Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Liian paksu perhoseksi!!

+2
Möhköfantti
1967
6 posters

Siirry alas

Liian paksu perhoseksi!! Empty Liian paksu perhoseksi!!

Viesti kirjoittaja 1967 Ti Marras 15, 2011 9:08 pm

Hei! Embarassed
Olen uusi täällä. Ja olen ollut leikkausjonossa 12.3.2009 asti. Vihdoinkin alkoi tapahtua. Kävin anestesia-, leikaavanlääkärin sekä hoitajan haastattelussa. Sitte olin ENEllä vajaa 4 viikkoa. Painoa tippu reilu 10 kg. Leikkaus tapahtui 12.11.2011 Oulussa. cheers Ja nyt jo kotona, eilen tulin. Ei oikein kroppa tykänny taksin kyyistä (reilu 4 tuntia) Yllättävän hyvin nyt menny. Maha on arka tietysti kun "ronkittu". Opettelua on, hissukseen syöntiä. Mutta sitä olen mietti nyt että miten ton juonnin kanssa kun pitäs juua vettä niin paljon... No kaipa se ajan kanssa onnistuu. Eipä tässä kummempia Palaillaan kuulumisiin .... Very Happy Very Happy

1967

Viestien lukumäärä : 9
Paikkakunta : keskipohjanmaa
Registration date : 14.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Liian paksu perhoseksi!! Empty Vs: Liian paksu perhoseksi!!

Viesti kirjoittaja Möhköfantti Ti Marras 15, 2011 9:13 pm

Tervetuloa palstailemaan Smile
Ja onnea vielä uudesta pikkumasusta Smile
Möhköfantti
Möhköfantti

Viestien lukumäärä : 156
Paikkakunta : oulun seutu
Registration date : 14.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Liian paksu perhoseksi!! Empty Vs: Liian paksu perhoseksi!!

Viesti kirjoittaja 1967 Ti Marras 15, 2011 9:15 pm

Joo kiitosta vaan. Shocked

1967

Viestien lukumäärä : 9
Paikkakunta : keskipohjanmaa
Registration date : 14.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Liian paksu perhoseksi!! Empty Vs: Liian paksu perhoseksi!!

Viesti kirjoittaja eräpena Ti Marras 15, 2011 10:31 pm

cheers sunny lol!
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 64
Paikkakunta : laukaa
Registration date : 15.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Liian paksu perhoseksi!! Empty Vs: Liian paksu perhoseksi!!

Viesti kirjoittaja 1967 Ke Marras 16, 2011 1:07 am

No hei taas!!
Tuli tossa syötyä porkkanasosetta ja perunamuusia noin 70ml. Ja kyllä oli hyvää! Tosin ennen ei olisi toi määrä riittänyt alkuunkaan, drunken Hyvin sitä vettä on menny tänään. Oon juonu jo 7dl. Ja iltaa on vielä hyvin jäljellä. Shocked Pakasta muuten tänään ollu koko päivän. Nytki 1.4 asteta. rendeer

1967

Viestien lukumäärä : 9
Paikkakunta : keskipohjanmaa
Registration date : 14.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Liian paksu perhoseksi!! Empty Vs: Liian paksu perhoseksi!!

Viesti kirjoittaja Möhköfantti Ke Marras 16, 2011 2:00 am

Hyvä sinä Smile Mun masun suurin saavutus ollu tänään 35ml porkkanasosekeittoo kerralla ja nestettä vajaa 4dl
Möhköfantti
Möhköfantti

Viestien lukumäärä : 156
Paikkakunta : oulun seutu
Registration date : 14.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Liian paksu perhoseksi!! Empty Vs: Liian paksu perhoseksi!!

Viesti kirjoittaja 1967 Ke Marras 16, 2011 8:51 pm

Hei!! No entiiä oonko hyvä. Ei sitä vissiin ollukkaan niin paljoa muusia kun oikein mittasin tänään niin sanosinko vajaa 50 ml. Mutta oliki hankala yö. Painotunnetta ja oli "ähky. Meniki yö pyöriessä. Nestettä on kyllä hissukseen saanu menemään sen 1litran. Kun alottaa aamusta ja lopettaaa myöhään. Laughing Kyllä on muuten isot mustelmat mahassa. Mites sulla?

1967

Viestien lukumäärä : 9
Paikkakunta : keskipohjanmaa
Registration date : 14.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Liian paksu perhoseksi!! Empty Vs: Liian paksu perhoseksi!!

Viesti kirjoittaja haidi66 Ke Marras 16, 2011 9:13 pm

lol! hiljaa hyvä tulee, ei mullakaan mee alas ku max 1 leipä kerrallaan ja leikkauksesta on jo 2kk, eli vielläkin totutellaan pieniin annoksiin Very Happy ja vettä ja laimeeta mehua koitan saada juotuu, täältä saa kyllä hyviä neuvoja ku vaan kyselee Very Happy proteiiniä syön joka kerta, eli leipäkin protskuleipää ja päälle savukalkkunaa ja kurkkua Very Happy nam hyvää ja tee rahkasta ja esim vauvojen soseita sinne joukkoon, ni ei oo niin paksua ja saat samalla hyvää makua Very Happy valmisruikiakin syön, mut esim maksalaatikosta riittää 4 eri ateriaan, eli pienillä annoksilla mennään ja masu kyllä ilmottaa jos syö liikaa ainakin mulla Very Happy hiukset mulla oheni niin paljon et päätin leikkaa tosi lyhkäseks ja värjäsin blondiks, ei näy ohut tukka ja kyllä se takas kasvaa Very Happy ja muista se vitamiinit on sit tosi tärkeet Very Happy
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Liian paksu perhoseksi!! Empty Vs: Liian paksu perhoseksi!!

Viesti kirjoittaja 1967 To Marras 17, 2011 12:58 am

Kiitos haidi66 hyvistä neuvoista ja siitä että ei kannata hötkyillä! Joo vitamiinipurkit on näkysällä ja olen ottanut ne rutiiniksi! Ja ajattelin jo silloin kun olin vielä leikkausjonossa että kaikki mitä tulee niinpyrin tekemään ohjeisen mukaan. On se vaan ihana tunne kun insuliinit ja sokerilääkkeet jäi sairaalaan. Nyt vaan seurataan harvakseltaan arvoja. Laughing

1967

Viestien lukumäärä : 9
Paikkakunta : keskipohjanmaa
Registration date : 14.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Liian paksu perhoseksi!! Empty Vs: Liian paksu perhoseksi!!

Viesti kirjoittaja Möhköfantti To Marras 17, 2011 1:26 am

tääl kans meinaa maha olla aikas sinertävä reikien kohdalta ja tuo reunimmainen reikä on kipee ku se liikkuu koko ajan Very Happy
Tämän päivän ruoka saalis on kans aika heikko: pilttipurkkista tuli 3 ateriaa, 1/2dl muusia puolessatunnissa jee.
Plää ku sais juotuu vajaa 4dl tähän mennessä. Ei vaa uppoa ku mitää ei tee mieli, mut eiköhän se siitä ku pikkuhiljaa opettelee.
Möhköfantti
Möhköfantti

Viestien lukumäärä : 156
Paikkakunta : oulun seutu
Registration date : 14.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Liian paksu perhoseksi!! Empty Vs: Liian paksu perhoseksi!!

Viesti kirjoittaja 1967 Pe Marras 18, 2011 4:01 am

No niin sitä pitää. Mulla mennyt nyt ihan ok. Sellasta kysyisin että voiko leipäkoneella tehä sitä proteiinipitosta leipää? Olisin kiinnostunut jos jollakin olis oikein ohjekki?? En nyt vielä saa leipää syyä enkä alaskaan mutta olisi jo valmiina ohje.

1967

Viestien lukumäärä : 9
Paikkakunta : keskipohjanmaa
Registration date : 14.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Liian paksu perhoseksi!! Empty Vs: Liian paksu perhoseksi!!

Viesti kirjoittaja Leijonatar Pe Marras 18, 2011 7:50 pm

Moikka, en osaa kyllä tuohon leipäkonehommaan sanoa ihmeitä, mutta huomasin tämmöisen.....Voihan se olla, että muillakin valmistajilla jo on, eli en mainosta, mutta kuitenkin....
http://www.fazer.fi/Uutiset/Fazer_Bakeries/Unelmaleipa-aktiiviselle-leivan-ystavalle-Real-Proteiini-MAX-/

Leijonatar

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : Oulun seutu
Registration date : 19.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Liian paksu perhoseksi!! Empty Vs: Liian paksu perhoseksi!!

Viesti kirjoittaja 1967 Pe Marras 18, 2011 9:50 pm

Kiitos vinkistä Leijonatar! Uusi tuote näkyy olevan, sitä ei taia olla täällä maalla. Mutta täytyy silmäillä leipähyllyjä, tuoteselosteita

1967

Viestien lukumäärä : 9
Paikkakunta : keskipohjanmaa
Registration date : 14.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Liian paksu perhoseksi!! Empty Vs: Liian paksu perhoseksi!!

Viesti kirjoittaja haidi66 La Marras 19, 2011 11:33 pm

hei eti googlesta semmonen leipä kun ruispro ja saat sieltä myös ohjeet, ku sitä pystyy tilaa kotiin, ei loviisasskaan oon tota leipää ja mä tilasin sitä 4 leipää makso 25e, mut siitä riittää pitkäks aikaa ja maistuu kuulema ihan oikeelta ruisleivältä Very Happy
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Liian paksu perhoseksi!! Empty Vs: Liian paksu perhoseksi!!

Viesti kirjoittaja 1967 Su Marras 20, 2011 10:51 pm

Joo, voi kiitos heidi66 niin teen!

1967

Viestien lukumäärä : 9
Paikkakunta : keskipohjanmaa
Registration date : 14.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Liian paksu perhoseksi!! Empty Vs: Liian paksu perhoseksi!!

Viesti kirjoittaja haidi66 Su Marras 20, 2011 11:09 pm

ole hyvä vaan Very Happy ja tänään tein oikeen tosi hyvää herkkua, eli turkkilaista jugurtti 1kg purkki joukkoon 700g pakaste mansikoita ja vanilijasokeria ja makuetusainetta nam ja siitäkin saa proteiinia jonkin verran ja maistuu taivaalliselta Very Happy melkeen sama ku söis kunnon kermajäätelöä, mut rasvaa jugurtissa 10% ja ku siihen laittaa noi masikat joukkoon niin rasvan määrä vähenee melkeen puoleen Very Happy sama ohje toimii myös rahkan kanssa, mutta kaikki ei tykkää rahkasta sen happamuuden takia ja toi ei ole hapanta vaan sulaa suussa Very Happy lisää vinkkejä esim, kylmäsävulohta pilkotaan pieneks ja sekotetaan esim maustamattomaan tuorejuustoon, joukkoon tilliä ja purjoa tai punasipulia, sitä sit proteenileivän päälle, niin on protskuja saatu jo tosi reilu annos ja on takuulla hyvää, sopii myös uuniperunan täytteeks Very Happy annan lisää vinkkejä jos joku kaipaa vaihtelua ruokiinsa, koska olen ammatiltani ruokamestari, ei lopu ideat ihan heti ja tiedän suht paljon mikä sisältää meille tarkeitä protskuja ja saatte hyviä vaihteluja ruokiin Very Happy kysykää jos haluutte vinkkejä, esim, jouluksi santa
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Liian paksu perhoseksi!! Empty Vs: Liian paksu perhoseksi!!

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ma Marras 21, 2011 9:48 pm

Vitsi kuin hyvältä noi kuulostaa! : ) NAM
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Liian paksu perhoseksi!! Empty Vs: Liian paksu perhoseksi!!

Viesti kirjoittaja 1967 Ke Marras 23, 2011 2:12 am

Joo hyvää varmasti!! Mites muuten sopiiko toi näin reilu viikko leikkaiuksesta? Ainaki toi leipä arveluttaa! Joo kiva ois saaha jotain ohjeita esim laatikkoruuista. Very Happy Mun täytyyy vielä vähän hissutella ton ruuankaa mutta varmaan kun kuukausi leikkauksesta niin pystys jotain monipuolisempaa ottamaan. Suolasta on tehny kovasti mieli ja oon ahtisilliin sortunukki ja kyllä maha oli kipee!!! Sad Kiitosta vaan taas heidi66!!

1967

Viestien lukumäärä : 9
Paikkakunta : keskipohjanmaa
Registration date : 14.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Liian paksu perhoseksi!! Empty Vs: Liian paksu perhoseksi!!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa