Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen

+5
Tyrannosaurus
hansu
ritu
Kimby
belly
9 posters

Siirry alas

Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen Empty Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen

Viesti kirjoittaja belly Su Elo 21, 2011 7:46 pm

Hei!
Olen lähiaikoina menossa taas kontrollikäynnille. Kolme vuotta jo leikkauksesta. Paino on pudonnut ensimmäisen puolentoista vuoden aikan yli 80 kiloa, eli voitte kuvitella että löysää nahkaa riittää Sad .
Paino on nyt pysytellyt jo n.puolitoista vuotta aikalailla samoissa lukemissa, herkästi lähtee nousuun jos ei ole tarkkana syömisistään. Parin kilon sisällä seilaan edestakaisin. Onko kokemuksia/tietoa mitkä ovat kriteerit tuom bmi:n suhteen? Jossakin sanotaan että pitää olla alle 30 ennenkuin pääsis "korjattavaksi"? Mä en varmasti niihin lukemiin pääse, pettynyt olen tuloksiin siinä mielessä mutta oma vikahan se on. Mulle tehtiin sleeve ja lekuri sanoi että voidaan myöhemmin tehdä by pass jos paino alkaa kovasti nousta.
Inhoan tätä roikkuvaa vatsaa ja reisiä. Juokseminen ja hyppiminen tuntuvat erittäin ikäviltä.Niitä pitää peitellä ja käyttää kaikenmaailman tukiasuja jotka hiostaa ja kiristää. Suihkutella saa yhtämittaa ja talkkia kuluu,että olo pysyy raikkaana eikä tulehduksia synny.
En osaa nauttia pienemmästä itsestäni.Aluksi olo oli mahtava kun kilot putosivat vauhdilla. Nyt olen jo tottunut ulkomuotooni ja peilistä katsoo edelleen aivan liian lihava nainen.


Viimeinen muokkaaja, belly pvm Ma Elo 22, 2011 9:05 pm, muokattu 1 kertaa

belly

Viestien lukumäärä : 21
Paikkakunta : pohojanmaa
Registration date : 28.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen Empty Vs: Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen

Viesti kirjoittaja Kimby Su Elo 21, 2011 8:06 pm

Mulle sanottiin Meilahdessa (HUS) että raja on BMI 32. Jos sen alle pääsee ja on selkeästi ongelmaa roikoista niin pääsee leikkaukseen. Silloin ymmärsin että kyseessä olisi valtakunnallinen ohjeistus mutta näin ei vissiin ole? Enivei, minut on hyväksytty leikkaukseen ja käynnyt plastiikkakirurgin pakeilla. Nyt vaan odottelen pääsyä toiseen magneettikuvaukseen kun ne haluaa selvittää mun patteja ja paiseita keskivartalossa ennen leikuuta. Mullekin tehtiin sleeve, nyt 1v ja 8kk sitten. Minä en ole missään vaiheessa edes miettinytkään että mulle tehtäisiin vielä joku radikaalimpi leikkaus vaan lähdin tähän sillä asenteella että tää on tässä ja sen on onnistuttava. Hyvimpä onkin onnistunut. Mulla vielä paino on laskusuunnassa, vaikka nyt kesän jäätelösyönnit ovat hetkellisesti sen pysäyttänyt. Mutta nyt syksyllä lähtee taas loput 4 kg kun hieman skarppaan. Sit saa kelvata ja pyrin pitämään painon 90 kilossa (BMI 25) jatkossa.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen Empty Vs: Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen

Viesti kirjoittaja ritu Su Elo 21, 2011 9:22 pm

Mulla paino pudonnut n140kg ja saat uskoa että nahka roikkuu mutta en tiedä uskallanko mennä ikinä niitä poistattamaan, mutta nehän on vaan voiton merkki ja ei ne ainakaan minua ole makuuhuoneen puolella mitenkään rajoittaneet Wink enempi rajoitti se valtava paino mikä mullakin oli.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen Empty Vs: Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen

Viesti kirjoittaja hansu Ma Elo 22, 2011 12:02 am

Meikäläinenkin näyttää liito-oravalta nykyään. Ylävartalo korjautunut kohtalaisesti alleja lukuunottamatta. Alavatsalla ja reisissä sitä ylimääräistä on sitten enemmänkin. En kuitenkaan ole vielä "kypsä" ajattelemaan korjausleikkauksia. Enkä tiedä edes täyttäisinkö kriteerejäkään. Noista roikoista kun ei ole oikein terveydellistä haittaa. Rinnus roikkuu samaan malliin, mutta onneksi on vielä isännälle kelvannut Very Happy .
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen Empty Vs: Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen

Viesti kirjoittaja Tyrannosaurus Ma Elo 22, 2011 3:58 am

Mulla ei luojankiitos ole hirveän pahoja roikkoja. Kiitos hyvien geenejen! Mutta ei nää kauniit silti ole. Mitä te ootte itse tehny päästäksenne niistä eroon? Haluisin lisävinkkejä. Itse olen rasvannut itseni päästä varpaisiin aina suihkun jälkeen ja aina lenkillä ollessani yritän muistaa vetää vatsaa sisään. En tiedä onko näistä mitään apua juuri tähän ongelmaan, muttei varmasti haittaakaan ole.
Tyrannosaurus
Tyrannosaurus

Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 47
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 27.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen Empty Vs: Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen

Viesti kirjoittaja belly Ma Elo 22, 2011 9:00 pm

Kyllä minäkin olen kaikki konstit kokeillut, liikunta, kuntosali jne. sekä aikamoinen määrä erilaisia rasvoja, geelejä ja voiteita. Mutta eihän tuo nahka enää ennalleen palaudu kun on aikanaan joutunut venymään mun syömisien seurauksena.
Kyllä sitä voi ihiminen olla heikko...ja typerä. Mutta nyt en enää päästä lihomaan, pudotan heti pois jos alkaa nousta. Mutta ois kiva päästä normaalipainoiseksi ja sitä ajattelin kun kirjoitin tuosta ohituksesta vielä. Ei niin että syönpäs nyt ja leikataan sitten taas. No, katsotaan nyt mitä kontrollis sanotaan...

belly

Viestien lukumäärä : 21
Paikkakunta : pohojanmaa
Registration date : 28.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen Empty Vs: Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 Ti Elo 23, 2011 1:24 pm

Heips!
taitaa olla aika eri tuo roikkoleikkaukseen pääsy, minulla alettaan suunnittelelmaan leikkausta syyskuussa ja 7/9 mun leikkauksesta tulee vasta 1 vuosi...... Olen laihtunut 56 kiloa
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen Empty Vs: Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 Ti Elo 23, 2011 1:28 pm

Heips!
taitaa olla aika eri tuo roikkoleikkaukseen pääsy, minulla alettaan suunnittelelmaan leikkausta syyskuussa ja 7/9 mun leikkauksesta tulee vasta 1 vuosi...... Olen laihtunut 56 kiloa
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen Empty Vs: Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen

Viesti kirjoittaja Sokerihiiri Ti Elo 23, 2011 2:15 pm

Aivan mahtava painonpudotus Sinulla! Onnea!!! flower
Sokerihiiri
Sokerihiiri

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 06.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen Empty Vs: Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ti Elo 23, 2011 4:12 pm

Onnea Muuminmamman mahtavasta painonpudotuksesta! Ihanaa kuulla taas sinustakin välillä ja voi miten hieno uusi kuva sulla on tuossa! Smile
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen Empty Vs: Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen

Viesti kirjoittaja Lovely Ti Elo 23, 2011 5:01 pm

WOW Muuminmamman cheers
Loistavaa cheers
Muistanko oikein, että mielestäsi et aluksi laihtunut tarpeeksi Question
Kuva kertoo enemmän kun tuhat sanaa, upeaa I love you
Lovely
Lovely

Viestien lukumäärä : 271
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 24.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen Empty Vs: Elämää roikkojen kanssa...ja kysymys niihin liittyen

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa