Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

kevättä rinnassa.

3 posters

Siirry alas

kevättä rinnassa. Empty kevättä rinnassa.

Viesti kirjoittaja tiina73 To Toukokuu 12, 2011 4:21 pm

tervehdys. kevät on edennyt hurjaa vauhtia ja se tietää sitä että leikkauspäivä alkaa häämöttää. ( 31.5). tänään kävin tyksissä punnituksessa ja paino oli mukavasti lähtenyt laskuun. huomenna sit alkais eneily. Very Happy pikkaisen huolestuttaa What a Face et pysyykö kurin alaisesti sitä noudattaa, mut täytyy ajatella et palkintona leikkaus se ajatus kannustaa. Razz miten muilla on eneily mennyt?
tiina73
tiina73

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : piikkiö
Registration date : 11.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

kevättä rinnassa. Empty Vs: kevättä rinnassa.

Viesti kirjoittaja Bullero To Toukokuu 12, 2011 6:00 pm

Moikka!
Sullapa leikkaus koittaa jo pian! Onnea matkaan jo etukäteen Smile

Mulla on nyt vajaa kaksi viikkoa eneilyä takana ja se sujuu ihan helposti - ainakin minulta. Ensimmäiset kaksi päivää oli pahimmat (tai oikeastaan vain toka päivä), mutta sen jälkeen helpotti. Kun elimistö menee ketoosiin, ei varsinaista näläntunnetta ole. Hetkellisiä näläntunteita johtuen tyhjän vatsalaukun "kurinasta" saattaa tulla, mutta minulla ne on menneet nopeasti ohi. Siihen helpottaa se, että pitää "ruoka"rytmin tasaisena ja juo runsaasti nestettä (2-3 litraa). Se mielitekojuttu onkin eri asia, välillä tulee hetkiä, että tekee kovasti mieli jotain tiettyä (minulla se on ollut BigMac-hampurilainen pig ), mutta nekin menee ohi. Olen alusta asti syönyt töissä muiden kanssa ja altistanut itseäni tarkoituksella herkullisille tuoksuille, ym Smile

Kaikenkaikkiaan tämä oma eneilyjaksoni tähän mennessä on edennyt ihan kivuitta. Tsemppiä matkaan vaan Smile Smile !!!
Bullero
Bullero

Viestien lukumäärä : 90
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 02.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

kevättä rinnassa. Empty Vs: kevättä rinnassa.

Viesti kirjoittaja Elämä edessä To Toukokuu 12, 2011 6:30 pm

Hei vaan!
minulla Eneily alkaa olla loppusuoralla, mutta ei ole ollut hirveän vaikeaa, koska olen ollut ruokaenellä!! Tsemppiä kaikille!!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

kevättä rinnassa. Empty Vs: kevättä rinnassa.

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa