Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Turvottaa jatkuvasti

4 posters

Siirry alas

Turvottaa jatkuvasti Empty Turvottaa jatkuvasti

Viesti kirjoittaja maiza Ti Marras 22, 2011 3:49 pm

Leikkauksesta on nyt reilu viikko takana ja melko taistelua ruoan kanssa. Olo jatkuvasti kuin pallokalalla ja jotain pitäisi tunkea sisuksiin koko ajan, jotta saa kiintiön täyteen. Ensin vaivasi kova vatsa ja nyt kun jätin kipulääkkeet pois niin päinvastoin. Välillä suolta kormii niin, että ei tiedä missä asennossa olla.

Tästä turvotuksen ja täyden olon tunteesta johtuen syöminen ei oikein tahdo sujua. Sosekeitot eivät iske lainkaan. Jotain kirkkaita liemikeittoja olen saanut kohtuudella alas. Jotkut vellit ja maidolla jatketut puurot menevät myös aamusta, mutta iltaa kohti syöminen taas vaikeutuu.

Tuntuu vaan niin kurjalta kun ennen nautti syömisestä, mutta nyt voisin moisen jättää kokonaan väliin jos ei olisi pakko syödä.

Olen liikkunut päivittäin kävelemällä, mutta vielä sekin on melko matelua, kun ei niin kovin pitkiä matkoja edes jaksa kävellä. Olen kuitenkin yrittänyt saada liikuntaa jonkin verran ettei ihan kokonaan suoli toimintaansa lopeta.

Oliko muilla leikatuilla samoja ongelmia?

Syönkö jotenkin väärin vai olenko nyt vaan liian malttamaton? Onhan leikkauksesta vasta reilu viikko.
maiza
maiza

Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 62
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 24.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Turvottaa jatkuvasti Empty Vs: Turvottaa jatkuvasti

Viesti kirjoittaja haidi66 Ti Marras 22, 2011 4:09 pm

et oo mulla oli ihan sama juttu, turvotus ja ilmaa mahassa, osta apteekista cuplatonia, se auttaa nyt alussa ilmavaivoihin ja kyllä se syöminen alkaa sujuu kuhan maltat vähän aikaa ja muista koittaa juoda sitä vettä vaik et ruokaa sais alas ja sit ku alat syömään niin mulle ainakin tuli hirvee ripuli alujks mut sekin menee ohi, nyt päin vastoin et taho maha toimii, mut ilmaa kertyy edelleen, ja niin täällä tuntuu muillakin olevan samaa vikaa, eli älä huoli kuuluu asiaan Very Happy mulla leikauksesta vähän yli 2kk ja nyt pakko alottaa ene uudestaa ku ruoka maistuu liiankin hyvin, taidan olla sen suhtee kait ainoo jolla on tommonen vika et syö liikaa No stemppiä sulle ja kyllä se masu siitä rauhottuu kuhan maltat vähän Very Happy
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Turvottaa jatkuvasti Empty Vs: Turvottaa jatkuvasti

Viesti kirjoittaja Lyltsy To Marras 24, 2011 3:59 am

Vaihda laktoosittomiin tuotteiseiin vähäksi aikaa, sitä suositellaan leikatuille.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Turvottaa jatkuvasti Empty Vs: Turvottaa jatkuvasti

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo La Joulu 03, 2011 2:51 am

Mulla oli tuota samaa mä söin sinnillä kaks ekaa kuukautta välillä oksensin ja taas söin...
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Turvottaa jatkuvasti Empty Vs: Turvottaa jatkuvasti

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa