Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Huomenna on leikkaus!

+2
sparkle
Ainako pullukka?
6 posters

Siirry alas

Huomenna on leikkaus! Empty Huomenna on leikkaus! (26.05.09)

Viesti kirjoittaja Ainako pullukka? Ma Toukokuu 25, 2009 2:03 pm

Paniikki alkaa hiipiä. Shocked ! Painoa pudonnut ENE:llä seitsemän kiloa.

Itse leikkaus ei niinkään jännitä vaan, miten pärjään sen jälkeen? Lievää hyperventilaatiota.
Ainako pullukka?
Ainako pullukka?

Viestien lukumäärä : 30
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 25.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Huomenna on leikkaus! Empty Vs: Huomenna on leikkaus!

Viesti kirjoittaja sparkle Ma Toukokuu 25, 2009 6:04 pm

Kyllä se hyvin menee, hengitä vaan normaalisti Wink Mulla leikkaus reilun 2 viikon päästä ja aivan sama tunne siitä, että leikkaus ei itsessään jännitä, mutta entäs sitten se loppuelämä Shocked Olen kuitenkin varma, että vaikka joitakin hankaluuksia varmasti matkalle mahtuu, ne ovat "piece of cake" ikuisen ylipainon aiheuttamien pulmien rinnalla. Kaikki menee sinunkin kohdallasi varmasti oikein mainiosti ja kohta jalka nousee jo toiseen malliin bounce
sparkle
sparkle

Viestien lukumäärä : 22
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 24.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Huomenna on leikkaus! Empty Vs: Huomenna on leikkaus!

Viesti kirjoittaja ihanasti lihava Ma Toukokuu 25, 2009 6:25 pm

Ei ehkä aina pullukka hei!
Kaikki peukut sulle leikkaukseen. Omasta leikkauksesta kymmenen päivää ja kaikki hyvin. Luulen että suurin haaste kohdallani on tuo henkinen hyvästijättö vanhalle rakkaalle kaverille syöpöttelylle. Hyvin paljon asenne vaikuttaa mielestäni siihen kuin sul kulkee jatkossa. Olet matkalla maaliin ja nyt voit luottaa siihen että se ihan oikeasti onnistuu. Siitähän meistä moni on varmasti ollut valmis vaikka maksamaan. ne jotka on saanut jo noita elokiloja pois kunnolla on olleet jokseenkin tyytyväisen oloisia, vaikka heillä olis ollut kuinka tuota problematiikkaa syömäasioiden kanssa. Ja eikö tuo liikalihakin aikamoisia ongelmia aiheuta.
Supertsempit "IHANASTI" lihava cheers
ihanasti lihava
ihanasti lihava

Viestien lukumäärä : 54
Paikkakunta : kirkkonummi
Registration date : 19.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Huomenna on leikkaus! Empty Vs: Huomenna on leikkaus!

Viesti kirjoittaja Irmeli Ti Toukokuu 26, 2009 4:46 am

Hei!
Mulla on 3 viikkoa leikkauksesta. Mulla on sellaista että, kun syön niin mahassa rupee kauheesti kurisee ja murisee suolisto. En tiedä etsiikö se uutta reittiä niin äänekkäästi Very Happy .Ruokamäärät on pieniä mitä voi syödä kerrallaa ja tärkeää on odottaa 15 min. ennenkuin juo ruoan jälkeen. Hiilihapollista en kestä juoda ollenkaan.
Pitää juoda rauhallisesti muuten tulee tuskainen olo. Cool

Irmeli

Viestien lukumäärä : 15
Paikkakunta : Kalaja
Registration date : 08.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Huomenna on leikkaus! Empty Vs: Huomenna on leikkaus!

Viesti kirjoittaja ihanasti lihava Ke Toukokuu 27, 2009 3:06 am

[quote="Irmeli"]Hei!
Mulla on 3 viikkoa leikkauksesta. Mulla on sellaista että, kun syön niin mahassa rupee kauheesti kurisee ja murisee suolisto. En tiedä etsiikö se uutta reittiä niin äänekkäästi Very Happy .Ruokamäärät on pieniä mitä voi syödä kerrallaa ja tärkeää on odottaa 15 min. ennenkuin juo ruoan jälkeen.
Heippa !
Mulla kohta 2viikkoa leikkauksesta ja purina on kova kun syö. Vinkinä , että koitapa hoitaa tuo juominen 5min ennen sapuskata. Toimii mulla
"IHANASTI" lihava
ihanasti lihava
ihanasti lihava

Viestien lukumäärä : 54
Paikkakunta : kirkkonummi
Registration date : 19.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Huomenna on leikkaus! Empty Vs: Huomenna on leikkaus!

Viesti kirjoittaja Admin To Toukokuu 28, 2009 9:28 am

Juomisen ja syömisen kanssa on sellainen neuvo"sääntö", että juodaan viimeistään 30 minuuttia ennen ruokailua ja juodaan aikaisintaan 30 minuuttia ruokailun jälkeen.
Tämä siitä syystä, ettei tule noita dumpingeja, sillä kun juodaan heti ruokailun jälkeen, lähtee ruoka suolistossa kulkemaan liian nopeasti ja aiheuttaa tuon huonon olon, joka toisilla erilainen, mutta sen kyllä huomaa, jos sen kokee, kuulemma. Itse olen noudattanut tuota sääntöä koko tämän yli 2 vuotta, eikä ole kertaakaan tullut ongelmia sen vuoksi, että ruoka olisi kulkeutunut liian nopeasti suolistossa.
Mikäli kuitenkin tuntee tarvetta juoda syönnin jälkeen, on suositeltavaa, että se määrä on vain pieni kulaus , niin ei tule ongelmia.

Pitää myös muistaa, että kaikki mitä suusta alas laitetaan saattaa venyttää mahapussukkaa, mikäli määrät ovat liian suuria.

Kuljen itse aina joka paikassa 1/2 litran pullo juotavaa mukanani ja otan nestettä kulauksittain pienissä erissä, näin saan taattua riittävän nesteensaannin vuorokauden aikana ja janontunnetta ei pääse tulemaan, mikä yleensä aiheuttaa liiallisen nesteenjuonnin kerralla, mikä sekin taas huono juttu.

Kannattaa alkuun olla enemmä varovainen, kuin luulisi, sillä takaa itselleen hyvän olon jokaisen syönnin jälkeen. meillehän juuri tuon leikkauksen tarkoitus on se, että ruokaa kuluu ja syödään vähemmän, kuin on aiemmin syöty ja useimmilla se määrä laskee todella rajusti. Pärjäämme loppujen lopuksi todella vähällä ja mikä parasta, vielä näin 2 vuotta leikkauksen jälkeenkin on mahdollista laihtua edelleen. Laughing
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 05.09.2008

https://laihdutusleikkaus.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Huomenna on leikkaus! Empty Vs: Huomenna on leikkaus!

Viesti kirjoittaja möhrötti To Toukokuu 28, 2009 11:48 am

Toi vattan kurina ja purina syömisen jälkeen on ihan normaalii ainaki ohitetuilla. Sillon alkuun mulle se ainaki oli hyvä merkki siitä et tiesi sapuskan lähtevän menemään etteenpäin.
Alkuun se liittyki oikeestaan pelkästään syömiseen eli sapuskan jälkeen murinat.
Nykyään täytyy kyll sanoo et mull vatta murisee ja pärisee koko ajan riippumatta siitä et oonko syöny tai juonu se vaa elää omaa elämäänsä. Alkuun vähä harmittava sivuoire mut nyt siihenki on jo tottunu. Tietty sitä saaki sitte aina olla selittelemäs ihmisille et mä en oo nälkäne vaiks vatta muriseeki Very Happy
möhrötti
möhrötti

Viestien lukumäärä : 67
Registration date : 05.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Huomenna on leikkaus! Empty Vs: Huomenna on leikkaus!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa