Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Laihdutusleikkaus on hieno juttu!

+2
turkutuulia
jeffit
6 posters

Siirry alas

Laihdutusleikkaus on hieno  juttu! Empty Laihdutusleikkaus on hieno juttu!

Viesti kirjoittaja jeffit La Syys 06, 2008 6:07 pm

Laihdutusleikkaus on hieno juttu!
Minut on leikattu jo 2,4,2008
Olen saavuttanut jo lievästi ylipainoisen rajan ja 8 kilon päässä jo normaalin raja! sunny
Verenpainelääkitykseni sain jättää jo ennen juhannusta.
Nyt on niin ihanan kevyt olo. Syöminen vaatii toki paljon tarkkaavaisuutta määrien suhteen, mutta sehän meille ylipainoisille onkin jo tuttua!
Suosittelen leikkausta lämpimästi jokaiselle, joka painii tämän kysymyksen äärellä ja on useista yrityksistä huolimatta epäonnistunut yrityksissään. Rolling Eyes
Tie on rankka, mutta lopussa kiitos seisoo. Ja mitä tässä maailmassa ilmaseksi saa??? Toivottavasti pääset asiassasi eteenpäin.
ja saat tämän foorumin kautta lisää hyvää tietoa, ja varmuutta päätökseesi hankki apua leikkauksen avulla.
scratch

jeffit

Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 05.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus on hieno  juttu! Empty Vs: Laihdutusleikkaus on hieno juttu!

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ke Loka 28, 2009 7:41 pm

Hei! Osuinpas sovasti lukemaan tämän sun viestin Very Happy Täällä mä nimittäin painin kysymyksen äärellä! Olen menossa ens viikolla Tallinnaan kirurgin konsultaatioon (olen liian terve leikattavaksi julkisella puolella...) ja olen päätökseni tehnyt mutta joku pieni epävarmuus vieläkin kaivaa mieltäni. Pankkilainanki olen jo järjestänyt eli asiat on siltä osin kunnossa. Välillä vaan mietityttää JOS en laihdukaan?? Mä olen 164 cm ja n.100 kiloa eli en vielä sairaalloisen lihava mutta mun nivelet/selkä ei kestä tätä kuormaa. Tosin julkinen terveyden hoito ei pidä kulumia ym.riittävinä vaikka juuri olin monta kuukautta vaivojeni takia sairauslomalla.. Millasista mitoista sä alotit jos saa udella? Ja kummalla menetelmällä leikattiin ja missä?
Tsemppiä uuteen elämään cheers

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus on hieno  juttu! Empty Vs: Laihdutusleikkaus on hieno juttu!

Viesti kirjoittaja perhonen Ke Loka 28, 2009 8:39 pm

Hei,
minä vastaan sinulle omalta osaltani. Olet lähes samankokoinen kuin minä, paitsi että viimeisen viiden vuoden aikana paino on noussut 115-118 kiloon. Olen 52 vuotias, koko aikuisikäni ylipainoinen ja lihava suorastaan. Samat terveysongelmat kuin sinulla ja paljon edessä sillä suvussa on diabetestä ja sydänsairauksia ym. Olen jonottanut leikkauksen jo yli vuoden ja eikä mitään ole vielä tiedossa, jonossa olen. Täällä pohjoisessa jono kulkee hitaasti ja leikkaukset tällähetkellä tauolla.

Jos olisin nuorempi tai edes varakkaampi ottaisin lainaa ja menisin yksityiselle, Viro on hyvä vaihtoehto. Sinuna en empisi ollenkaan. Tilanteesi on hyvä ja jos en niin mielelläni soisi tätä kaikille lihaville olisin kateudesta vihreä, nyt en ole. Sinun laihtumisesi ei ole minulta pois.

Tästä tuli vähän vakava. Mutta älä ihmeessä hukkaa tilaisuutta joka sinulle on annettu.

perhonen

Viestien lukumäärä : 56
Paikkakunta : Lappi
Registration date : 03.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus on hieno  juttu! Empty Vs: Laihdutusleikkaus on hieno juttu!

Viesti kirjoittaja turkutuulia Ke Marras 11, 2009 10:03 pm

Hei Perhonen!
Huomasin nyt vasta vastauksesi; en tiedä miten olen ohittanut tämän? No asiaan, ehkä seuraat tota "Leikkaus Virossa" -ketjua ja asia on jo sulle tuttua mutta mä nyt sit oon menossa Tallinnaan leikkaukseen Smile Leikkauspäivä on 9.12 eli pian jo pitäisi eneily alottaa... Pankkilainalla mäkin tän rahoitan eli ei mullakaan varsinaisesti ois ollu varaa MUTTA mietin että omaan terveyteensä ja hyvinvointiinsa (fyysinen JA henkinen) sijoittaminen kannattaa aina. Mulla on suvussa myös diabetestä ja sydänsairauksia eli samalla tiellä sun kanssa oon. Toivottavasti noi sun asiat alkais etenemään alkukankeuksien jälkeen vauhdilla ja pääsisit pian leikkaukseen. Tsemppiä I love you

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus on hieno  juttu! Empty Vs: Laihdutusleikkaus on hieno juttu!

Viesti kirjoittaja Fatman Pe Tammi 22, 2010 11:58 pm

Minua kiinnostaa laihdutusleikkaus Virossa. Mistä saa tietoa siitä ja mitähän se suunnilleen maksaa?

Fatman

Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 68
Paikkakunta : Forssa
Registration date : 12.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus on hieno  juttu! Empty Vs: Laihdutusleikkaus on hieno juttu!

Viesti kirjoittaja hylje La Tammi 23, 2010 4:01 pm

tiedoista en tiedä,mistä saa,
hakuun kun laitat leikkaus virossa enempi tietoa eteesi tulee,,
tältä palstalta olen lueskellut, muutamia keitä sil leikattu,
et ,
riippuen onko avoleikkaus tai skopialla,
noin 4500-6500 viime vuonna
hylje
hylje

Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 61
Paikkakunta : Turku
Registration date : 04.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus on hieno  juttu! Empty Vs: Laihdutusleikkaus on hieno juttu!

Viesti kirjoittaja turkutuulia La Tammi 23, 2010 5:12 pm

Fatmanille jo laitoin yksärin asiasta; minä kun oon yks Tallinnassa leikatuista. Tsemppiä kaikille!

turkutuulia

Viestien lukumäärä : 154
Paikkakunta : turku
Registration date : 20.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus on hieno  juttu! Empty Vs: Laihdutusleikkaus on hieno juttu!

Viesti kirjoittaja Annestaata La Maalis 13, 2010 2:56 am

Leikkaus on parasta mitä minulle on sattunut olen -61v syntyny ja toivon jotta elämässäni on viellä hyviä ja vähäkiloisia vuosia. Olen melki koko aikuis ikäni tapellu kilojen kanssa jopa olin joskus kun olin töissä niin painonvartioissa,mikä oli kyllä ihan hyvä,niin kauan kun pystyin käymään.
Vuoden verran mie pyörittelin päässäni ennenkun menin lääkäriltä pyytämään lähetteen ja hän sen laittokin. Miut leikattiin Toukokuussa -09.
Olin jo syönyt verenpaine lääkkeitä,sokerilääkkeitä ja astmani oili aika vaikee.
Nyt en enää tarvitse kun vitamiineja ja rautaa,sekä 3kk:den välein B-12 vitamiini ruiskeen.
Miten turkutuulin leikkaus meni tallinnassa?
Voimia ja jaksamista kaikille. Päätös voi olla vaikea,mutta ainakaan mie en ole katunu päätöstäni.

Annestaata

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Pori
Registration date : 05.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkaus on hieno  juttu! Empty Vs: Laihdutusleikkaus on hieno juttu!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa