Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HyeeNa! tässä hei.

+81
outsa
Yasmiini
Pyllerö
Kerppinen
hellu
emmiliini
Emmuu
Annniina
MatamiMimmi
Vesinokkaeläin
Miumau
Lellukka
ibid
Tuplanainen
Valopää
Mievaan
MANTA1
tunis87
Ano
apila
Viipe
Mirana
lihava89
Nanne Napaneera
satumummu
t.si
Malla
Lovely
Helmiäinen
Sammakkoprinsessa
meevin
Simppa83
papepa
trintilla
pilvipouta
etana
anjuska
Piajakisut
matamiina
Rosmariini
Tiinzku
Huugibuugi
tuulahdus
Luisfigo
Tuhti
Krisu75
Punapippuri
toiveikas
Metsänpeikko
Fia
nosp
Massiivi
zelda
Soile
Saara-79
Mili
PiJoHe
Pallokala
Äitikarhu
Mama XXL
Elämä edessä
koskpir
kissus nytkö jo
tigertytto
Emppu81
Pandoria
perhonen88
hansu
Kimby
haidi66
BLOCCO
anne.heide
susanna68
Saranna
Laihduttava
Bulla65
eräpena
Aurora
Leppis
Lyltsy
Minni67
85 posters

Sivu 19 / 23 Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Seuraava

Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin To Maalis 31, 2016 9:01 pm

Voi se olla joku muukin, ja aloin laskee että sinne mun miettimään paikkaan on itseasiassa vähän enemmänkin kuin 20 kilsaa eli ei se ehkä oo se Smile Mutta sopi kuvaukseen! Ittehän asun täysin maalla siis kans.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 07.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Huhti 01, 2016 3:19 pm

Onnea uuteen kotiin! Puuhaa riittää? Very Happy

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! To Huhti 07, 2016 11:30 pm

Huhhuh heippatirallaa!

Vesinokkaeläin, juu jos ihan tarkkoja ollaan niin kyllä tähän meidän mestaan on sellaset rapiat 30 kilsaa jos vaikka rautatienkadulta lähdetään laskemaan. Very Happy Aika veikeetä, asutko siis pohjois- vai etelä-tampereen alueella? Me nimittäin asutaan siis pohjoisessa! Smile

Anniina, joo on riittänyt puuhaa! Very Happy Niinki paljon että hyllyt on asentamatta ja sänky vielä osissa ja sisustuski muistuttaa enemmän opiskelijakämppää kuin kodikasta kotikoloa Very Happy hehe! Vähän jarruttelee tämä sistustaminen kun esim. keittiönpöytä meiltä uupuu vielä ja vähän sitä sun tätä ja mulla tosiaan alkoi kuntouttava työtoiminta joka vie multa puolet viikosta tehokasta sisustusaikaa! Mutta eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa! Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Huhti 13, 2016 12:32 am

Apua, sain ajan rintojen kohotusleikkaukseen! 19.4! VIIKKO! APUA
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Huhti 13, 2016 12:38 am

Jeee, siis homma etenee! Onko noista arvioista yleensä pitkä matka leikkuriin?

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Huhti 13, 2016 1:00 am

Noh, en osaa sanoo mikä on sellanen todellinen aika-arvio. Mä kävin viimevuoden helmikuussa ensimmäisessä arviossa, mutta Tampereen leikkaava kirurgi oli koko viimekevään sairaslomalla joten koko homma oli jäissä kunnes hän tuli takaisin töihin. Oma taipale kesti yli vuoden, lähete plastiikalle tehtiin tuolloin 2v kontrollissa mut se oli hoitui noin nopeella aikataululla koska lupauduin peruutuspaikoille. Smile

Nyt mie oon vaan vähän tukalassa paikassa, kun mulle tosiaan samalla kiristetään vähän ihoa tuolta kainaloiden alta/takaa sen lisäksi että kohotetaan rinnat. Mulla on siis leikkaushaavaa melkein koko torson ympäri. Nnnnoh, leikkaus on siis hatanpäällä ja meikäläinen assuu Teiskossa. Voisin jotenki kuvitella että vois olla hiukkasen epämiellyttävää lähteä ensin bussilla hatanpäältä keskustaan ja siitä toisella Teiskoon. Meillä ei ole autoa, eikä miehellä ole ajokorttiakaan joten mie en oikein tiiä millä mie pääsen sieltä sairaalasta kotiin. Ainoa kaveri joka omistaa auton tuumas että hänellä on silloin vapaata ja hän ei tiiä onko hänellä varaa lähteä viemään mua kotiin vaikka tarjouduin automaattisesti maksamaan hänelle polttoainekustannukset. -.- Kummasti kyllä meikäläiseltä hän vaatii milloin mitäkin ystävänpalveluksia. Sen yhen ainoan kerran kun mie pyydän apua kun on oikeasti tiukka paikka niin eipä näytä apua heruvan. Ei kauheasti ole varaa mihinkään taksikyydityksiin...
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Annniina Ke Huhti 13, 2016 2:48 pm

No voi ei! Kannattaisi varmaan kysellä jostain sairaanhoitopiiristä tms. olisiko sulla riittävät perusteet taksikyytiin? Tai kulkisiko Teiskosta jokin asiointilinja 'palvelutaksi/pikkubussi' Tampereelle ja takaisin, sellainen joka olisi tilattavissa? T

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Huhti 13, 2016 3:01 pm

Huomenna esikäynnillä ajattelin vähän tiedustella tätä, koska ei oikeasti onnistu vaan mikään bussilla kulkeminen kun matkaa tulee useampi kymmenen kilometriä ja vaihtoja pahimmillaan useampia...
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja emmiliini To Huhti 14, 2016 12:17 am

No höh! Kuulostaapa kurjalle Sad ja samalla niin tutulle.. muutamille kavereille olen olemassa vain silloin kun he jotakin ovat vailla, itse kun vähän apua tarvis ni löytyy syitä jos jonkinmoisia ettei pysty ei kykene..
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! To Huhti 14, 2016 1:10 am

Juuri näin emmiliini, joskus valitettavasti saa ikävällä tavalla todeta mikä on ystävyyden mitta.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Su Huhti 17, 2016 11:14 pm

Saanko nyt itkeä, kirkua ja pelätä? affraid

Ylihuomenna leikkaukseen. En tajunnut edes pelätä vatsaleikkausta kolme vuotta sitten, nyt mie päivästä toiseen mietin että menenkö vai enkö. Pelottaa ihan p*rkeleen paljon. Pikku paniikkikohtauksia pukkaa iltaisin kun on aikaa ajatella leikkausta ja kaikkee. Huhhuh. Mikä tässä niin paljon voi pelottaa? pale
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Huhti 19, 2016 1:25 am

Siis huomenna tiistainako?? Jeeee! Saitko kyytiasiat kuntoon? Hurjasti tsemppiä Hyeena Smile

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Huhti 20, 2016 4:51 pm

Hei vaan! Leikkaus onnistuneesti takanapäin ja hetki sitten saavuin kela-taksilla kotiin. Smile Eilen puoliltapäivin leikattiin ja leikkaus kesti noin 3,5h. Yön olin valvontaosastolla ja tänään kotiutettiin kun toipuminen lähti niin hyvin käyntiin. Pidettiin hyvin huolta ja kivuista ei annettu kärsiä. Smile Oikein hyvät oltavat mulla oli sairaalassa, mutta on se ihana olla kotona. Vaikka sitten kippeenä <3 Kipuja on, kohtuu paljon mutta ei ihan mahdottomasti. Sillee että pärjää kyllä.
Anemianpoikasta huomattiin ennen leikkausta, mutta ei ilmeisesti häirinnyt. Kovin kalpeata tyttöä tässä ollaan. Very Happy Vasemmasta kädestä karkasi suoni ennenkuin siihen saatiin kunnolla tippaa kiinni, joten jouduttiin tekemään oikeaankin käteen reikä johon saatiin sujautettua tippaletkua. Dreenit oli molemmissa rinnoissa, poistettiin ennen kotiutusta kun ei juurikaan tullut ylimääräisiä nesteitä rinnoista. Smile Reikiä mie oon nyt ihan täyteen pistelty kun verta on otettu joka käänteessä, mistä ne sitä verta pumppaa? Tuntuu ettei minussa oo ennää verta nimeksikään kun iho on vitivalkoinen. huh. Noh, jospa tässä ois taas turistu sitäsuntätä hetkeksi. Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ke Huhti 20, 2016 5:22 pm

Mukava kuulla kuulumisia ja että kaikki meni hyvin Smile
Koti on takuulla se paras paikka toipua, siitä se alkaa toipuminen, tsemppiä kovasti!
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Huhti 20, 2016 9:34 pm

Kiitos!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja emmiliini Ke Huhti 20, 2016 10:36 pm

Sieltähän nopiaan kotiin pääsi, kiva Smile Tsemppiä toipumiseen!
emmiliini
emmiliini

Viestien lukumäärä : 252
Paikkakunta : Häme
Registration date : 27.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Miumau To Huhti 21, 2016 11:10 am

Hienoa kuulla, että meni hyvin! Toipumisia =)
Miumau
Miumau

Viestien lukumäärä : 174
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 23.01.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! To Huhti 21, 2016 3:35 pm

Kiitoksia kaikille. Smile

Tosiaan toipuminen olisi voinut lähteä vähän paremmin käyntiin. Mies hämmästeli vielä tänäaamunakin huonoa ruokahaluani, mikään ei oikein maistu. Ei ruoka eikä nesteet oikein uppoo. Kotiin tultuani olen syönyt nyt yhteensä pari leipää, muutaman pähkinän, pari tankoparsaa, omenan sekä muutaman karkin. Oikeastaan, kaikki mikä maistuu joltain ei uppoa. Razz Kipuja mulla on mutta niiden kanssa vielä pärjää jokseenkin. Sain pelkkää panadolia kotiin kipulääkkeeksi. Tää tukiliivi on ihan kamala,en ollenkaan pidä tästä kapistuksesta. Se on toki napakka ja painaa haavoja niinkuin kuuluukin, mutta kokoajan tätä saa olla asettelemassa paremmin kun se tahtoo vähän rullaantua ylöspäin. Koitan lepäillä ja nukkua paljon. Tällä hetkellä rytmi on pari tuntia unta -> puolitoista tuntia hereillä -> Taas pari tuntia unta.
Tapasin sairaalassa myös fyssarin ja nyt sitten venytellään neuvojen mukaan kolmesti päivässä.  
Tjah, nyt alkaa voimat taas hiipua, joten tulen taas jatkamaan kun olen lepäillyt riittämiin. Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja hellu Pe Huhti 22, 2016 2:27 am

Oikein paljon Onnitteluja kun leikkaus on ohi. Olen seurannut hienoa edistymistäsi painon laskun suhteen. Itse vain toivon myös laskusuhdannetta ja kaksinumeroisia lukuja. Nyt 2 kk leikkauksesta. Tänään ravintoterapeutin käynti jossa käytiin läpi syömisiä. Ei huolta hitaasta laihtumisesta koska mieli pysyy paremmin mukana. Tuota roikkojuttua itsekin olen miettinyt kuinka paljon sitä tulee olemaan. Nyt 25 kg suurimmasta painosta pois ja vielä kun 30 saisi niin riittäisi normipainoon. No sen näkee ja kokee sitten. Hyvää kevään jatkoa sinulle sekä paranemista.

hellu

Viestien lukumäärä : 241
Paikkakunta : pirkanmaa
Registration date : 28.03.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Huhti 22, 2016 3:20 am

hellu, kiva kuulla että olet seuraillut matkaani ja kiitos tsempeistä!

Uskon että kunhan seurailet ohjeita niin se paino sinullakin tipahtaa sinne kaksinumeroisiin! Smile Sulla on siis tippunut nyt tähän mennessä ennen leikkausta tuo 25kg jos oikein ymmärsin? Silloinhan se ei ole mikään ihme että nyt ei hetkeen paino putoa vaan pysyttelee hetken paikallaan. Smile Kroppa vetää vain henkeä.

Itselläni paino tipahti isoissa kertarykäisyissä ja jumitteli sitten pitemmän aikaa ennen seuraavaa pudotusta. Se olikin jännä seurailla omien kuvien kautta miten kroppa muuttui kokoajan pienemmäksi vaikka paino ei juuri muuttunut miksikään, siinä suhteessa olisi ollut omalle mielelle helpompi kun pudotus olisi tapahtunut samaan aikaan kun kroppakin kutistuu, mutta no... kaikkea ei voi saada! Roikkoja jäi vielä mahaan hieman ja selässäkin vähän on, mutta katsotaan nyt mikä niiden kohtalo on. Smile Juuri nyt olen enemmän kuin tyytyväinen nykytilaani Smile
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Annniina Pe Huhti 22, 2016 4:31 pm

Jes, hienoa että kyytikin järjestyi ja alat toipua... Vointeja! I love you

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Huhti 22, 2016 6:24 pm

Kiitos Anniiina!

Tänään on taas hieman parempi kuin eilen. Edelleen joutuu välillä hengähtään ja vetään selkärangan suoraksi sängylle kun alkaa heikottaa, mutta pidempiä aikoja jaksaa jo olla pystyssä. Viimeyönä onnistuin jo kivuttomasti nukkumaan kyljelläni! Olen siis niitä ihmisiä joilla ei selällään nukkuminen onnistu vaikka kuinka väsynyt olisi. Nukuin pitkät yöunet, mitä nyt aamusella alkoi olla jo pätkittäistä nukkumista kun kissakin alkoi olla levoton ja itselläkin alkoi uni loppua mutta kieltäydyin nousemasta sängystä ennen puolta kymmentä Razz

Ruoka alkaa jo pikkuhiljaa upota, edelleen pientä pahoinvointia syönnin jälkeen mutta menee kohtuu nopsaan jo ohitse kun hetken lepäilee. Tällähetkellä oon saanut upotettua leipiä, sosekeittoa kaurafraichellaja avokadolla,omenaa, päärynää, banaanii, smoothiee ja sellaista pientä helppoa Smile Mies on kyllä raijaamassa mulle kokoajan jotain ruokaa tähän, pitää syödä paljon että keho saa energiaa toipua leikkauksesta Very Happy Käytännössä syön kokoajan mutta kamalan hitaasti ja vähän kerrallaan. Pieni masu ei vedä kuitenkaan määräänsä enempää ja koitan syödä niin etten edes ehdi tuntea kylläisyydentunnetta.

Niih! Eilen availtiin vähän pakettia kun oli jo lupa käydä pesulla! Todella hienoa jälkeä olivat kirurgit saaneet aikaan, siis tosi siistit haavat ja tällähetkellä näyttäis ihan siltä ettei kainaloihin jäisi sellaisia ns. koirankorvia, vaikka kirurgin mukaan nämä kyljissä sijaisevat roikkoni olivat suorastaan massiiviset ja siis aika hankalat leikata Razz
Irroiteltiin siis dreenilaput ja mies tsekkaili etteivät teipit repsota tai muuten vaadi vaihtoa uusiin.
Pesulapuilla pestiin sitten yläkroppaa ja kainalot, suihkulla sitten napa ja siitä alaspäin. Olisin saanut jo luvan käydä suihkussa, mutta koska noilla pesulapuilla nyt vielä pärjätään ihan hyvin niin pidetään haavat vielä kuivina niin saavat parantua rauhassa. Smile Katsellaan sitä kastelua myöhemmin.
Niin, itse rinnoista sen verran että ei uskoisi että ne on ihan samat rinnat kuin aikaisemmin, vaikkakin uudelleen muotoiltuina ja kursittuina! Oon oikein tyytyväinen, nätin pyöreät ja nännit katsoo sinne minne niiden kuuluukin Razz Eli ei ainakaan lattiaan, niinkuin ennen. Toki ne vielä muokkautuvat kuukausien ajan, mutta olen todella tyytyväinen kirurgien työhön jo nyt. Smile
Haavat eivät juuri eritä, eivätkä rinnat ole edes mustelmilla mikä on todellakin aikamoinen ihme kun ottaa huomioon kuinka paljon näitä on leikattu ja muotoiltu uudestaan! Aamen tukiliiveille vaikka en niistä tippaakaan nauti x)
On tosi hankalaa yrittää selostaa teille miten suuren työn kirurgi on näiden kanssa onnistunut tekemään, kun ette nähneet mikä oli lähtöpiste Very Happy

Ennen leikkausta juttelin kirurgin kanssa ja käsitin, että suomessa on paljon kirurgeja jotka osaavat tehdä rintojen pienennysleikkauksen. Se on kai enemmän "valmiin sabluunan mukaan" vaikka eihän näiden leikkausten kanssa mikään mene valmiin kaavan malliin. Tämä leikkaus joka minulle tehtiin ei ollut siis pienennys, eikä varsinaisesti kohotuskaan. Sitä kutsuttiin vain rintojen korjausleikkaukseksi, lisättynä kylkien korjauksella. Ei oikein edes tajua sitä itsekään että tämä ei ollut mikään liukuhihnaleikkaus, vaan ihan oikeasti ammattitaitoa vaativa leikkaus. Oma kirurgini mukaanlukien koko suomessa on vain muutama kirurgi joka näitä leikkauksia osaa tehdä, siispä suuri hatunnosto kirurgilleni, aivan mahtavaa työtä <3
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Huhti 23, 2016 9:31 pm

Hyi yäk haava erittää. Ei tosin niin paljoo että siitä huolestua tarvitsisi, ihan vähän vain toisesta kyljestä tulee eritteitä. Mielummin näin että tulevat pois kuin että jäävät sinne muhimaan ja tulehtuvat. Mut on se ällöä silti Very Happy

Kivut alkaa olla jo hyvällä mallilla. Kiristystä on, mutta pitäisi vain venytellä venytysten perään. Smile Yöt nukun mukavasti joko oikealla kyljelläni tai sitten selälläni. Huvittavaa että oikea kylkeni on se kipeämpi ja juurikin se erittävä kylki, mutta sen päällä voin nukkua kivuttomasti -vasemmalla kyljellä ei onnistu! Razz
Kipulääkkeitä olen ottanut nyt aamulla ja jos tarvitsee niin päivällä ja yötä vasten yhden.
Vireystaso on noussut paljon, vaikka edelleen tarvitsee välillä lepohetkiä ja pitkälti tämä päivä on kulunutkin sänkyllä maatessa läppäri sylissä. Mieli tekisi tehdä kaikenlaista, leipoa, kokkailla, askarrella jnejnejne. lista on loputon. Very Happy Sain tänään kevyesti siivoilla makuuhuonetta ja kävin ulkona kipittämässä taloja ympäri mutta siinäpä se. Razz

Muutenkin huomaa että selkeää edistystä toipumisessa on tapahtunut, kun ruoka alkaa maistua ja voi syödä nyt ihan mausteistakin ruokaa.
Miehen kanssa tänään päiviteltiin että mistä kaikesta huomaa että parantumista on tapahtunut. Pari päivää taaksepäin en pystynyt vielä syömään juuri mitään. Mikään ei saanut maistua miltään ja kaiken mitä söi piti olla "raikasta" kuten kurkku tai omena. Elelin siis pari päivää leivällä, sosekeitolla (jossa oli paljon kaurafraichea tuomassa happamuutta), omenalla, päärynällä, banaanilla (sellasella just ja just kypsällä) ja sellaisella ei-niin-ravinteikkaalla ruualla. Tai toki noissa kaikissa on ravinteita mutta ei todellakaan riittävästi mulle. Razz Tänään mies väsäili ruuaksi spagettia ja papu-pähkinä-chilikastikkeen joten sitä olen pari kertaa nyt syönyt ketsupilla, srirahalla ja oluthiivahiutaleilla höystettynä. Smile Nam
Sit toki tää väsymys on vähentynyt, aamupäivisin lepäilen enemmän ja päivällä on vähän virkeämpi. Aikaisin alkaa jo väsyttää joten paljon nukutaan edelleen Smile
Suussa ei maistu kokoajan kuume. Välillä vähän, mutta ei enää jatkuvasti niinkuin tähän asti. Vaikka olenkin nyt saanut ikäväkseni myös flunssan tähän toipumisen päälle, kun varomattomat ystäväni eivät hoksanneet ottaa kyläillessään huomioon että leikkauksen jälkeen vastustuskykyni ei ole ihan yhtä hyvä kuin terveenä. Very Happy Noh, ei tämä onneksi ole paha flunssa. Pari pakettia nessuja nyt kulunut ja aamuisin vähän yskittää mutta ei ole nostanut kuumetta tai vetänyt yleiskuntoa huonompaan suuntaan. Smile Toivotaan ettei pahemmaksi tästä menisikään.

Ainiin, tänään pesupäivä jee! Very Happy
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ma Huhti 25, 2016 1:24 am

Toipilas omppukippo sylissä hei!
Tänään oli teippipäivä! Mies irroitteli multa ne törkyisimmät teipit ja vaihtoi ne uusiin. Siis todella vähän oli mitään eritteitä tunkenut ulos, teippiä piti vaihtaa vain tuosta oikeasta kyljestä pätkä ja vasemmasta rinnasta pätkä. Hämmästeltiin siinä yksissätuumin miten siistit haavat sieltä teippien alta paljastui. Mies tuumasi siinä teippejä vaihdellessa, että meikäläisen täytyy olla jonkinlainen superihminen -ei kuulemma voi näin suuresta leikkauksesta parantua haavat näin hienosti ja nopeasti Razz Ei ole suurempaa punoitusta, ei eritä suuremmin, mustelmista suurimmat on kämmenselissä missä oli tippakanyylit, haavat on siistit eikä repsota. Täytynee koputtaa puuta, eihän tämä toipuminen ole vielä kuin vasta alussa joten takapakkeja voi vielä tulla, mutta eihän niitä tule eihän? Wink
Haavat kutisee ihan MIELETTÖMÄSTI (tiedoksi vaan teillekin jotka olette menossa itse lihavuusleikkaukseen, nekin haavat sitten kutiaa) ja miestä naurattaa kun kipitän sekopäisenä ympäri kämppää kädet rinnoilla ja "hieron" niistä kutinaa pois, tai sitten läpsin haavoja... Very Happy
En ole nukkunut tänään päikkäreitä, tosin pieniä aikoja olen sängyllä pötkötellyt. Olen jopa askarrellut tänään taikataikinasta kivan sydänkoristeen, tai eihän se vielä koriste ole, mutta alku! Razz
Ulkosalla on tullut myös köpöteltyä ja ruoka on hyvin uponnut, nesteetkin uppoaa aivan mallikkaasti. Smile
Myöhäisempää iltaa odotellessa, saan taas ottaa hetken ilmakylpyä haavoille kun tsiigaillaan että onko lähteneet erittämään teippien vaihdon jälkeen.
Jospa nämä teipit pysyisivät siisteinä ja paikoillaan siihen haavapolin aikaan asti. Haavapolin aika minulla on 3.5 ja silloin otetaan teipit pois ja tikkien päät nypitään, uudet teipit päälle ja kotiin. Smile Jännää, mulla ei ole leikkauksesta vielä viikkoakaan (vasta 5 päivää) ja mun haavat näyttää ihan siltä kuin leikkuusta olisi huomattavasti pidempi aika. Laittaisin kuvia, mutta niitä ei ole enkä halua järkyttää herkimpiä katsojia. Very Happy Enkä ehkä halua laittaa kuvia rinnoistani julkisesti nettiin. Wink

Tsemppiä teillekkin! :3
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Huhti 26, 2016 12:02 am

No nyt minä oon onnistunu tartuttamaan tämän flunssani tuolle hoitsumiekkosellenikin! Mad
Kävi kaupungissa ostoksilla ostamassa viikoksi taas ruoat ja kotiin tullessaan valitteli kurkkukipua ja kyllä tuosta jo huomaa että kippeehän se on. Noh, jos tästä jotain positiivista pittää löytää niin eipä tartte vaivautua hetkeen kaupunkiin ostoksille kun on nyt taas pitkäksi aikaa ruokaa kaapeissa.
Kyllä vastustaa. Tosi kurjaa että molemmat ollaan nyt täällä flunssassa ja meikäläinen vielä toipuu leikkauksesta. Vaikka en niinkään kipuile ja koen olevani suht. hyvässä kunnossa jo, niin pitää kuitenkin muistaa että mun leikkauksesta tulee vasta huomenna viikko täyteen joten ei voi vielä sanoa että olisin ns. tervehtynyt kunnolla.
Noh, siinäpä oli tän päivän erikoisimmat ja uusimmat jutut, muuta uutta ei tältä saralta. Pelikone siis seinään, huovat niskaan, pandolit viereen ja teekupit kouraan niin kyllä tämä tästä!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

HyeeNa! tässä hei. - Sivu 19 Empty Vs: HyeeNa! tässä hei.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 19 / 23 Edellinen  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa