Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Turkuu hoiii

4 posters

Siirry alas

Turkuu hoiii Empty Turkuu hoiii

Viesti kirjoittaja tigertytto Ke Heinä 13, 2011 2:24 am

Mistä sais halvimmillaan ene tuotteita?siis täällä turussa..
Ja toinen kysymys kaikille jotka ovat käyttäneet nutriletin sitä cofee makua...kuuluuko sen jäädä ihan ohueksi litkuksi,vaikka teen sen tehosekoittimessa???muut esim,nutridiet pussukat tulee paksummaksi ns,pirtelöksi ja tämä jää ihan laihaksi litkuksi scratch
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Turkuu hoiii Empty Vs: Turkuu hoiii

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ke Heinä 13, 2011 2:53 am

Tämän päivän tietoa mulla ei ole mutta kun ite ostin noita "litkuja"; ne oli halvimpia Vapaavalinnassa. Tietenkin jos muualla on supertarjouksia; saattaa edullisemmin löytyä satunnaisesti mutta muuten Vapaavalinta on halpa. Ostan sieltä usein proteiinipatukoita (jotka on samassa hyllyvälissä) ja Nutriletin lisäksi siellä on ollut Naturdietiä ja Allevoa. Hintoja valitettavasti en muista eikä ole kokemusta tosta kahvinutrista....

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Turkuu hoiii Empty Vs: Turkuu hoiii

Viesti kirjoittaja lisbet Ke Heinä 13, 2011 1:41 pm

Mulla samat kokemukset kuin turkutuulialla, siinä ketjussa mihin kuuluu vapaa valinta ja tarjoustalo (ja muita, joita en muista) on ainakin ollut edullisimmat. Jollain oli täälläkin iso satsi ENE-tuotteita myynnissä, mutta taisivat olla jossain vähän kauempana.
Ei myöskään kokemusta kahvinutrista.

lisbet

Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : turku
Registration date : 24.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Turkuu hoiii Empty Vs: Turkuu hoiii

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ke Heinä 13, 2011 2:03 pm

Länsikeskuksen Cittarissa oli mun eneilyn aikana hyviä Nutrilet -tarjouksia, esim. just noita coffee -makuisia, joita ei myydä läheskään joka kaupassa. Mä en ole käyttänyt tehosekoitinta kertaakaan noiden sekoittamisessa eli en tiedä onko tuon coffeen rakenne erilaista kuin muiden eli litkuna olen sen nauttinut Smile.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Turkuu hoiii Empty Vs: Turkuu hoiii

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa