Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mielialan vaihtelu

5 posters

Siirry alas

Mielialan vaihtelu Empty Mielialan vaihtelu

Viesti kirjoittaja Pullero79 Ti Maalis 15, 2011 3:30 pm

Moikka moi!

Onko muita kenen mieli on muuttunut moneen kertaa? Oon ollut pääsääntöisesti innoissani, että pääsen laikkaukseen, mutta välillä tulee fiilis, että pitäiskö peruu koko juttu....
Hommat on kuitenkin edennyt mielestäni nopeasti...31.1 oli kirurgille aika ja sanoi, että olen sopiva leikkaukseen..vatsaultra ja tähystys on nyt tehty ja sielläkin näytti kaikki oikein hyvältä.
Tähystävä lääkäri sanoi, että olen sisältä hyvin kaunis Laughing hyvä että edes sisältä Very Happy maanantaina menen ravitsemusterapeutille ja sit odotellaan leikkaus aikaa.

Pullero79

Viestien lukumäärä : 6
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 07.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mielialan vaihtelu Empty Vs: Mielialan vaihtelu

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Maalis 15, 2011 3:34 pm

Täällä on sitten toinen menen,en mene,menen tyyppi Wink
Mulla muuttuu mieliala jatkuvasti,ja olenkin moneen kertaan sanonut niin täällä kuin muuallakin että mun elämässäni ei ole ollut mitään näin vaikeaa päätöstä kuin tämä leikkaukseen meno.
olen jopa ollut niin tyhmä että peruin jo yhden leikkaus aikani,mut piti leikata jo viime marraskuussa.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mielialan vaihtelu Empty Vs: Mielialan vaihtelu

Viesti kirjoittaja dunbar Ti Maalis 15, 2011 5:59 pm

Mulla vaihteli mieli varsinkin sitten, kun leikkaus alkoi lähetä. Olin kuitenkin jo kaksi vuotta suunnitellut sitä, joten työnsin pelot taka-alalle ja menin leikkaukseen. Tyytyväinen olen ollut, etten jänistänyt.

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 11.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mielialan vaihtelu Empty Vs: Mielialan vaihtelu

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Ti Maalis 15, 2011 9:29 pm

Mulla ei kyllä ole tuollaista 'oiretta' ollut, Ennemmin mä olen kärsimätön siitä, että joutuu odottamaan tuonne syskuulle asti. Katotaan loppu kesästä sitten mitä silloin olen mieltä asiasta. Wink

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Paikkakunta : suomenmaa
Registration date : 09.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Mielialan vaihtelu Empty Vs: Mielialan vaihtelu

Viesti kirjoittaja Minnie Ke Maalis 16, 2011 4:19 pm

Mieli ei mulla ole muuttunut matkan varrella, mutta kyllä kaikki näytti paljon selkeemmältä ennen kuin leikkausaika saapui! Nyt kun tietää tarkan leikkauspäivän ja henkiseen valmistautumiseen on kolme viikkoa aikaa, niin kyllä kaikenlaisia ajatuksia juoksee päässä.. Eikä oikein pysty mitään muuta ajattelemaan. Mut eiköhän se ole ymmärrettävää kun jännittää! Tarvii vaan punnita hyviä ja huonoja puolia ja tehdä ratkaisu niiden mukaan..

Itellä on jonkin sortin leikkaus ym. kammo, että se puoli pelottaa kaikista eniten.. En oo mitään kovin isoja operaatioita joutunu kokemaan niin ei tahtois päästää ketään tonne ihon alle sörkkimään :/ Toisaalta taas ajattelen sitä, että jos ei nyt päästä lääkäriä leikkelemään niin tulevaisuudessa tod näk joutuis useampaan operaatioon lihavuuteen liittyvien sairausten takia?
Minnie
Minnie

Viestien lukumäärä : 57
Paikkakunta : :)
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Mielialan vaihtelu Empty Vs: Mielialan vaihtelu

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa