ja katotaan pysyyks tolla määrällä hyvinä vai pitääks sit nostaa, onneks toi on helppo hoitaa Very Happy Tieger tyttö pyydä ihmeessä ne kokeet uusiks, ku tgosiaan kuullostaa ihmeelliseltä et sulla lääkeet lopetittiin, mulla ne otettiin siks kun paino ei pudonnu leikkauksen jälkeen niin paljon ku olis pitäny ja ku lääkitys alko, niin rupes painokin tippumaan, kuin myös alko hikoilu ja ruumiin lämpö nousi ja olo tuli paljon pirteemäks Very Happy nyt vaan kipin kapin lekuriin ja pyydät uudet kokeet ja jos on alakantissa, niin lääkkeet kehiin Very Happy tulee auttamaan sua myös tossa et alat hikoilemaan ja saat kaupan päälle pirteemman olon Very Happy stemppiä lekuriin Smile
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

AINEENVAIHDUNNASTA.. Empty Vs: AINEENVAIHDUNNASTA..

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa