Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pingviini vaappuu paikalle!

+2
Bulla65
Pingviini
6 posters

Siirry alas

Pingviini vaappuu paikalle! Empty Pingviini vaappuu paikalle!

Viesti kirjoittaja Pingviini Ke Kesä 15, 2011 5:16 pm

Moikka vaan kaikille kanssakulkijoille. Very Happy

Elikkäs mä oon kans menossa puukolle joskus hamassa tulevaisuudessa. Täs nyt puottelen painoa jotta olis turvallisempaa leikata. 6 kg jo lähteny ja 9-14 vielä matkaa. Yllättävän helposti on mennyt kaikki. Paitsi oon alkanut pelkäämään lihomista Shocked . Tekisi mieli rampata tuossa vaa´alla koko ajan ettei vaan pääse lipsumaan. Nytkö se stressi iski ? Shocked
Pingviini
Pingviini

Viestien lukumäärä : 12
Paikkakunta : jäätikkö
Registration date : 15.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Pingviini vaappuu paikalle! Empty Vs: Pingviini vaappuu paikalle!

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ke Kesä 15, 2011 5:27 pm

Tervetuloa mukaan vaappumaan Pingviini, kivaa saada mukaan porukkaa aina Etelä-mantereelta asti! lol! Onnittelut hienosta painonpudotuksesta, jatka vaan samaan malliin. Kyllähän tää on sellaista aika stressaavaa touhua kaikenkaikkiaan, paljon on pelissä mukana ja lipsua ei sais kovin usein, jos haluaa tuloksia, mutta senhän sä tiedät itsekin Smile. Yritä ottaa kuitenkin rennosti, tiedät kyllä miten toimia, koska olet jo saanut 6 kg pois. Muista nauttia jokaisesta poismenneestä kilosta, ne tuovat sulle kilo kilolta paremman olon Smile.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pingviini vaappuu paikalle! Empty Vs: Pingviini vaappuu paikalle!

Viesti kirjoittaja Maiski Ke Kesä 15, 2011 5:33 pm

Tervetuloa vaappuen/keikkuen. Tsemppiä sunny
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Pingviini vaappuu paikalle! Empty Vs: Pingviini vaappuu paikalle!

Viesti kirjoittaja tigertytto Ke Kesä 15, 2011 7:43 pm

Tervetuloa mukaan cheers
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pingviini vaappuu paikalle! Empty Vs: Pingviini vaappuu paikalle!

Viesti kirjoittaja Pingviini Ke Kesä 15, 2011 7:54 pm

Kiitos mukavasta vastaanotosta Very Happy .

Bulla65, mä olen saanut nämä 6kg pois parissa viikossa. Ja kun tää on tuntunut niin helpolta,niin vaikea
uskoa että paino todella tippunut. Ehkä sitä kautta on tullut se pelko että tulee yhtä helposti takaisin vaikka ruokavaliota ei muuta. Tää on just hassua kun pää ei meinaa pysyä siinä muutoksessa mukana. Ja sitä on vaikea uskoa että ei oo tarvinna olla nälissään, välttämättä kaikkea ei meinaa jaksaa syödä,mitä sais. Mutta "pakolla" yritän ettei se kostaudu myöhemmin kamalana nälkänä Shocked
Pingviini
Pingviini

Viestien lukumäärä : 12
Paikkakunta : jäätikkö
Registration date : 15.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Pingviini vaappuu paikalle! Empty Vs: Pingviini vaappuu paikalle!

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ke Kesä 15, 2011 8:20 pm

No wau - sullahan on ollut sitten todella nopea tahti tuossa painonpudotuksessa! Usko pois, kyllä ne ovat kadonneet ne kilot, eivätkä tuu takaisin kun jatkat vaan sitkeesti samaan malliin. Hyvä ettet ole kärsinyt nälkää, se onkin tosi tärkeää, että on hyvä olla, muuten niitä repsahduksia alkaa tulla jos päästää itsensä nälkäiseksi. Tsemppiä jatkoon!
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pingviini vaappuu paikalle! Empty Vs: Pingviini vaappuu paikalle!

Viesti kirjoittaja Pingviini Ke Kesä 15, 2011 8:59 pm

Kiitos tsempityksistä Smile Nytkin juuri söin ja täysi olo. Siksihän tuo tuntuu uskomattomalta, että silti paino tippuu. Se on kai se vanha oletus että pitää kärsiä nälkää jotta laihtuu. No Äitikin ihmetteli, että miten saan syödä noin paljon. Very Happy

Sullakin paino hienosti pudonnut. Tsemppiä sullekii!
Oon huomannut että noi testien järjestys ja mitä otetaan, vaihtelee monilla, siihen ei näköjään ole vaan yhtä marssijärjestystä. Mua kiinnostaa hirveästi, mikä tuo Dexametason-testi on kun ei mulle ole tuosta puhuttu.... scratch
Pingviini
Pingviini

Viestien lukumäärä : 12
Paikkakunta : jäätikkö
Registration date : 15.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Pingviini vaappuu paikalle! Empty Vs: Pingviini vaappuu paikalle!

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ke Kesä 15, 2011 9:48 pm

Tervetuloa Pingviini! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pingviini vaappuu paikalle! Empty Vs: Pingviini vaappuu paikalle!

Viesti kirjoittaja saimaannorppa To Kesä 16, 2011 12:13 am

Pingviini: tervetuloa vaappumaan tänne. Tosi hienosti ole saanut painoa pois ja nopeasti! Minulla meni 5 vk samaan määrään. Eilen vähän repsahdin kun oli hermopainetta, ja syön hermostukseen. (meni proteiinipatukka ja 2 näkkäriä, plus pieni aski hedelmäpastilleja....), mutta ei kai se maailma siihen kaadu.. bounce

saimaannorppa

Viestien lukumäärä : 126
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 06.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Pingviini vaappuu paikalle! Empty Vs: Pingviini vaappuu paikalle!

Viesti kirjoittaja Pingviini To Kesä 16, 2011 12:58 am

Kiitos Elämä edessä ja saimaannorppa Smile

Saimaannorppa; mun pitää tarkentaa tuota mun dieettijuttua, että olen 1200 kcal
ruokavaliolla ja mulla sattu "hyvä" juttu, näet kun ottivat verikokeet, mun kilpirauhasarvo oli vajiksesta kiepsahtanu liikatoiminnalle. Mulla ollut vajis ainakin 5 v. ja nyt tosiaan oli muljahtanut noin päin. Ennenkun kilppariarvo on kohdillaan, en saa alkaa 600 kcal. Luulen että tuo tahti selittyy sillä + aluksi tippuu nopeammin. Olo on kyllä välillä kun sähköjäniksellä..... bounce bounce bounce (tää ei muuten kyllä kauhean kiva olo,kun vähän liiankin virkeä olen Laughing )
Että elä murehdi saimaannorppa, sulla etenee ihan hyvin; ja kun repsahtaa niin sitten yrittää seuraavana päivänä palata ruotuun. Kummiskaan kun ei olla koneita. Tsemppii!
Pingviini
Pingviini

Viestien lukumäärä : 12
Paikkakunta : jäätikkö
Registration date : 15.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Pingviini vaappuu paikalle! Empty Vs: Pingviini vaappuu paikalle!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa