Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui!

+12
lisbet
MRA123
Elämä edessä
Maiski
tigertytto
Sokerihiiri
LauraL
Aurora
eräpena
Pallokala
2FatToFly
ni72
16 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui! - Sivu 2 Empty Vs: Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui!

Viesti kirjoittaja Elämä edessä La Toukokuu 21, 2011 12:25 pm

Hei ni72!
Mielenkiintoistas seurata edistymistäsi, koska olet tasan viikkoa edellä minua prosessissa! Minulle laitettiin itsestään sulavat ompeleet. Miksihän tuon suhteen on eri sairaaloissa eri käytäntöjä? Nyt minulla on takana ensimmäinen ja oikein hyvin nukuttu yö omassa punkassa. Pystyin nukkumaan jopa molemmilla kyljilläni, ei tehnyt pahaa. Oletko syönyt kipulääkkeitä kotona? Ostin kyllä purkin, mutta olen ottanut vaan puolikkaan kerrallaan, kun ei ole ollut kummempia kipuja. Maha ei ole antanut entiseen elämään verrattuna muuta kuin pientä pulinaa ja hiukan röyhtäisyä, lieviä. Odottelen, mitä tuleman pitää. Hyvää vointia sinulle!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui! - Sivu 2 Empty Vs: Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui!

Viesti kirjoittaja ni72 To Kesä 09, 2011 2:40 am

Hei taas:) Maha parantunu niin et voi kaikkea jo tehdä ja alkanu oppimaan mitä voi syödä ja mikä kannattaa jättä suosiolla pois.
Nukkumaan pystyy jo ihan miten päin vaan onneksi:)
Kyllä ELÄMÄ EDESSÄ söin jonkin aikaa kipulääkkeitä kotona 1mg Paratabs.
Meille ei annettu niitä verenohennus piikkejä ollenkaan mukaan eikä edes reseptille.
Kävin ensimmäisellä rt käynnillä ja kaikki menee kuulleemma hyvin ja painoa pudonnut Very Happy
Seuraavan kerran kirurgille heinäkuussa ja syksyllä muita aikoja.
Pyöräilykin sujuu jo hyvin niin eiköhän se tästä sitten pikku hiljaa ....Smile
Hyvää kesää kaikille:)
ni72
ni72

Viestien lukumäärä : 59
Paikkakunta : rauma
Registration date : 12.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui! - Sivu 2 Empty Vs: Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui!

Viesti kirjoittaja LauraL Ke Heinä 06, 2011 3:56 am

Moikka, mites menee??
Joko uudet rutiinit ovat tulleet tutuiksi? Ootko tyytyväinen leikkaukseen? Kumpi muuten sut leikkasi H vai S?
LauraL
LauraL

Viestien lukumäärä : 61
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 10.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui! - Sivu 2 Empty Vs: Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui!

Viesti kirjoittaja ni72 To Heinä 14, 2011 3:37 am

Moikka:) Hyvin menee kiitos kysymästäSmile
Rutiinit ja syömiset tullut tutuksi ja se mitä voi syödä ja mitä ei:)
Painoa pudonnu noin 30kiloa ja liikuntaa en ole viel alotellu mutta eiköhän se tule pian kuvioihin.
Olen ollut tyytyväinen leikkaukseen ei ole valittamista . H oli mua leikkaamassa ja pian mulla on sille aika:)
ni72
ni72

Viestien lukumäärä : 59
Paikkakunta : rauma
Registration date : 12.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui! - Sivu 2 Empty Vs: Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui!

Viesti kirjoittaja ni72 La Elo 20, 2011 3:51 am

Täällä taas muutama rivi kirjoitetaan.... -37kg on nyt siitä kun aloitin eneilyn ja suurimmat takasin virtaukset ja ahdistuneet olot ym on väistyny:)
Kuntoilua en ole viellä aloittanut mutta eiköhän se tässä pikkuhiljaa saavu kuvioihin.
vaatteet tosin on suuria ja tippuu päältä .

Niin ja ne HIUKSET voi luoja ne tippuu myös tuleeko musta kalju.

Muuten vointi hyväSmile
ni72
ni72

Viestien lukumäärä : 59
Paikkakunta : rauma
Registration date : 12.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui! - Sivu 2 Empty Vs: Huomen olis leikkaus!---kotona taas leikkaus onnistui!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa