Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Helppivä!?

+8
kissus nytkö jo
2FatToFly
AnnukkaK
Kimby
saimaannorppa
Sun
Elämä edessä
tigertytto
12 posters

Siirry alas

Helppivä!? Empty Helppivä!?

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Toukokuu 31, 2011 9:40 pm

Onko mahdollista saada kahdeksassa päivässä noin 3 kiloa pois? viime punnituksessa painoin 115,6 ja nyt äsken 118.6 affraid
Nyt mulla tosin on kuukautisten toinen päivä menossa joten tietty sekin turvottaa jonkun verran..mutta pelottaa kun punnitus on 9.6 ja on PAKKO saada paino tasaan 115 kiloon pale
Voi tätä taistelua..*huokaus* sais tulla jo loppu tälle Sad kiitos jos jollain olisi hyvä neuvo..
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ti Toukokuu 31, 2011 10:58 pm

Hei Tigertyttö!
Sinä saat ne kilot pois määräpäivään mennessä! Kun kuukautiset on ohi, niin nesteet lähtee. Jos sinulla on mahdollisuus ottaa muutama nesteenpoistotabletti tai muita, jotka saa nesteet vähemmäksi. Kahvikin on sellainen ja infrapunasauna (joillakin kuntosaleilla). Tiukka ruokakuuri nyt ja saunominen vaikka joka ilta. Minä kävin punnitusta edeltävinä päivinä lymfahieronnoissa ja porekylvyissä, jotka vilkastutti aineenvaihduntaa. Varsinaisena punnituspäivänä vielä kuivati itseäni, eli ihan ministi vaan vettä ja purskutellen. Siihen en sortunut, mitä kuulemma käytetään joissain piireissä, että punnituspäivänä syljeskellään paljon! Tsemppiä!! Smile
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja Sun Ti Toukokuu 31, 2011 11:23 pm

Onpas konsteja affraid

Taidan olla vähän yksinkertainen, kun ei ole moiset tulleet koskaan mieleen! Voi tosin olla, että lähempänä punnitusta tulee/olisi tullut itsellekin, jos ei paino laske "suunnitelmien" mukaan.

Mutta tosiaan, pelkästään nesteitähän tuossa painossa on pari kiloa, jos et ole ollut nyt paastolla tai enellä. Ne lähtevät parissa päivässä enellä tai protskupaastolla, ja se kolmas kilo sitten heti perään. Menkkojen loppuminen sitten vielä vähän ekstraa Smile

Ja muista nukkua hyvin!

Sun

Viestien lukumäärä : 158
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 31.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja saimaannorppa Ke Kesä 01, 2011 12:51 am

Hei, kertokaa nyt joku pian, mitä tarkottaa proteiinipaasto? Onko se niin ettei syödä muuta kuin protskuja?

saimaannorppa

Viestien lukumäärä : 126
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 06.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja Kimby Ke Kesä 01, 2011 3:39 am

80 kiloinen nyrkkeilijä vetää viikossa 10 kg nstettä pois. Eka 3 päivää juodaan aivan tolkuttomasti vettä (4 L) jotta saa huuhtelun käyntiin. Suolan käyttö minimoidaan koko viikon koska se sitoo vettä kudoksiin. Viimeiset 3 päivää ei sitten juoda ylimääräistä ja ennen punnistusta saunotaan ja ollaan kuumassa suihkussa ainakin 30 min. Kuumassa suihkussa pystyy olemaan pitkään ja siinä hikoilee nestettä tosi tehokkaasti pois. Kokoajan syödään kohtuudella ja 2 vikaa päivää tosi vähän mutta kuitenkin säännöllisesti jotta ainenvaihdunta ei pysähdy. Itse vetäisin pussi ENEjä viikon aina 2,5 h välein. Sillä mulla lähtee joka kerta 7 kg viikossa ihan ilman saunomista. 10 min kuumassa suhkussa mulla lähtee 1 kg pois. Hyvä yöuni on tärkeää. En näe mieltä käydä montaa päivää saunassa koska sen nesteen juo sitten väkisin takaisin kuitenkin. 1 kerta riittää ja juuri ennen punnitusta.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja tigertytto Ke Kesä 01, 2011 5:34 am

Kiitos elämä edessä,sun,saimaannorppa ja kimby neuvoistanne I love you
Olenkin tänään aliottanut pussituksen,,aamulla söin kyllä kinkku sämpylän Embarassed
Ymmärsinkö kimby oikein että joisin tollasen nutrilet pussin joka 2,5 tunnin välein??ja viikon ajan Rolling Eyes Kuinka monta pussia siitä tulee sitten vuorokautta kohden?olisiko se noin 6 pussia?
Mahtaako mulle olla apua tosta saunasta kun mulla on sellanen ihme vika että en edes hikoile saunassa?
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja AnnukkaK Ke Kesä 01, 2011 8:28 am

Luulisin, että proteiinilla täydennetty paasto on jos ei ihan sama niin ainakin hyvin samanlainen kuin ene-dieetti tavallisilla ruoka-aineilla. Mene katsomaan Yleistä keskustelua-alueelta ketju Erittäin niukkaenerginen ruokavalio ruoka-aineita käyttäen. Siinä on sama ohje, jonka itsekin sain sairaalasta.
AnnukkaK
AnnukkaK

Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 13.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja Kimby Ke Kesä 01, 2011 12:01 pm

Joo 6 pussia mä olen vetänyt päivässä. Kaikista tärkeintä on reilu juominen (ekat 3-4 päivää), suolan pois jättäminen ja se että syö jotain vähintään 3 tunnin välein niin ettei aineenvaihdunta pysähdy. Ota huomioon että melkein kaikki teollisesti valmistettu ruoka sisältää paljon suolaa. Sen takia mun mielestä makeat nutrit ovat helppoja koska niissä ei ole suolaa. Sen lisäksi voi syödä vihanneksia ja muuta proteiinia mutta tässä on taas hyvä muistaa että kaikki vähänkin valmis liha sisältää reilusti suolaa. Kesäkuumalla mulla voi tulla lihaskramppeja öisin nestehukan takia jos en syö suolaa. Näin tapahtui kun kekan kerran nutrasin monta viikkoa. Lääkäri käski syödä popcorneja ja meetwurstia jossa on paljon suolaa...

Ellet ole syntynyt koiraksi tai hevoseksi niin kyllä sun elimistö säätää lämpötilansa haihduttamalla nestettä kuumassa. Varmasti häviää painoa vaikket silminnähden paljon hikoilisikaan. Kokeile vaikka se 30 min. kuuma suihku etukäteen. Mene puntarille ennen ja jälkeen.

Jos esim. nutraa niin viikossa voi hävitä 1-1,5 kg läskiä, mutta loput mitä ekan viikon aikana lähtee on nestettä. 6-8 kg on mulla pudonnut paino joka kerta ekan viikon aikana kun olen nutrannut. Vessassa saa sitten juosta siinä määrin että voi haitata yöuniakin.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja tigertytto Ke Kesä 01, 2011 3:47 pm

Kiitos kimby koitan tuota sauna juttua (vaaka/sauna/vaaka) Very Happy
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja tigertytto Ke Kesä 01, 2011 3:50 pm

En aloita uutta keskustelua tästä kysymyksestäni niin jatkan sitä tähän..eli onko elämä ihan oikeasti tälläistä samaa taistelua syömisten kanssa sitten kun on leikattu??? silent siis onko yhtä vaikeaa leikattuna kuin leikkaamattomana???
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja Sun Ke Kesä 01, 2011 3:52 pm

Saimaannorppa, se on proteiinilla täydennetty paasto, täältä foorumilta löytyy ketju sillä nimellä, minun aloittamani. Harmi, etten ehdi nyt etsiä sitä sinulle, kun pitäisi jo olla menossa...

Sun

Viestien lukumäärä : 158
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 31.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Ke Kesä 01, 2011 4:48 pm

Mä etin sen ja sen on nyt tässä

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja Kimby Ke Kesä 01, 2011 6:50 pm

Tigertytön kysmykseen ei osaa kukaan vastata. Pieni osa kokee että on tehty lobotomia samalla ja joutuvat herätyskellon kanssa syömään. Toinen pieni osa sulattaa suklaata hellalla jotta saavat maksimoitua syömiset. Suurinta osaa leikkaus jeesaa arkielämässä nimenomaan ylläpitämään normaalimpaa painoa kuin aikaisemmin. Mutta suurin osa meistä joutuu kyllä funtsimaan jatkossakin mitä syömme ja miten paljon mikäli haluamme saavuttaa ja ylläpitämään normaalia painoa.
Kimby
Kimby

Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 52
Registration date : 28.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo To Kesä 02, 2011 1:27 pm

Tigertyttö on se ihan samaa taistelua kun kaks vuotta on kulunut leikkauksesta se alkaa olla normi elämä edessä ja silloin pitää olla homma itsellä lapasessa jahallussa! Tsemiä
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja saimaannorppa To Kesä 02, 2011 4:57 pm

Miten vatsa on teillä toiminut pelkillä ene-pusseilla? Mistä kuitua saa,onko sitä pusseissa? Ja miten toimii leikk.jälkeen,kun ruokamäärät on pieniä, mulla on taipumusta pahaan ummetukseen, ja tämä asia askarruttaa...

saimaannorppa

Viestien lukumäärä : 126
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 06.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja Rintasir To Kesä 02, 2011 8:27 pm

Jos vatsa ei toimi, niin kokeile iltapalaksi:
Piimää tai maustamatonta jogurttia
Marjoja tai mehukeittoa
Pellavansiemenrouhetta
Leseitä
- Sekoita ja nauti samantien.
Rintasir
Rintasir

Viestien lukumäärä : 104
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 14.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja ritu Pe Kesä 03, 2011 12:22 am

Tigertytto: elämä on yhtä taistelua ei se leikkaukseen lopu mutta elä nyt kuiteskaan enää rupea epäröimään vaan merne rohkeinmielin leikkaukseen kun se mahdollisuus sulle suodaan.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja tigertytto Pe Kesä 03, 2011 12:32 am

Kiitos taas teille kokeneimmille konkareille...*huokaus* toivottavasti sitä ehtii sitten tottumaan siihen uuteen ruokailu systeemiin parissa vuodessa,eli ettei enäää haluakkaan syödä enempää...voi voi...Ritu..en todellakaan enäää peru leikkaustani kun kerran sain toisen mahiksen ja tämän jälkeen sitä ei sitten enäää mulle anneta,niin lääkäri sanoi.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja Lyltsy Pe Kesä 03, 2011 1:35 am

Leikkauksen jälkkeen mulla vatsan toiminta on ollut suoraan verrannollinen juomani veden määrään. Jos juotu vesimäärä jää litraan, voi vatsa mennä kovaksi. Jos juo yli 1.5 litraa, vatsa toimii. Lisäksi vatsa toimii itse asiassa paremmin mitä vähempi/parempihiilarista ruoka on.

Syön kyllä miltei päivittäin Olo-jugurttia ja pähkinöitä, molemmat auttaa pitämään vatsan toimivampana.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja tigertytto To Kesä 09, 2011 10:20 pm

No niin punnitukset tehty ja painoa oli kuin olikin tullut 500g lisää.mutta luojan kiitos se ei estänyt mua pääsemästä leikkaukseen.olin siinä odotus tilassa ihan hermona kun tiesin ton painon nousun ja en tiennyt kuinka hyvin olin ehtinyt ottamaan ne muutamat kilot pois,ajattelin jo että poistelen kaula ja ranne korutkin Very Happy
Mutta kiitoksia teille neuvojen antajille I love you
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja Bulla65 Su Kesä 12, 2011 5:08 am

Tigertyttö, hienoa, että prosessi jatkuu pienestä painonnoususta huolimatta. Kuka sulla oli nyt lääkärinä, ilmeisesti joku miespuolinen? Smile Ajattelin vaan sitä, kun ainakin mulle se naiskirurgi oli kovin tiukkana, että heidän vastaanotolle kun tulee, painon pitää olla joka ikinen kerta laskenut, muuten homma tyssää siihen. Mites sulla nyt jatkossa, pitääkö sun vielä pudottaa painoa ennen leikkausta vai riittääkö, ettei sitä tule lisää?
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja saimaannorppa Su Kesä 12, 2011 4:52 pm

Miä te ootte käytännössä syöneet leik. jälkeen? et tietäs varata kotiin etukäteen. Ajattelin itse mehukeittoa, veillitarpeita, jugurttia, pilttisoseita,.. mitä vielä?

saimaannorppa

Viestien lukumäärä : 126
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 06.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Kesä 12, 2011 5:13 pm

Bulla65 mulla ei ollut viime kerralla ollenkaan lääkäriä.vaan se oli sairaanhoitajan punnitus.Otin vielä yhden punnitus ajan ennen leikkausta tonne heinäkuun loppuun ja koitan kaikkeni että saisin tätä painoa pois.
Hän sanoin vaan että tiedänkö ettei paino saa nousta yhtään ja leikkaus voidaan perua vielä leikkuu päivänä jos paino on noussut.Sanoin että tiedän mutta ette kai te voi 500g nousun takia perua sitä koska toi saattaa olla turvotustakin.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Su Kesä 12, 2011 6:20 pm

Heipä vaan!
Minua ei olisi edes punnittu ennen eikä jälkeen leikkurin, jos en olisi itse niitä vaatinut! Kirurgilla oli tieto jostain vanhasta painostani, joka oli laskenut siitä ilmoituksesta paljon. Eli ei häntä jostain syystä se kuitenkaan paljon kiinnostanut. Kysyi minulta itseltäni juuri ennen puukotusta, uskoi sanaani ja oli kyllä erittäin tyytyväinen pudotukseen. Eri sairaaloilla on tyystin eri käytännöt!!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Helppivä!? Empty Vs: Helppivä!?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa