Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

YES!! Nyt on lähtenyt lähete kirurgille, pitäs kuulema tulla piankin :)

4 posters

Siirry alas

YES!! Nyt on lähtenyt lähete kirurgille, pitäs kuulema tulla piankin :) Empty YES!! Nyt on lähtenyt lähete kirurgille, pitäs kuulema tulla piankin :)

Viesti kirjoittaja shrek Pe Toukokuu 06, 2011 11:52 pm

Voi, että alkoi viikonloppu ihanasti. Endogrinologia soitti ja kertoi laittavansa lähetteen leikkaukseen kirurgille Very Happy Neuvoi että alkaa opetteleen säännöllistä ruokarytmiä ja totutteleen pieniin annoksiin Very Happy Eneily vasta ennen leikkausta, koska laihdutus ryhmässä olin viime syksynä.
shrek
shrek

Viestien lukumäärä : 14
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 04.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

YES!! Nyt on lähtenyt lähete kirurgille, pitäs kuulema tulla piankin :) Empty Vs: YES!! Nyt on lähtenyt lähete kirurgille, pitäs kuulema tulla piankin :)

Viesti kirjoittaja Helka La Toukokuu 07, 2011 2:23 am

Hienoa, onneksi olkoon!:-)

Itse sain juuri lähetteet gastrokopiaan joka on 1.6. ja ylävatsan ultraan 9.6. Lääkäri soittaa 21.6. ja sitten ilmeisesti olisi seuraava askel kirurgin juttusille meneminen. Itse olin laihdutusryhmässä nyt alkuvuodesta. Ei oikein millään meinaa uskoa että tässä ilmeisesti ollaan ihan oikeasti leikkaukseen menossa! Smile

Helka

Viestien lukumäärä : 166
Paikkakunta : Pk-seutu
Registration date : 31.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

YES!! Nyt on lähtenyt lähete kirurgille, pitäs kuulema tulla piankin :) Empty Vs: YES!! Nyt on lähtenyt lähete kirurgille, pitäs kuulema tulla piankin :)

Viesti kirjoittaja Elämä edessä La Toukokuu 07, 2011 3:02 am

Hieno juttu!!!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

YES!! Nyt on lähtenyt lähete kirurgille, pitäs kuulema tulla piankin :) Empty Vs: YES!! Nyt on lähtenyt lähete kirurgille, pitäs kuulema tulla piankin :)

Viesti kirjoittaja Maiski La Toukokuu 07, 2011 2:23 pm

Very Happy
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

YES!! Nyt on lähtenyt lähete kirurgille, pitäs kuulema tulla piankin :) Empty Vs: YES!! Nyt on lähtenyt lähete kirurgille, pitäs kuulema tulla piankin :)

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa