Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Bypassissa ohitetun suolen pituus??

+5
2FatToFly
Rintasir
dunbar
Lyltsy
turkutuulia
9 posters

Siirry alas

Bypassissa ohitetun suolen pituus?? Empty Bypassissa ohitetun suolen pituus??

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ke Toukokuu 18, 2011 12:58 am

Hei!
En tiedä onko aiheesta jo puhuttu palstalla mutta nostan sen nyt joka tapauksessa esille.... Onko teillä bypass-leikkauksen läpikäyneillä tietoa ohitetun suolen pituudesta? Siis eli paljonko sitä on ohitettu? Tai onko olemassa jotain "vakio"ohitus pituutta? Itse en ole aiemmin edes miettinyt asiaa (vaikka se aika olennainen asia kai onkin) mutta nyt olin Tyksissä kahdessa leikkauksessa ja siellä ilmeni oma ohituksen pituus. Minut on siis leikattu yksityisesti Tallinnassa. Tyksin kirurgi muuten sanoi että moitteetonta jälkeä ovat tehneet; joku pieni tekninen ero oli kuulemma Suomeen verrattua mutta sekään ei siis missään nimessä ollut virhe....

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Bypassissa ohitetun suolen pituus?? Empty Vs: Bypassissa ohitetun suolen pituus??

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ke Toukokuu 18, 2011 3:11 am

Mulle on puhuttu 1.5 metrin ohituksesta normaalissa GBP:ssä.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Bypassissa ohitetun suolen pituus?? Empty Vs: Bypassissa ohitetun suolen pituus??

Viesti kirjoittaja dunbar Ke Toukokuu 18, 2011 3:19 am

Minulle sanottiin myös, että noin 1,5 metriä ohitettiin.

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 11.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Bypassissa ohitetun suolen pituus?? Empty Vs: Bypassissa ohitetun suolen pituus??

Viesti kirjoittaja Rintasir Ke Toukokuu 18, 2011 3:35 am

Olen kuullut, että ohutsuolen pituus vaihtelee ihmisillä huomattavasti. Voi olla 2-8 m. Siinä on varmaan eroja, kuinka paljon ohitetaan. GBP:ssä olen kuullut 1-1,5 m ohituksista
Minulle on tehty DS, jolloin ohutsuolta on jätetty jäljelle n. 1 m. En tiedä, kuinka pitkä pätkä siellä heiluu tyhjän panttina!
Rintasir
Rintasir

Viestien lukumäärä : 104
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 14.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Bypassissa ohitetun suolen pituus?? Empty Vs: Bypassissa ohitetun suolen pituus??

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ke Toukokuu 18, 2011 4:53 am

Nyt kun mainitsitte ton 1.5 metriä; se alkoi minustakin kuulostaa tutulta... Syytä en tiedä mutta multa on tän Tyksin kirurgin mukaan ohitettu 2 metriä. Enkä tiedä onko sillä siis mitään merkitystä... Toistaiseksi ainakin kaikki labrakokeet on terveenä ollessa ollut ihan ok; Hb vois olla korkeampi mutta toistaiseksi olen senkin kanssa pärjännyt...

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Bypassissa ohitetun suolen pituus?? Empty Vs: Bypassissa ohitetun suolen pituus??

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Ke Toukokuu 18, 2011 2:18 pm

Saattaa olla että muistelen ihan huuhaata... Very Happy Muistelisin lukeneeni jostain, että ne ohitettavat pituudet olisi 110cm, 130cm ja 150cm vakioleikkauksissa. En todellakaan tiedä pitääkö tuo paikkaansa, mutta tuollainen muistikuva mulle on jostain jäänyt.

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Bypassissa ohitetun suolen pituus?? Empty Vs: Bypassissa ohitetun suolen pituus??

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo To Toukokuu 19, 2011 2:34 am

Leikkauskertomusta kun pyydätte tiedätte mitä on tehty mul 1,2m
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Bypassissa ohitetun suolen pituus?? Empty Vs: Bypassissa ohitetun suolen pituus??

Viesti kirjoittaja Bulla65 La Toukokuu 28, 2011 11:36 pm

Minulle sanottiin että 1,5 metriä kun kysyin asiaa lääkäriltä sairaalassa.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Bypassissa ohitetun suolen pituus?? Empty Vs: Bypassissa ohitetun suolen pituus??

Viesti kirjoittaja pesupallo Su Toukokuu 06, 2012 8:17 pm

Multa lyhennettiin n.1m... lol!
pesupallo
pesupallo

Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 52
Paikkakunta : Kurikka
Registration date : 06.05.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Bypassissa ohitetun suolen pituus?? Empty Vs: Bypassissa ohitetun suolen pituus??

Viesti kirjoittaja birgitta Pe Toukokuu 18, 2012 12:28 pm

Moi onko ketään jonka paino jämähtänyt paikoilleen,olen laihtunut 80 kg ja nyt ei mene mihinkään ,vaikk käyn kuntosalilla3 kertaa vko.Syönkö väärin.OLISI KIVAA JOS JOLLAIN MUULLAKIN TÖKKII NIIN VOISI POHTIA SYÖMISEN VÄÄRYYKSIÄ.T.BIRGITTA

birgitta

Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 67
Paikkakunta : rusko
Registration date : 27.07.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Bypassissa ohitetun suolen pituus?? Empty Vs: Bypassissa ohitetun suolen pituus??

Viesti kirjoittaja pesupallo Pe Toukokuu 18, 2012 6:11 pm

Mulla paino jämähtänyt jo n.4kk (88kg) samaan lukemaan, mut onneks ei ole noussutkaan. Tosta tähystyksestä...ne vois varottaa etukäteen, ettei varaa mihinkään juhliin menoa samalle tai seuraavalle päivälle. Mulla ainaki silmät turpos ja naamasta tuli täplikäs seuraavaan päivään asti...vai onkohan se tapauskohtasta... Question
pesupallo
pesupallo

Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 52
Paikkakunta : Kurikka
Registration date : 06.05.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Bypassissa ohitetun suolen pituus?? Empty Vs: Bypassissa ohitetun suolen pituus??

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa