Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sairasloman ajan palkka...

4 posters

Siirry alas

Sairasloman ajan palkka... Empty Sairasloman ajan palkka...

Viesti kirjoittaja Maiski To Kesä 30, 2011 9:53 pm

Onko kukaan joutunut tilanteeseen, jossa palkanlaskenta asettaa epäilyksen alaiseksi palkan maksun sairasloman ajalta, tai pyydetään lisäselvityksiä?
Embarassed
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Sairasloman ajan palkka... Empty Vs: Sairasloman ajan palkka...

Viesti kirjoittaja Lyltsy To Kesä 30, 2011 10:44 pm

Ei noin, mutta kela pyysi kaikenlaisia lisäselvityksiä jotta maksoivat työnantajalle. Ensin tuli päätös että eivät maksa ja mun oli tarkoitus valittaa, mutta parin päivän päästä tuli uusi päätös että maksavat työnantajalle.

Mulla joka tapauksessa työntantaja olisi maksanut mulle. Mulla oli kyllä vaan 2 viikon sairasloma.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Sairasloman ajan palkka... Empty Vs: Sairasloman ajan palkka...

Viesti kirjoittaja Maiski Pe Heinä 01, 2011 2:05 am

Eli siis sait palkan sairasloman ajalta?
Tänään minulle soitettiin ja saattaapi käydä, että jään ilman saiaspv palkkaa!
Soitin leikkaavalle taholle, sielläkään ei mooista ymmärretty, ei ole aiemmin tapahtunut moista.
Kirurgi sanoi, että tämä operaatio kuuluu hoitotakuun piiriin ja on sairauden hoitoa jne. Tuntuu jonkinverran kettumaiselta tämä juttu.
Katsotaan scratch
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Sairasloman ajan palkka... Empty Vs: Sairasloman ajan palkka...

Viesti kirjoittaja turkutuulia Pe Heinä 01, 2011 2:44 pm

Ollaanko Suomessa taas seuraamassa Ruotsin jalanjälkiä eli Kela voi mielivaltaisesti päättää mitä tahansa?! Toivottavasti EI. Itse kuulun sairauspäivärahan osalta Ruotsin Försäkringskassan:in pariin ja olen tällä hetkellä palkattomalla sairauslomalla. EN bypassin takia mutta kuitenkin; lääkärintodistus ei riitä vaan FK:n päätös menee lääkärin yli....

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Sairasloman ajan palkka... Empty Vs: Sairasloman ajan palkka...

Viesti kirjoittaja Piuku Pe Heinä 01, 2011 3:54 pm

Mulle kans työnantaja soitti pääkallonpaikalta ja ilmoitti, että jos kela ei maksa heille niin perivät sairausajan palkan takaisin. Kysyvät että mitä tehdään maksetaanko ja peritään takaisin tarvittaessa vai maksaisivatko jälkikäteen mulle jos Kela maksaa heille. Sanoin että eikun maksuun vaan, koska tiedän että Kela korvaa kyllä. Kieltämättä mielestäni tieto E66 on puutteellinen jopa kelalle. Mutta toisaalta Kelalle on kivempi antaa lisä selvitystä kuin työnantajalle. Uskon kuitenkin että Kela maksaa Ta:lle. Yritin puhelimessa saada tietoa Kelasta ja työnantajakin oli kysellyt, mutta kummallekkin "pyörittelivät" asiaa niin että paperit pitää olla siellä ennenkuin ottavat kantaa.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Sairasloman ajan palkka... Empty Vs: Sairasloman ajan palkka...

Viesti kirjoittaja Maiski Ma Heinä 04, 2011 5:46 pm

Tuntuu uskomattomalta, että tällaista voi vielä olla, kaiketi jokku tarvii enmmän töitä Crying or Very sad
Odottelen tässä nyt mitä tuleman pittää. Meidän sleevet ja bybassit kuuluvat hoitotakuun piiriin, julkinen sektori ohjaa hoitoon myös jne, niin on kyllä omituista ja ammattitaidotonta kyseenalaistaa asiat.

Evil or Very Mad
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Sairasloman ajan palkka... Empty Vs: Sairasloman ajan palkka...

Viesti kirjoittaja Maiski Ma Heinä 11, 2011 1:13 am

No niin, siis palkka-asiasta.
Toimitin leikkauskertomuksen työnantajalle Embarassed siinä oli tekstit indikaateista ja lähetteen lahettänyt taho jne muuta lisäselvitystä.
Sairausajan palkka on nyt sitten maksettu.

En todellakaan olisi halunnut joutua toimittamaan tietoja työnantajalle, mutta sen kuiten tein kiukkuspäissäni Twisted Evil
En ole nimittäin kovin monelle kertonut operaationi aihetta...kaiketi se ois tullut ajan kanssa tietoon, nyt vain varhemmin.
Sen verta jo naama kaventunut, että saan ottaa vastaan kohteliaisuuksia sunny
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Sairasloman ajan palkka... Empty Vs: Sairasloman ajan palkka...

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa