Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

"Nahankiristys", tietoja kaipaileva

+4
Tepa43
lootus75
BigMama
BigMama2010
8 posters

Siirry alas

"Nahankiristys", tietoja kaipaileva Empty "Nahankiristys", tietoja kaipaileva

Viesti kirjoittaja BigMama2010 Ma Toukokuu 23, 2011 6:26 pm

Mulla sleeve takana 08/2010, painoa lähtenyt työn kanssa 33kg. Ei ihan niin helpolla ole tippunut kun kuvittelin aikanaan sen tapahtuvat. Mieliteot pysyivät ja taistelen edelleen syömisen kanssa. Koko ajan tekisi mieli jotain, mutta onneksi täyteen tulee pienestä.

Vajaa vuosi siis leikkauksesta, tehtiin yksityisellä. Nahat roikkuu ja tissit tuntuu killuvan navassa asti pelkkinä ketunnaamoina. Onko kellään antaa tietoa nahan kiristyksestä ja miten ja milloin siihen olisi mahdollista yrittää hakeautua. Ja millä perustein kunnalliselle pääsee? Yksityiselle ei enää ole varaa mennä..

ISO KIITOS KAIKESTA INFORMAATIOSTA!
BigMama2010
BigMama2010

Viestien lukumäärä : 49
Paikkakunta : 02
Registration date : 20.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

"Nahankiristys", tietoja kaipaileva Empty Vs: "Nahankiristys", tietoja kaipaileva

Viesti kirjoittaja BigMama Ti Toukokuu 24, 2011 2:48 pm

Heips..
Samassa veneessä kellutaan, ite kanssa yksityisellä puolella käynyt reilut 1½vuotta sitten, ja johan roikkuu..
ja julkiselle puolelle mielummin menisin, kun ei rahat riitä ja lisää lainaa en varmaan enään saa Sad
Toivotaan että joku viisaampi osais vastata Smile
BigMama
BigMama

Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 35
Paikkakunta : porvoo
Registration date : 09.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"Nahankiristys", tietoja kaipaileva Empty Vs: "Nahankiristys", tietoja kaipaileva

Viesti kirjoittaja lootus75 Ti Toukokuu 31, 2011 5:32 pm

Minun leikkaukseni tehtiin 8/2008 julkisella puolella KYS:ssä kuopiossa ja nyt olisi tarkoitus mennä kiristyttämään ekana mahanahkat kun se on kaikkein isoin leikkaus niin tehdään se ekana. Perjantaina 3.6. pitäisi mennä leikkausta varten labrakokeisiin.

Tällä hetkellä kirjoittelen kotona kun olen sairaslomalla kuumeisen ylähengitystie infektion vuoksi, eilen kuume huiteli 39,94 lukemissa, tänäänkin vielä pikkuisen alle 38. Uskoisin parantuvani labroihin mennessä riittävästi ettei leikkaus esty sen takia. Onneksi tämä ilmeisesti on virusperäinen pöpö niin pitäisi häipyä hyvissä ajoin.

Pieni harminpoikanen siitä kun kesäkuumalla joutuu pitämään tukivyötä leikkauksen jälkeen mutta pääseepähän roikoista eroon.
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Paikkakunta : Jyskä
Registration date : 21.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

"Nahankiristys", tietoja kaipaileva Empty Vs: "Nahankiristys", tietoja kaipaileva

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ti Toukokuu 31, 2011 7:49 pm

Moi!
mut leikattiin GBP 15.12.-09(BMI 45) ja nyt (BMI 23) Maha ja tisut korjattiin kunnallisesti 6.5.-11
oon jo töissä ja mikään ei roiku eikä hölsky.....ja tuntokin on kaikkialla pk! Smile
ps. häpykunpukin kiristettiin !! Smile

SUOSITTELEN!!!!!!!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"Nahankiristys", tietoja kaipaileva Empty Vs: "Nahankiristys", tietoja kaipaileva

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Ti Toukokuu 31, 2011 8:23 pm

ANTEEKSI ALOITTAJALLE! Käytän tätä jälleen muihin kysymyksiin.

Tepa! Hyvä, kun tuosta tursaasta mainitsit.... Laughing Sitä muutamaan otteeseen miettinyt, että mites sen roikkuvan häpykummun laita mahtaa olla, jos mahanahkat kiristetään niin mahtavatko ottaa alhaalta ylöspäin myös....? Hyvä siis tietää, että sitäkin korjaavat. Entä reidet? Allit? Paljonko pitä roikkua tai hautoa/tulehtua, että enemmän alkavat korjailemaan? Onko jollain tietoa?

Mullahan siis _nyt jo_ hautoo, menee rikki ja tulehtuu roikkuvat nahkamakkarat Sad *auts, kauhulla odotan helteitä!*

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

"Nahankiristys", tietoja kaipaileva Empty Vs: "Nahankiristys", tietoja kaipaileva

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Toukokuu 31, 2011 9:44 pm

Samma häär..eli niin täälläkin kuumilla ilmoilla tulehtuu paikat varsinkin toi maha repun alunen..jatkuvasti saa olla pesemässä ja talkkia laitamassa ettei kirvele Mad Ei ne vissiin leikkaa ainakaan tyksissä muuta ku ton maha nahan pois??
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"Nahankiristys", tietoja kaipaileva Empty Vs: "Nahankiristys", tietoja kaipaileva

Viesti kirjoittaja saimaannorppa Ke Kesä 01, 2011 12:58 am

Lootus: pääsetkö siis kunnalliselle puolelle nahankiristykseen? Mitkä kriteerit siihen on, ja pääseekö jos sleeve on tehty yksityisellä?
Miten teidän paljon laihtuneiden rintojen on käyny, tuleeko kärpäslätkät kuinka pian?

saimaannorppa

Viestien lukumäärä : 126
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 06.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

"Nahankiristys", tietoja kaipaileva Empty Vs: "Nahankiristys", tietoja kaipaileva

Viesti kirjoittaja lootus75 Ke Kesä 01, 2011 3:04 am

En tiedä noista kriteereist jos on yksityisellä tehty leikkaus, itsellä tehtiin julkisella puolella. Aina kannattaa tietty lääkäriltä kysyä. Mulla ainakin on rinnoista tullut kärpäslätkät mutta jonkun verran olen saanut korjattua yhdellä tökötillä Yves Rocher:lta, jonka nimeä en muista mutta tietävät liikkeessä kyllä.
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Paikkakunta : Jyskä
Registration date : 21.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

"Nahankiristys", tietoja kaipaileva Empty Vs: "Nahankiristys", tietoja kaipaileva

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ke Kesä 01, 2011 3:14 am

Moi!
Mä oon onnekas noitten kaulan ja käsien suhteen jalatkin suht siedettävät varsinkin jos käytän tiukkoja "pyöräilysortseja" tai sukkahousuja siis en aijo leikauttaa niitä ja ne vissiin täytyy teettää omalla kustannuksella!
Täällä Porissa kyl tisut ja mahanahat korjataan ja samalla se häpykumpu kiristyy!
Niin ja jos pääsee lähellle normi painoo sitä parempi tulos saadaan kerta käsittelyllä! Mulla tunto pelaa nänneissä ja sielä alapäässäkkin!! Smile

SUOSITTELEN!!!!!!

TSEMPPIIIIIIIII
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"Nahankiristys", tietoja kaipaileva Empty Vs: "Nahankiristys", tietoja kaipaileva

Viesti kirjoittaja Rovatar To Kesä 02, 2011 2:13 am

Tepa...minulla on valmiina jo aika ensi vuoden helmikuussa 1 -vuotis tarkastukseen ja jo 2kk tarkastuksessa lääkäri sanoi että lähettää minut plastiikkakirurgille sitten.
Puhui juuri vatsan ja reisien alueen kiristyksestä.Epäili että jäisikö ollenkaan kauheita roikkoja ikäni takia.
Painoa on nyt -35kg mennyt ja ensi helmikuuhun on pitkä aika.
Minua huolestuttaa eniten juuri tisut.Ne on muutenkin kokoa D110 ja nyt jo sellaiset lätyt.Mitenkähän saan ympäripuhuttua lääkärin niiden puolesta.Nehän litistyy entisestään jos tässä vielä odotettavat 30-40 kg vielä lähtee.Ne vasta sitten rumat ovat
Samoin häpukumpu.Muutenkin se on on paksu ja miten käy sitten kun paino putoaa vielä...jääkö nahkapussiksi tuonne alas.
Rovatar
Rovatar

Viestien lukumäärä : 314
Paikkakunta : Lappi
Registration date : 05.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"Nahankiristys", tietoja kaipaileva Empty Vs: "Nahankiristys", tietoja kaipaileva

Viesti kirjoittaja tigertytto To Kesä 02, 2011 2:32 am

Mahtaakohan tälläsellä 41 vuotiaalla mammalla olla mitään toivoa saada itsekkin (esim uimalla ja salilla)noita nahkoja kirenemään??
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"Nahankiristys", tietoja kaipaileva Empty Vs: "Nahankiristys", tietoja kaipaileva

Viesti kirjoittaja Tepa43 To Kesä 02, 2011 4:47 am

Moi!
Mä oon nyt 45-vuotias ja bmi on nyt n.23......niin lääkäri sanoi että ei nahka palaudu vaikka vääntäis vattalihaksii kokoajan siis mun roikkoni oli pelkkää nahkaa ei ees ollu rasvaa olen kuulemma niin "kuiva"
Nyt yritän päästä sillon 11.6. Lahteen tutustumaan siihen ihon kiintetys yrteillä systeemiin jos se vaikka auttais noihin alleihin ja reisiin!!
Vielä noista tisuista silloin ennen oli liivit 125DD niin nyt ovat 8OB ja en todellakaan haikaile noiden DD perään!! Smile
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"Nahankiristys", tietoja kaipaileva Empty Vs: "Nahankiristys", tietoja kaipaileva

Viesti kirjoittaja tigertytto To Kesä 02, 2011 4:54 am

Jooo jotain tollasta mä ajattelinkin eli että ei tällä iällä auta enäää vaikka tekis kevät juhla liikkeitä aamusta iltaan...pitäää sitten turvautua elmukelmuun Very Happy
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"Nahankiristys", tietoja kaipaileva Empty Vs: "Nahankiristys", tietoja kaipaileva

Viesti kirjoittaja saimaannorppa To Kesä 02, 2011 5:03 pm

Mitä elmukelmulla tehdään???

saimaannorppa

Viestien lukumäärä : 126
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 06.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

"Nahankiristys", tietoja kaipaileva Empty Vs: "Nahankiristys", tietoja kaipaileva

Viesti kirjoittaja Rovatar To Kesä 02, 2011 5:43 pm

Very Happy:D Pitäsköhän vetästä kunnon kiristykset tisujen ja sisäreisien ympäri SmileSmile
Heheh...ei ainakaan hölskys ...kesällä vois vähän olla kuuma Smile Ois siinä miehellä ihmettelemistä aamutouhuissa kun elmurullaa pyörittelis.

Tepa.On nämä kyllä raskaat kantaa .Vielä ei ole pienentynyt kovasti mitat mutta toivottavasti lähtee ja kunnolla.Aina on tisun alukset punaisena ja kesä ei kyllä helpota yhtään oloa Sad
Käväsin tässä solariumkuurin ottamassa niin jäi valkoiset varjostukset joka kohtaan kroppaa missä liha riippuu kaksinkerroin.Ei saa tasaista "mannekiinin" rusketusta vielä.SmileSmile
Rovatar
Rovatar

Viestien lukumäärä : 314
Paikkakunta : Lappi
Registration date : 05.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"Nahankiristys", tietoja kaipaileva Empty Vs: "Nahankiristys", tietoja kaipaileva

Viesti kirjoittaja tigertytto To Kesä 02, 2011 5:59 pm

Saimaannorppa...toi elmukelmu oli vitsi Very Happy
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

"Nahankiristys", tietoja kaipaileva Empty Vs: "Nahankiristys", tietoja kaipaileva

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa