Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Allileikkaus

+7
Anniina
haidi66
2Shy
Bulla65
Leppis
belly
turkutuulia
11 posters

Siirry alas

Allileikkaus Empty Allileikkaus

Viesti kirjoittaja turkutuulia Pe Elo 26, 2011 8:31 pm

En TAASKAAN löydä meidän aiempaa ketjua näistä leikkauksista Mad Joten alotan uuden ketjun. Kävin eilen Tallinnassa (tai tarkemmin Viimsissä) tapaamassa Rein Adamsonia (kirurgi) ja päädyin allileikkaukseen. Se tehdään 14.11 eli tovin ehtii ennen sitä panikoimaan. Hintaa leikkaukselle tulee 1400€ ja siihen sisältyy pieni rasvaimu. Sairaalassa ollaan yleensä 2 vrk, yksityishuone. Klinikka oli ulkoapäin kuin venäläinen kuritushuone MUTTA sisältä erittäin siisti ja nykyaikainen. Rakennustyöt olivat kesken joten ehkäpä ulkokuorikin kokee kasvojenkohotuksen. Kirurgi sanoi että mahaani voisi myös korjailla, Tyksin kirurgit kun krymppäsivät koko mahan pituisen arven vaan jollain lailla kiinni ja jälki on TODELLA hirveää. Mahaprojekti saa odottaa, ehkä joskus tulevaisuudessa korjautan sen. Ja oishan tässä paljon muutakin korjattavaa Surprised

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Allileikkaus Empty Vs: Allileikkaus

Viesti kirjoittaja belly Su Elo 28, 2011 9:57 pm

Hmmm...mielenkiintoista. Olen kanssa harkitsemassa samaa, kun ei julkisella puolella kaikkea saa korjattua mitä haluaisin. Laita tietoa sitten kun olet käynyt, miten meni. Uskon että täällä moni muukin miettii asiaa, vaikka tuntuu ettei siitä täällä kovin paljoa puhuta. Jostain syystä. Onnea leikkaukseen Very Happy !

belly

Viestien lukumäärä : 21
Paikkakunta : pohojanmaa
Registration date : 28.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Allileikkaus Empty Vs: Allileikkaus

Viesti kirjoittaja turkutuulia Su Elo 28, 2011 11:08 pm

Kiitos Smile Ehkä ihmiset arastelee puhua näistä kun pelkäävät leimautuvansa liian turhamaisiksi. Osa roikkoleikkauksistahan tehdään jo terveyssyistä mutta allit ei yleensä aiheuta niin paljon terveydellisiä haittoja että menisi julkisen terveydenhuollon pariin. Aion pitää 4 viikkoa kesälomaa leikkauksen jälkeen jonka toivon riittävän. Mulla on fyysisesti tosi raskas työ ja joudun kantamaan ja nostelemaan kaiken aikaa. Olen laivalla tarjoilijana, eli pitkiä päiviä ja työpasseja. Kirurgi sanoi että 4 viikkoa pitäisi riittää ellei tule takapakkia. Kerron toki kokemuksistani- jospa niistä olisi vaikka jollekulle hyötyä...

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Allileikkaus Empty Vs: Allileikkaus

Viesti kirjoittaja Leppis Su Elo 28, 2011 11:27 pm

Minä haluan myös kuulla, miten allileikkaus sujui. Voi olla itsellänikin edessä joskus. Smile

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 17.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Allileikkaus Empty Vs: Allileikkaus

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ma Elo 29, 2011 12:04 am

Turkutuulia, hyvä vaan kun kerrot kokemuksiasi, senhän vuoksi me täällä kaikki olemme, että saisimme aiheeseen liittyvistä asiosta mahdollisimman paljon aitoa ja oikeaa tietoa juuri heiltä, jotka ovat käyneet jonkun "vaiheen" läpi.

Minua kauhistutti tuo kun kerroit, että vatsasi on korjattu rumannnäköisesti...kauheaa tuo tuollainen! Miten ne voivat tehdä niin huonoa jälkeä, eikö niillä ole mitään vastuuta, kai tuossakin asiassa luulisi jonkunlaisen laatuvaatimuksen olevan? Onhan se nyt ihan hirveää, jos ihminen menee hoitoon jotta lopputulos olisi parempi myös esteettisesti ja sitten joutuukin pahasti pettymään...
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Allileikkaus Empty Vs: Allileikkaus

Viesti kirjoittaja 2Shy Ti Elo 30, 2011 11:14 pm

Kiinnostaa kovasti myös minua, olen menossa parin viikon kuluttua Viimsiin tummy-tuckiin. Alli-leikkaus on myös ensi kevään suunnitelmissa.
2Shy
2Shy

Viestien lukumäärä : 62
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 31.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Allileikkaus Empty Vs: Allileikkaus

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ke Elo 31, 2011 2:48 pm

Bulla65: Ei Tyks ota kantaa asiaan huonoon leikkausjälkeen... Tää ei tullut siis bypassista vaan ryssivät mun tyräleikkauksen jonka vuoksi oli hengenlähtö lähellä ja sanoivat että ei ollut vaihtoehtoa. Maha on siis todella ruma Crying or Very sad Teen asiasta kantelun kunhan olen henkisesti siihen valmis. Siis en tästä kosmeettisesta asiasta pelkästään vaan koko prosessista. MUTTA alkuperäiseen asiaan Surprised Pidän teitä ajan tasalla, varmaan tässä ennen leikkausta vielä jotain asiota tulee ilmikin. Eilen kävin vakuutusyhtiössä kysymässä oisko olemassa jotain kertaluonteista erityisvakuutusta tällaista tilannetta varten- ei ole. Ei ainakaan if:issä, virkailija ei tiennyt onko muissa yhtiöissä. Joten täytyy toivoa että suojelusenkelit seuraavat vierellä...

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Allileikkaus Empty Vs: Allileikkaus

Viesti kirjoittaja turkutuulia To Marras 17, 2011 5:22 pm

Ohi on!! Eli leikkaus oli suunnitellusti maanantaina. Tässä kulku retkestäni:
saavuin Tallinnaan 9.30 aamulla, autokuski haki minut satamasta klinikalle. Sisäänkirjautuminen ja huoneeseen. Hoitaja kävi ottamassa verenpaineen ja kyselemässä. Seuraavaksi tuli anestesialääkäri; kyseli tarkkaan aiemmista leikkauksista kun mulla on ollut vähän ongelmia. Seuraavaksi tulivat plastiikkakirurgit Kullamaa ja Adamson piirtelemään käsiä ja leikkaussaliin vähän ennen yhtä. Leikkaus kesti reilu 1.5h ja heräsin helposti ja ilman pahoinvointia- mitä mulle siis tulee tosi helposti.Teholla olin 2-3h, hoitaja pyysi koittamaan pystynkö istumaan ja hyvin meni joten sit osastolle takas. Tää nyt kuulostaa varmaan liiankin ruusuiselta joten täytyy kertoa että tässä vaiheessa kivut oli KARMEAT. Sellasta kovaa,polttavaa kipua ja tuntui ettei mikäään auta. Ruokaa sain jo illalla.Yö oli aika huono kun en voinut maata kuin selälläni mutta viime yönä kotona nukuin jo puol kyljelläni Smile
Mulla on ollut pientä pahoinvointia (tänään ei enää oikeastaan), kipuja ja verenpaine oli liian alhainen mutta näistä huolimatta olin varautunut pahempaan. Kädet on tietty kipeet kun arvet on kyynärpäästä kainaloon asti. Rasvaimukin aiheuttaa kipua eli kun käsiä on oikeen survottu; se myös tuntuu ja NÄKYY: Rumat on- mutta ehkä kuukauden, parin päästä alkaa näkymään tuloksia. Haavoista tulee vähän nestettä joten pidän niissä haavalappuja ja päälle laitan ideaalisiteen joka tukee käsiä ja helpottaa myös kipua. Särkylääkkeitä otan vielä tässä vaiheessa kuuriluontoisesti koska ilman en pärjää. Otin töistä kuukauden kesäloman joten varmasti riittää toipumiseen. Toivottavasti ei ollut liian sekava kirjoitus Embarassed Ja tietenkin vastaan kaikkiin kysymyksiin jos jotain kiinnostaa asia enemmän!

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Allileikkaus Empty Vs: Allileikkaus

Viesti kirjoittaja Leppis To Marras 17, 2011 11:52 pm

Onnea hyvin menneen leikkauksen johdosta. Hankalaa on tuo töistä poisolo, jos joutuu kovasti leikkeleen. Kunhan nyt ensin laihdunkin. pig

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 17.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Allileikkaus Empty Vs: Allileikkaus

Viesti kirjoittaja turkutuulia Pe Marras 18, 2011 1:16 am

Pientä päivitystä... Kävin tilaamassa Tukikohdasta "puristushihat". On kuulemma paremmat kuin ideaaliside ja pitäisi vaikuttaa lopputulokseenkin. Ja tietenkin tollanen tiukka side helpottaa myös kipuja joten vaikka hinta todella kirpaisikin; luulen tehneeni hyvät kaupat

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Allileikkaus Empty Vs: Allileikkaus

Viesti kirjoittaja haidi66 Pe Marras 18, 2011 2:00 am

olis ollu kaikista paras jos sulla olis ollu ne jo mukana ku menit leikkaukseen, ainakin kun mun maha ja tisut leikattiin, ni mulla piti olla ne tukiliivit ja koko kropan tuki mukana ja ne laitettiin mulle päälle, heti leikkauksen jälkeen, eli ku olin viellä taju tantereella, tosin mut leikattii hesassa bulevardi22, ja voin suositella paikkaa ihan jokaiselle, tietty yksityinen, mutta todella hyvä ja kun sit aikanaan vatsan haava märki, niin oli helppo mennä hesaan hoitamaan se kaikki kuulu leikkauksen hintaan, 6 kertaa kävin siellä ja kerran viikossa tarkistamassa et kaikki on niin ku pitää, ite en uskaltas lähtee talliinaan leikattavaksi, ku oon kuullu niin kamali kokemuksia sieltä et huh huh affraid ja siellä ei tartte plastikkakirurgin olla plastikka vaan ihan tavallinen lääkäri voi sanoa itteensä alan ammattilaiseks ja voitte arvata mitä tulos sitten on ollut affraid älkää hyvät ihmiset menkö sinne vaikka on halvempaa, mut johan toi kertoo miks on, ku ei ne lekurit oo siihen hommaan koulutettuja, mut kirurgi sano et 1 tuhannesta lekurista voi olla oikee plastikkakirurgi, et miettikää kaks kertaa, missä ittenne korjaatte laihdutuksen jälkeen Very Happy koska ne on sitten ikuiset ja suomessa ollaan huipuja yksityisellä sektorilla noissa jutuissa Very Happy
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Allileikkaus Empty Vs: Allileikkaus

Viesti kirjoittaja Anniina Pe Marras 18, 2011 3:04 am

En koe ulkomailla leikkauttamista noin pahana asiana. Erityisesti viro, nyt EU:hun liityttyään on joutunut ja joutuu edelleen kiristämään standardejaan eu maiden mukaiseksi. Tieysti samalla nousee hintataso, mikä on odotettavaa, leikkausten suhteen tarkoitan.

Jokaisen tulee ottaa huomioon eri riskit mennessään esimerkiksi Viroon leikkautettavaksi, mutta kyseinen lääkäri Rein Adamson on varmasti erittäin hyvä kirurgi. Hänen työtään voi nähdä internetin sivuilla vaikka millä mitoilla, itsekin olen tehnyt taustatyötä virolaisesta plastiikkakirurgiasta vaikka en itse sinne ole menossakaan.

Olen kuullut niitä kauhujuttuja ulkomailta, mutta tapahtuu niitä vahinkoja ja hoitovirheitä suomessakin. On tietysti eri asia mennä viroon kun jonnekin Columbiaan takametsääm leikkauttamaan itsensä, siinä varmasti on suuri ero hygienialla ja vastuulla verrattuna suomeen ja viroon. En kuitenkaan sano että kaikki ulkomaalaiset lääkärit ovat taidottomia, vaan jokaisessa maassa, suomessa tai muualla on näitä puoskareita. Tietysti pohjoismaisessa hyvinvointivaltiossa näiden taidottomien lääkäreiden määrä on melko pieni suhteessa muihin, kuten jo mainittuun Columbiaan.

Nostan hattua sinulle turkutuulia! Smile

Anniina

Viestien lukumäärä : 17
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 13.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Allileikkaus Empty Vs: Allileikkaus

Viesti kirjoittaja Fisu Pe Marras 18, 2011 3:29 am

Sieltäpä tuli nyt olan takaa asiantuntemusta virolaisten kirurgien ja sairaaloiden tasosta Haidilta! Laughing Kuulostaa melkein trollilta..

- Ihminen mollaa virolaisten osaamista ja samaan hengenvetoon toteaa itse saaneensa pitkällistä hoitoa vaatineen tulehduksen suomalaiselta klinikalta..
- Viro on EU:n jäsen ja joutuu pelaamaan samoilla säännöillä kuin Suomi, lääkäreiden täytyy olla samalla tasolla koulutettuja ja sairaaloiden täytyy läpäistä samat vaatimukset - onko sinulla kenties faktaa näyttää tuo villin heiton tueksi, että "siellä ei tartte plastikkakirurgin olla plastikka vaan ihan tavallinen lääkäri voi sanoa itteensä alan ammattilaiseks ja voitte arvata mitä tulos sitten on ollut" tai "1 tuhannesta lekurista voi olla oikee plastikkakirurgi"? Tuliko tämä kenties kilpailevan yrittäjän, suomalaisen yksityispraktikan pitäjän, suusta?

Nimim. Virossa leikattu ja erittäin tyytyväinen kirurgiin, hoitoon, sairaalaan ja tuloksiin. Wink


Fisu

Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 15.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Allileikkaus Empty Vs: Allileikkaus

Viesti kirjoittaja haidi66 Pe Marras 18, 2011 3:35 am

sattuu olee ihan tilasto tieoa ja jopa julkiselta sektorilta, ja kyllä joillakin käy tuuri leikellä itteensä virossa, mutta kyllä se niitten homma vaan ei oo samassa tasossa kun täällä suomessa, voitte ite ottaa siitä selvää, ja tehköön jokainen omalle kropalleen mitä haluaa, mutta mä en ainakaan anna virossa kenekää leikellä mua mistä sattuu Very Happy ja huom tää on vaan mun mieli pide ja kait täällä semmosen saa antaa vai onks kiellettyä??????
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Allileikkaus Empty Vs: Allileikkaus

Viesti kirjoittaja Fisu Pe Marras 18, 2011 3:42 am

Ainahan voi kuka tahansa heitellä ilmaan mitä tahansa väitteitä ilman perusteluja. "sattuu olee ihan tilasto tieoa ja jopa julkiselta sektorilta" "voitte ite ottaa siitä selvää" - kun väittää asian olevan julkaistua faktaa, tulisi fakta myös esittää. Mielipiteitä toki saa jokainen esittää, sitä minäkin tässä teen. Smile

Fisu

Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 15.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Allileikkaus Empty Vs: Allileikkaus

Viesti kirjoittaja Mili Pe Marras 18, 2011 11:47 am

Paranemisia turkutuulialle Smile!

Olen mietiskellyt semmoista että onko leikkaushaava aina kyynärpäästä kainaloon? Puhuiko kirurgi jotain siitä? Mietin vaan että jos löysää ei ole niin paljoa niin onnistuisiko pienemmällä haavalla (esim. 10-15cm) ja rasvaimulla?

Mili

Viestien lukumäärä : 73
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 21.09.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Allileikkaus Empty Vs: Allileikkaus

Viesti kirjoittaja turkutuulia Pe Marras 18, 2011 5:03 pm

Kiitos! En viitsi kommentoida noita Viron leikkauksiin liittyviä kommentteja... Kyllä ton haavan pituus selkeesti liittyy roikon suuruuteen. Mulla kun roikko alkoi ihan kyynärpäästä (eli 3/4 hiha paidoissakin sai asetella nahat hihan sisälle Crying or Very sad ) eli jos sulla on roikkoa vain ylempänä; myös arpi on lyhyempi. Ja mulla tää arpi ulottuu ihan kainaloon kun sielläkin oli melkoiset laskosverhot... Mulla on siis aina ollu VALTAVAT käsivarret suhteutettuna muun kropan kokooon- sukuvika tämäkin...

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Allileikkaus Empty Vs: Allileikkaus

Viesti kirjoittaja Mili Pe Marras 18, 2011 11:12 pm

Kiitti turkutuulialle! Ehkä uskallan mennä ne leikkauttamaan sittenkin... Riesamme kullakin, sulla oli käsivarret, mulla takapuoli Very Happy

Mili

Viestien lukumäärä : 73
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 21.09.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Allileikkaus Empty Vs: Allileikkaus

Viesti kirjoittaja turkutuulia La Marras 19, 2011 12:09 am

Aivan; meitä on niin monenmallisia! Mä olen sit taas melko perseetön Very Happy

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Allileikkaus Empty Vs: Allileikkaus

Viesti kirjoittaja tigertytto To Marras 01, 2012 3:07 am

Käyköhän turkutuulia täällä nykyään??olisin mielenkiinnolla kysellyt miten hänellä jatko meni allien kanssa,tuliko hyvää jälkeä jne??itsellä kamalat allit siis oikeesti ihan kamalat..ja ei varaa suomessa leikkauttaa,ja jotenkin arastelen lähteä rapakon toiselle puolelle leikkauttamaan itseäni Sad onko täällä kenelläkäään muulla kokemusta tallinasta?ja miten siellä pärjäää kun ei osaa mitään muuta kieltä kuin suomea?? Kiitos jos joku jaksaa vastailla Smile
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Allileikkaus Empty Vs: Allileikkaus

Viesti kirjoittaja trintilla To Marras 01, 2012 4:29 am

Tigertyttö, minut on leikattu tallinnassa. Ei tosin alleja, vaan juurikin vatsa. Eli tehtiin sleeve. Minut leikkasi Rein Adamson, joka tässäkin ketjussa on mainittu.

Pärjäämisestä sen verran, että olin itse ns. tavissairaalassa ja siellä kaikki "lähihoitajat" puhuivat vain viroa ja venäjää, mutta sairaanhoitajat puhuivat englantia ja jotkut suomea. Nukkumattikin puhui suomea.

Asiat hoituivat, elekielellä jos ei muuten. Eli kyllä siellä pärjää.
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Allileikkaus Empty Vs: Allileikkaus

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa