Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

+15
kamro
dunbar
teisku
Ranskis
toukka79
Maiski
Aallotar
Pirre
Helka
Minni67
2FatToFly
Elämä edessä
eräpena
MRA123
Riski_iita
19 posters

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja teisku La Huhti 30, 2011 9:53 pm

Onnea, Riski-Iita!
Ja usko vaan, varmaan saat kolmessa viikossa sen 12 kiloa pois!
Niin pienellä kalorimäärällä se lähtee kohisten!

Tsemppiä vaan!
Minä olen silloin jo VANHA TEKIJÄ kun olet leikkauksessa, koska minut leikataan jo 2.5. Lahdessa!

Pidetään meille ja kaikille peukkuja!
teisku
teisku

Viestien lukumäärä : 110
Ikä : 63
Paikkakunta : Jämsä
Registration date : 28.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja dunbar Su Toukokuu 01, 2011 4:25 am

Riski_iita, voit mennä sairaalaan jo edellisenä päivänä, jos matka pitkä ja joudut olemaan siellä jo aikaisin.

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 11.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja Maiski Su Toukokuu 01, 2011 1:21 pm

Ite en ole tälle kaudelle vielä eneillyt, mutta rt antoi ohjeet, että 2 viimeistä päivää ennen leikkausta normaali ruoka. Elimistön pitää kuulemma vahvistua ja kerätä voimia leikkaus stressistä toipumiseen.
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja Ranskis Su Toukokuu 01, 2011 3:38 pm

Tayssissa leikattuna eneilin tappiin saakka, eli RT sanoi että ei välipäiviä vaan leikkaukseen asti tiukalla enellä...
Ranskis
Ranskis

Viestien lukumäärä : 112
Paikkakunta : Etelä-Pirkanmaa
Registration date : 22.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja Riski_iita Su Toukokuu 01, 2011 4:36 pm

Olen kanssa kuullut että ketoosia ei saa olla leikkaukseen mennessä.... mutta tiedä häntä. Ja Pirre, hassua että tiedät jo leikkuajan, koska mulle sanottiin ettei sitä vielä tiedä, kirurgit tekee leikkauslistat vasta ed. päivänä. Eli puhutaan yhtä ja toista....... mutta saas nähdä sit.

Olen saanu monesta paikasta kans käsityksen et tää polku on samanlainen kaikille hus:issa, mut ei ole. Tarkastuksessa olleet kaksi muuta eivät olleet pudottaneet ekan enen jälkeen mitään, toisella oli jopa tullut takaisin painoa vähän. Mutta kukaan ei kuulemma puuttunut siihen. Toinen heistä jopa mietti että josko viimeisen viikon koittais pari pussia päivässä ottaa... eli ei edes täyseneä. Lohdutti itseä kovasti kun olin tuntenut huonoa omaatuntoa kun en ollut eneillä 7pv vk:ssa. Smile Mut nyt annan jo vähän armoa itselle.

Ajattelin kans kysästä voisinko mennä ed. iltana jo sairaalaan, kukaan ei edes ehdottanu sitä, vaikka otin asian puheeksi useaan otteeseen. Silloin olis hyvä mahis saada kyyti.
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja Helka Su Toukokuu 01, 2011 5:28 pm

Iita, millaisella aikataululla pääsit ENE-ryhmän jälkeen gastroon ja muihin tarvittaviin tutkimuksiin? Sullahan taisi se ENE-ryhmä loppua tammikuussa, eikö? Itselläni polku leikkaukseen on melkolailla samanlainen kuin sinulla, olen vaan noin 3kk "myöhässä", eli ENE-ryhmä alkoi tammikuussa ja loppui pari viikkoa sitten. Lääkäri soitti perjantaina ja leikkaukseen sitä ollaan sitten menossa! Smile Lääkäri sanoi laittavansa lähetteet gastroon jne. ja kun kysyin milloin tutkimuksiin mahdollisesti pääsee, hän sanoi että on noin 2kk odotus. Oliko sulla sama homma vai missä vaiheessa sulla laitettiin lähetteet eteenpäin? Uskoisin että mulla menee syksyyn leikkauksen kanssa kun on kesäkin välissä mutta olisi kiva vähän ennakoida milla aikataululla tapahtuu mitäkin...

Helka

Viestien lukumäärä : 166
Paikkakunta : Pk-seutu
Registration date : 31.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja Riski_iita To Toukokuu 05, 2011 4:05 pm

Helka, muistaakseni gastro oli helmikuussa ja maaliskuun alussa oli ultra. Sen vastaus tuli sitten parissa viikossa ja sitten kuukausi ja olin 1.kertaa peijaksessa.

Nyt alkaa olee jo selvästi jännitystä ilmassa, vaikka luulin etten jännittäisi. Työt ei oikein pysy hanskassa, ajatukset siirtyy jatkuvasti leikkuuseen.... olen tosi takakireenä ja mietin kokoajan muistanko tehdä kaikki hommat, delegoida asiat, ihankuin maailma ei pyörisi ilman mua Smile Hankalaa se saattaa ollakkin *heh* no ei vainaskaan, mutta hermo ja tunteet jatkuvasti ihan pinnassa.
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja Riski_iita Ma Toukokuu 09, 2011 9:49 pm

HERTTINEN SENTÄÄN!!! Huomenna se sitten on, sitä on niin kamalan vaikee käsittää!!

Soitin tänää peijakseen, ja ilmoittivat että pitää olla siellä klo 6:30. Herätys siis on 04 maissa.... mutta onhan mulla monta pv. aikaa sitten ottaa univelkoja takasin Smile

Mutta mitä ihmettä sairaalaan kuuluu ottaa mukaan?? Kukaan ei koskaan ole kertonu sitä!! Ajattelin että hammasharja ja viihdykettä .... mutta mitä ihmettä muuta?? Kevyessä paniikissa .... mutta onneks on se suomi-peli, niin ei tartte kokoajan miettii tulevaa Smile
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja kamro Ma Toukokuu 09, 2011 10:11 pm

Onnea leikkaukseen! Ota puhtaat vaihtovaatteet, villasukat jos oot viluinen ja jotain tekemistä, vaikka lukemista odotteluun. Kauneudenhoitovälineet, jos haluat esim. kasvovettä.

Tsemppiä t. Kamro
kamro
kamro

Viestien lukumäärä : 32
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 21.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja Tes Ma Toukokuu 09, 2011 10:27 pm

Omat käsirasvat ja huulirasvat mukaan. Niitä tarttin ite. Lukemista ja ne villasukat. Mukavan löysät rintsit kotimatkaa varten.
Tes
Tes

Viestien lukumäärä : 24
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 06.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja Pirre Ma Toukokuu 09, 2011 10:41 pm

Eli samaan aikaan tuut sinäkin sinne Smile

Joko sua jännittää hulluna? Mua ei..ehkä se jännitys sit huomenna pamahtaa oikein kunnolla.. Otetaanko sulta joku X-veri? Mä kans mietin, ett mitä ottais..Varmaan joku kirja ainakin.. Huomiseen siis! Smile Ja YÖK..tänään eka piikitys..yyyh..SE mua jännittää Very Happy

Pirre
Pirre

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 11.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja Riski_iita Ti Toukokuu 10, 2011 1:59 am

Lukemiset pakattu, mp3 ladattu, kynsilakat poistettu .... pitäiskö ottaa jotain evästä Wink Wink

Kyllä mua jännittää, ehkei ihan hulluna taas just nyt, mut ehkä taas koht. Jännitys on sellasta jännää innostunutta odotusta.... missään vaiheessa ei nyt ole mielessä et peruuttais Smile

Piikittys meni loistavasti. Olen koulutukseltani sairaanhoitaja, ja entinen tosi paha piikkikammonen. Opiskellessa sit oli aikanaan pakko päästä sen kammotuksen yli, jos halus paperit.... Hyvin se sujuu Pirre, mulla ainakin oli niin paljon makkaraa, siitä sai hyvän otteen. Ja kirvely kuului asiaan, kesti hetken.

Kohta sitten nukkumaan, et on huomenna pirteänä nukutukseen Smile
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja Minni67 Ti Toukokuu 10, 2011 5:56 pm

Voi vitsi Iita nyt mä missasin sun onnenpotkun Sad

No sä oottelet jo heräämössä, kun mä tätä raapustan, joten kuulumisia odotellessa Wink

Minni67

Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 02.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja Pallokala Ti Toukokuu 10, 2011 7:35 pm

Kuulumisia odotellaan, ihanaa, sulla se on nyt ohi yksi iso etappi.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja Riski_iita Pe Toukokuu 13, 2011 9:09 pm

Hengissä ollaan, just kotiuduttu. Kaikki meni melkein oppikirjojen mukaan, vähän jotain vastoinkäymisiä oli. Leikkuussa oli vähän tökkästy sillä vehkeellä jolla sitä hiilidioksiidia pumpataan johonkin suoneen. Siitä tullut sitten hematooma, joka laski hemoglobiinit 90 pintaan. Eka yö sitten tökittiin ja piikiteltiin 2h välein, samassa sitten tuli myös mun hurja urheilijakeho esiin, eli pulssi huiteli 40 paikkeilla, verenpaineet oli kans aika alhaalla.Ja saimpa ekana yönä vielä hemohessiä Smile Mutta koko ajan mun olo on ollut suht ok, heti herättyäni olin ihan tolkussani. ( toisin kuin eräät *hih* jotkut naitti hoitajia.... nimiä mainitsematta *heh*)

Tänään sitte lähtö kesti kamalan kauan, kun vaihteeks crp nousi. Lääkäri sitten mietti mitä asian suhteen tekis. Päätti että koska ei ole korkeampi kuin 33 menen ti labraan, ja katotaan olisko a.biooteille tarvetta.

Nyt olo vähän sekava, mikä varmaa näkyy täs tekstissäkin, otti aika koville tuo kotimatka ruuhkaliikenteessä. Eli menen torkuille, mutta palaan asiaan heti kun pää tolkkuuntuu.
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja Riski_iita Pe Toukokuu 13, 2011 9:10 pm

siis eihän sillä vehkeellä suoneen sitä hiilidioksiidia laiteta vaan sillä oli tökkästy verisuoni rikki..... ei taida olla lääkitys ihan kohillaan viel Smile

Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja eräpena Pe Toukokuu 13, 2011 9:19 pm

Onnea leikatulle. Very Happy
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 64
Paikkakunta : laukaa
Registration date : 15.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja MRA123 La Toukokuu 14, 2011 1:42 am

Tervetuloa kotiin!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja Minni67 La Toukokuu 14, 2011 2:08 am

Onnea kotiinpääsystä bounce

Muista pitää piikkarit naulassa viel hetken aikaa Wink

Minni67

Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 02.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja Riski_iita La Toukokuu 14, 2011 12:31 pm

Kiitos kiitos Very Happy Ja minni:piikkarit pysyy naulassa vielä hetken, eilen toki jo sovittiin että otetaan 3pv:n lippu rantajameihin.... Saas nähdä kestääkö kunto Very Happy Ennen leikkausta en suostunut edes ajattelemaan tulevaisuutta, varsinkaan kesää. Oli sellanen olo että jos leikkauksessa meneekin jotain tosissaan pieleen, niin eipä mene suunnitelmat hukkaan Very Happy Eli en tainnutkaan olla ihan niin cooli kuin esitin.

Eka yö sitten takana, ja hienosti menee. Eilen ei mennyt nesteitä kuin n. 1000ml mutta tänää uus yritys. Kipuja ei juurikaan ole, vatsa toki ilmoittaa jokaisesta suullisesta joko kurluttamalla tai kipristelemällä, mutta se kai kuuluu asiaan. Kamalasti röyhtäilyttäisi mutta kun en osaa, yrittäminen sattuu.

Eilen käytiin apteekissa ja ostin sen melko tyhjiin Very Happy Somacia, para-tabsia-monivitamiinia,tramalia,klexanea, kalkkia. KAuhulla katselin miten paljon sitä tavaraa oli, aloin laskeskelee mitä kaikki maksaakaan..... mutta ei ollut kuin 77€ !! Hämmästys!! mutta mukava sellainen.

mutta lisää päivityksiä myöh, nyt hetkeks taas pötkälleen .
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja tigertytto La Toukokuu 14, 2011 4:48 pm

Onnittelut täältäkin päin Riski iitalle cheers
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja Pirre La Toukokuu 14, 2011 8:38 pm

Nyt pitäs juoden!!! Smile Teitkö himassakin sen nestelistan? Mulla se on tossa ja ainakaan viel ei näytä hirveen hyvältä..mutt, tsemppaillaan! Wink
Pirre
Pirre

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 11.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja AnnukkaK La Toukokuu 14, 2011 10:20 pm

Missä muodossa Klexane otetaan? Mä otin sitä pistoksina suonikohjutulehdukseen, ja mahanahka oli sen jäljiltä ihan kamalassa kunnossa, kuukausi meni ennenkuin oli mustelmat kokonaan parantuneet.
AnnukkaK
AnnukkaK

Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 13.04.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja Riski_iita La Toukokuu 14, 2011 11:26 pm

Pirre: eipä hyvälle näytä tää juopottelu .... klo on nyt 18:30 ja nestettä menny 1000paikkeilla.... mutta olo on kuitenkin ok. Nilkat ja jalkapöydät tuntuu vähän turpeilta. Niillä taitaa olla ikävä niitä tukisukkia Very Happy

Annukka: kyllä se klexane otetaan vattanahkaan, mulla 1xpv:ssä toisilla 2x. Mulla ei ainakaan vielä ole tullut siitä mustelmia, mutta onhan tässä vielä monta päivää aikaa niitä ilmaantua.
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja Maiski Su Toukokuu 15, 2011 1:41 pm

Onnea uuteen kesään, .. Very Happy

Itse oksentaessani perjantai-illan alkaessa sitä mustaa paksua letkua, aattelin että mihin minä olenkaan menossa! Embarassed
Kaikesta huolimatta hyvään suuntaan, niinkuin Sinäkin.

Leppäile ja leppäile ja leppäile sunny
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa - Sivu 2 Empty Vs: 10.5 Peijas calling!!-->kotona 13.5 uuden pikkumasusen kanssa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa