Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs

+4
Kimby
Poutapilvi
Leppis
tigertytto
8 posters

Siirry alas

No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs  Empty No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs

Viesti kirjoittaja tigertytto La Heinä 23, 2011 3:15 am

Niinkuin olen täällä kertonut olin vuonna 2002 tosi pahassa auto-onnettomuudessa jossa multa vammautui jalka,käsi,kylkiluut,lantio..ja paljon paljon muuta...nyt vuonna 2005 löytyi aivovamman jälkitila joka myöskin tullut kolarista...kaikki nämä vuodet olen taistellut vak.yhtiön kanssa joka tietenkin väittää kahden pätevän sairaalan(tampereen yliopistollista ja tyksiä) vastaan että ei mulle ole jäänyt mitään vammaa tai haittaa kolarista...no olen saanut siitä 2002 asti ansionmenetyskorvausta koska en ole kyentynyt vanhaan työhöni..ja voi pyhä jyssäys koko matkan ajan ne on katkoneet milloin milläkin tekosyyllä tätä rahaani...ja tällä kertaa se sitten menee poikki LAIHDUTUSLEIKKAUKSEN takia affraid

Olen olllut tämän päivän niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vihainen pääni sisällä,ajatellut että pitääkö mun nyt tämän takia jättää väliin kauan haluamani ja mulle niin tärkeä leikkaus...tärkeä jo siksi että se on kuulemma viimeinen vaihtoehto että jalkani toimisi paremmin,,siis kun saisin painoani pois Sad Mää en kestä tätä...taas v*****aa niin kovin ettei veri kierrä Evil or Very Mad Ei tämä varmaankaan tänne kuuluisi mutta te kaikki siellä näyttöjenne takana olette olleet mulle ainut tuki tällä matkallani kohti leikkausta,varmaan siksi halusin tulla tästäkin tänne vuodattamaan Crying or Very sad
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs  Empty Vs: No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs

Viesti kirjoittaja Leppis La Heinä 23, 2011 3:39 am

Perusteliko vakuutusyhtiö miksi raha tyssäis siihen? Sinun pitää vaan kumota perustelut.

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Paikkakunta : Hyvinkää
Registration date : 17.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs  Empty Vs: No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs

Viesti kirjoittaja Poutapilvi La Heinä 23, 2011 4:14 am

Etkö voi vedota siihen ettet olisi lihonnut ellet olisi puolikuntoinen? Tai vastaavasti ettei sun kroppasi kestä ylipainoa kuten norm. kroppa kestää kiitos onnettomuuden? Itse valittaisin asiasta. Onko sun muutenkaan pakko sitä niille kertoa, ett leikkaukseen menet. Et vaan vastaanota sairaslomaa.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs  Empty Vs: No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs

Viesti kirjoittaja Kimby La Heinä 23, 2011 5:01 am

Siis ihmisen sairaushistoria on luottamuksellista. Vakuutusyhtiölle ei kuulu pätkääkään se että tehdäänkö sulle laihdutusleikkaus. Niille ei ole pakko kertoa, eikä ne laillisin keinoin voi sitä tietoa itselleen saada jos et sitä kerro tai et anna lupaa lääkäreiden kertoa.

Tämä vakuutusyhtiöiden toiminta ja logiikka ylittää usein kaikki villeimmätkin ajatusmallit. Se ei perustu mihinkään muuhun kuin bisnekseen. Oletuksena ei makseta mitään kellekkään. Ja aina kun heidän mielestään on joku muka looginen syy peruuttaa jo tehtyjä korvauspäätöksiä niin se tehdään vaikka heidän perustelunsa ei millään tavalla ole järjellisiä.

Mulla on kokemusta työtapaturmasta vuodelta -94. Se on ilmeisesti vähän parempi asetelma koska korvaukset perustuvat pakolliseen työnantajan vakuutukseen ja työtapaturmalakiin. Eli siis mun takana on laki joten vakuutusyhtiöiden on hankalampi keksiä niitä villejä syitä miksi niiden ei enää pitäisi korvata mitään.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs  Empty Vs: No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs

Viesti kirjoittaja tigertytto La Heinä 23, 2011 6:12 am

Ne sai tietää leikkauksestani tyksin lääkärin (neurologin)E-todistuksesta johon se oli kirjoittanut suunnitelmaa mun kuntoutuksesta ja siinä mainitsi sen laihdutusleikkauksenkin Sad itsekkin ajattelin että miksi sekin piti siihen kirjoittaa,tiesin etukäteen että nyt ne nappaa tästä kiinni jotta saisivat vetkuteltua taas rahan maksun kanssa..tuntuu vaan kovin hassulta että miten ne pystyy edelleenkin väittämään ettei mulle tullut esim aivovammaa kolarista vaikka itse pyysivät mua menemään tayksiin koska eivät uskoneet pelkän tyksin lääkäreitä..ja tayksistakin tuli sama tuomio..aivovamman jälkitila joka on aiheutunut kolarista...ja nyt sekään ei riitä niille affraid

Kyllä tuntuu kamalalta kun mut on tutkittu nyt monen vuoden aika jaksolla kahdessa sairaalassa ja pätevät neurologit olleet asialla.Vak.yhtiö maksaa mun neurologisen kuntoutuksen ja silti väittävät että ei mulla ole aivovammaa koska HEIDÄN lääkäri,joka ei ole nähnyt mua kertaakaan sanoo niin Very Happy Kyllä maailma on ihmeellinen paikka tai ainakin nämä vakuutus yhtiöt Evil or Very Mad
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs  Empty Vs: No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs

Viesti kirjoittaja Kimby La Heinä 23, 2011 7:49 am

Nyt sitten kerrot vakuutusyhtiölle ettet mene laihdutusleikkaukseen. Menet kuitenkin mutta kiellät jokaikisen lääkärin kertomasta sitä missään paperissa joka menee vakuutusyhtiölle. Leikkauksesta ei tarvitse olla tietoinen kuin kirurgi ja sisätautilääkäri, ja niillähän ei ole mitään tekemistä sun vakuutusyhtiön kanssa. Et kerro neurologille mitään koko leikkauksesta. Jos se kysyy niin sanot ettet mennyt leikkaukseen. Se ei kuulu sille pätkäkään jos niin haluat.

Äkkiseltään vois tuntua järkevämmältä valittaa tuosta sillä perusteella että toisella jutulla ei ole mitään tekemistä toisen kanssa. Mutta tietäen vakuutusyhtiöiden käsittämättömän ajatusmaailman on parempi ja helpompi sanoa tylysti ettet mene leikkaukseen. Silloin vakuutusyhtiön idioottimaiset perustelut ei päde enää ja tilanne on ikäänkuin ennallaan heidän näkökulmasta.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs  Empty Vs: No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs

Viesti kirjoittaja tigertytto La Heinä 23, 2011 8:17 am

Kiitos Kimby tosi paljon vastauksestasi,,nyt vain toivon ja rukoilen että onnistun tässä mitä neuvoit I love you

PS.kamalan kuuma,ei millään pysty edes nukkumaan Mad
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs  Empty Vs: No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs

Viesti kirjoittaja Elämä edessä La Heinä 23, 2011 1:03 pm

Tigertytölle kovasti voimia taisteluun vakuutusyhtiötä vastaan! I love you
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs  Empty Vs: No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs

Viesti kirjoittaja tigertytto La Heinä 23, 2011 3:53 pm

Kiitos voimista elämä edessä..niitä tarvitaankin,tämä on jo yhdeksäs vuosi kun taistelen sen kanssa Sad ja loppua ei näy..nyt vaihdoin jo asianajajankin jos siitä olisi jotain apua.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs  Empty Vs: No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Ke Heinä 27, 2011 5:34 am

Voi ei! Sä olet turun tiger niin monesti tsempannut mua että nyt taitaa olla mun vuoroni!
Nyt lakkaat itkemästä, koska sen aika ei ole vielä.
Teat tiukan pussijuuri ja pudotat ne tarvittavat kilot! Eikö niin?'
mä olen nyt saanut 2 vkon kuurilla melkein 8 kg pois. Säkin saat!
jos sä haluat niin ota yvllä yhteyttä niin voidaan jutella vaikka!

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs  Empty Vs: No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs

Viesti kirjoittaja tigertytto Ke Heinä 27, 2011 1:04 pm

Mie kirjoitan yv.tä sulle päivemmällä ja kiitos paljon tsemeistä Very Happy Niitä tarvitaan.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs  Empty Vs: No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs

Viesti kirjoittaja 2FatToFly To Heinä 28, 2011 5:54 am

Miten tää tähän ketjuun tuli? Siitä sun eneilyn takkuamisesta mun piti tsempata Very Happy No tsemppiä joka tapauksessa! Ja saat laittaa yvta ....

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs  Empty Vs: No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs

Viesti kirjoittaja tigertytto To Heinä 28, 2011 5:58 am

Joo nyt alkaa hiukan helpottamaan ene...ja huomenna punnitus(oikeestaan tänään ku kello on jo noin paljon).Pari päivää sit vaaka näyti vielä et olisin mukamas lihonnut pari kiloa mutta tänään se näyttikin et -2 kilooo olis lähtenyt Very Happy Ota tosta nyt sit selvää...huomenna selviii ja jännittää jos onkin noussut... Shocked kiitos tsemppaamisesta sunny sitä tarvitaan.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs  Empty Vs: No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs

Viesti kirjoittaja Maiski To Heinä 28, 2011 1:43 pm

Tsemppiä Tiger!

Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs  Empty Vs: No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Loka 19, 2011 2:57 am

Hei Turun tiikeri, miten sulla kävi sen vakuutusyhtiön kanssa?
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs  Empty Vs: No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs

Viesti kirjoittaja tigertytto Ke Loka 19, 2011 4:28 am

no ne katkasivat tosiaan mun rahani ja sain odotella 10 päivää ilman rahaa että laittoivat maksuun..piti kuulemma tarkistaa lääkäriltä kuuluuko heidän enää maksaa mulle ansionmenetystä kun olin laihdutusleikkauksessa..ihan niinkuin tää leikkuu olis vienyt mun vammani jotenkin pois Sad vielä eivät ole poistaneet sitä oletettua sairaslomaa eli kahta viikkoa minkä lääkäri kirjoitti että se tulee yleensä tästä leikkuusta vaikka mulle ei voitu kirjoittaa edes sairaslomaa sairasloman päälle..
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs  Empty Vs: No niin..Tähänkö tämä sitten tyssäs

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa