Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkaus ohi (27.10)

+2
Barbamamma
pillipulla
6 posters

Siirry alas

Leikkaus ohi (27.10) Empty Leikkaus ohi (27.10)

Viesti kirjoittaja pillipulla Ti Marras 01, 2011 8:12 pm

Nonni nyt se on sitten ohi ja kaikki mennyt kutakuinkin putkeen. Leikkaus meni lääkäreiden mukaan rutiinin omaisesti. Vähän kuumeilua ja väsymystä ja sainkin eilen antibioottikuurin. Ja nyt tänään jo tuntuu että alkaa oleen elävien kirjoissa. Syömiset ja juomiset sujuu kanssa hyvin. Omaa arkuuttani myötäillen hitaasti mutta varmasti. Kerron tässä otsikon alla myöhemmin tarkemmin kun jaksaa koneella kauemmin olla. Mutta joka tapauksessa se on nyt ohi ja valtakunnassa kaikki hyvin queen Kun ei nyt oiken jaksa tässä vaiheessä kovin pitkälle läpi edellisiä keskustelu ketjuja niin ottaisin auliisti vinkkejä sosemaisesta ruokavaliosta eli mitä syötte. Mulla aikalailla vielä, piimä, velli, notkistettu rahka ja viili, ruokavalio menossa. Jonkin verran pilttejä mennyt ja sosekeittoa(peruna,porkkana)
pillipulla
pillipulla

Viestien lukumäärä : 73
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 18.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus ohi (27.10) Empty Vs: Leikkaus ohi (27.10)

Viesti kirjoittaja Barbamamma Ti Marras 01, 2011 8:33 pm

Mulla oli leikkaus 26.10.11 Taysissa. Kaikki on mennyt tosi hyvin.
Kyselit ruokavaliosta. Mä syön viilejä ja maustettua rahkaa, juon Gefilus-mehua, lisäksi olen syönyt pari paahdettua 100 % ruispaahtoleipää maksamakkaralla päivässä ja sitten olen vetänyt sauvasekoittimella mössöksi normaalia ruokaa mitä perhekin on syönyt (nakkipataa, musakaa, siskonmakkarakeittoa).
Pilttejä tai muita en ole ostanut, vaan olen yrittänyt sopeuttaa itseni normiruokaan soseutettuna ja tosi pienillä annoksilla. Ensimmäisenä iltana kotona söin yhtä viiliä lähemmäs 2 tuntia! Kahteen paahtoleipään menee helposti 0,5 tuntia.
Mulla ei ole ollut mitään huonovointisuutta makeasta tai yhtään mistään. Söin ekana iltana myös ihan pikkuisen jäätelöä.

Barbamamma

Viestien lukumäärä : 4
Paikkakunta : Hämeenlinna
Registration date : 10.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus ohi (27.10) Empty Vs: Leikkaus ohi (27.10)

Viesti kirjoittaja Saranna Ti Marras 01, 2011 9:09 pm

Hei Pillipulla!

Hienoa että leikkaus meni hyvin, onnittelut pikkumasusta!

Minä olen syönyt aika tavalla Skyriä, löytyy ainakin prismasta ja cittarista maustettujen rahkojen ym. hyllystä. Siinä on paljon proteiinia ja on minusta ihan hyvän makuistakin.

Tykkään myös "uuniperunantäytteistä" (ilman perunaa tässä vaiheessa), eli haarukalla hienonnettua tonnikalaa, raejuustoa, ranskankermaa tai kermaviiliä ja mausteita sekaisin.

Sosekeittoja keittelen kukka- ja parsakaalista ja sekaa reilusti Koskenlaskijajuustoa.

Ja aika moni tavallinen ruoka on pehmeää, kun pureskelee oikein kunnolla. Mä en ole tavan ruokaa erikseen soseuttanut, kun hampailla jauhamalla siihen saa samalla ruoansulatusta edistävää sylkeä reilusti joukkoon Very Happy

Kaikkea hyvää syksyysi!

terkuin Saranna

Saranna

Viestien lukumäärä : 34
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 22.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus ohi (27.10) Empty Vs: Leikkaus ohi (27.10)

Viesti kirjoittaja pingu70 Ke Marras 02, 2011 1:02 am

Onnea!
Nyt alkaa uuden elämän opettelu.

Mä söin leikkauksen jälkeen, mehukeittoja,jugurttia,rahkaa, piimää,pakaste pinaattikeittoa , sit kaupas on sellaisia 0.5 l valmiita keittoja itämaista, tomatti,sieni ym. semmosissa pahvi pakkauksissa en muista mis oli .oisko siel missä on säilykkeet tai pussikeitot.valmista hedelmä kiisseliä,piltti hedelmä soseita.

Pikkuhiljaa se syöminen helpottuu ja opit millaisia määriä pystyt syömään.
Alussa saa olla kokoajan syömässä tai juomassa,jotta saa kaiken tarvittavan menemään päivän aikana.

Tsemppiä opetteluun.

pingu70

Viestien lukumäärä : 116
Paikkakunta : vantaa
Registration date : 15.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus ohi (27.10) Empty Vs: Leikkaus ohi (27.10)

Viesti kirjoittaja pillipulla Ke Marras 09, 2011 9:46 pm

Huomenna tulee kaks viikkoa leikkauksesta. Olo on mitä mainioin. Taidan kuulua siihen ryhmään joka epäilee onko leikkausta suoritettukkaan Smile Syömiset ja juomiset sujuu hyvin. Ruoka on sosemaista, osittain samaa mitä muullekkin perheelle kokkaan mutta sauvasekoittimella hienonnettua sitten lisäksi puuroja, vellejä, rahkaa ym.. Joskus välipalana on hapankorppu maksamakkaralla, erittäin hyvin hienonnettuna suussa. Tikit kävin tänään poistattamassa koska olivat alkaneet ihoa ärsyttämään ja oli muutamista kohtaa aukaisseet ihon. Olo on melkein kaiken kaikkiaan "normaali". Makeat maut tökkii mutta muuten kaikki menee hyvin alas.

Proteiinia menee varmasti liian vähän kun aika vaikee sitä tuntuu noista sosemaisista mössöistä tarpeeksi saavan mutta asia korjaantunee jahka aikaa kulunut sen verran että voi syödä normaalisti.

Terveystalon palveluun olen ollut erittäin tyytyväinen ennen ja jälkeen leikkauksen. Painoa on nyt tippunut kuutisen kiloa, viisi ekalla viikolla ja nyt tällä viikolla kilon. Kellon kanssa saa vielä syödä ja juoda että ne molemmat huomaa tehdä tarpeeksi usein. Annoskokona olen pitänyt noin desiä joskus ehkä hieman yli. Tai vastaavasti ali jos ei maistu. Se määrä tuntuu ihan hyvältä, ehkä menisi enemmänkin mutta en näe tarvetta edes kokeilla. Pyrin pitämään ateriavälin 2-3 tunnissa.
Olen erittäin onnellinen että olen tässä vaiheessa nyt ja olen päässyt tänne asti. Kiitollinen siitä että kaikki on mennyt näin hyvin ja siitä että olen saanut ikäänkuin uuden mahdollisuuden elämään. I love you
pillipulla
pillipulla

Viestien lukumäärä : 73
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 18.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus ohi (27.10) Empty Vs: Leikkaus ohi (27.10)

Viesti kirjoittaja Aurora To Marras 10, 2011 4:58 am

Kiitti vinkeistä .)

Kiva kuulla että on sujunut hienosti.

Aurora

Viestien lukumäärä : 190
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 29.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus ohi (27.10) Empty Vs: Leikkaus ohi (27.10)

Viesti kirjoittaja Aries To Marras 10, 2011 3:36 pm

Onnea pillipulla ja ihana kuulla että olet noin hyvävointinen! Tsemppiä jatkoon!! Smile

Aries

Viestien lukumäärä : 51
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 11.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus ohi (27.10) Empty Vs: Leikkaus ohi (27.10)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa