Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kuka osaisi kertoa miten sokeririippuvaisen käy GBP:n jälkeen?

4 posters

Siirry alas

Kuka osaisi kertoa miten sokeririippuvaisen käy GBP:n jälkeen? Empty Kuka osaisi kertoa miten sokeririippuvaisen käy GBP:n jälkeen?

Viesti kirjoittaja Sokerihiiri Su Maalis 06, 2011 4:07 pm

Moikka,moi!
sunny
Harkitsen tosissani yksityisen puolen GBP:tä ja lähinnä minua arveluttaa oma sokeririippuvuuteni...
Entä leikkauksen jälkeen? Jääkö sokerinhimo (nopeat hiilarit) leikkauspöydälle vai miten käy?
Olisin tosi kiitollinen,jos kertoisitte kokemuksistanne! Very Happy
Sokerihiiri
Sokerihiiri

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 06.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuka osaisi kertoa miten sokeririippuvaisen käy GBP:n jälkeen? Empty Vs: Kuka osaisi kertoa miten sokeririippuvaisen käy GBP:n jälkeen?

Viesti kirjoittaja Lyltsy Su Maalis 06, 2011 4:43 pm

Ei ne jää, mutta sokerista tulee niin huono olo erityisesti alkuun, että eipä niitä voi syödä. Eikä niitä alkuun tee edes mieli.

Tavoista on kuitenkin vaikea päästä, paras apu tuohon on säännöllinen ruokailurytmi, joka on itse tarkoitus leikkauksella meille opettaa. Mutta kyllä mulla ainakin ( tunnustan samaa sairautta) määrät on pysyneet leikkauksen jälkeen kontrollissa, siis esim. 1 pala levystä suklaata,eikä koko levy, tai 3 keksiä eikä koko paketti, tai 5 irtokarkkia eikä 300 g.

Mutta ei tuo leikkaus siis automaatti ole, itse pitää opetella sitä hallintaa. Mutta on tuo leikkaus pari vuotta (lääkärin mukaan) personal trainer, joka pitää meidät kurissa. Ja sinä aikana pääsee kyllä siitä ylipainosta eroon. Loppu on sitten itsestä kiinni, leikkaus vaan tukee ja on hyvä kaveri uuden elämän opettelussa.

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuka osaisi kertoa miten sokeririippuvaisen käy GBP:n jälkeen? Empty Vs: Kuka osaisi kertoa miten sokeririippuvaisen käy GBP:n jälkeen?

Viesti kirjoittaja Sokerihiiri Su Maalis 06, 2011 5:07 pm

Kiitos vastauksestasi. Very Happy
Täytyy toivoa, että suurin himo jää ja tilalle tulee vaikka urheilunhimo Laughing !
Miten muuten on tiedättekö maksaako kela korvauksia,jos leikkauttaa itsensä yksityisellä puolella. Minulla on metabolinen oireyhtymä, yms.yms, joten ainakin syytä olisi laihtua ...
Sokerihiiri
Sokerihiiri

Viestien lukumäärä : 93
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 06.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuka osaisi kertoa miten sokeririippuvaisen käy GBP:n jälkeen? Empty Vs: Kuka osaisi kertoa miten sokeririippuvaisen käy GBP:n jälkeen?

Viesti kirjoittaja Lyltsy Su Maalis 06, 2011 5:09 pm

Eipä maksa mitään korvauksia, paitsi sairaslomasta työnantaja sai korvauksen.
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuka osaisi kertoa miten sokeririippuvaisen käy GBP:n jälkeen? Empty Vs: Kuka osaisi kertoa miten sokeririippuvaisen käy GBP:n jälkeen?

Viesti kirjoittaja ritu Su Maalis 06, 2011 10:44 pm

Minä en syönyt ollenkaan karkkeja tai kahvileipiä ennen leikkausta GBP mutta nyt maistuu paremminkuin hyvin.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuka osaisi kertoa miten sokeririippuvaisen käy GBP:n jälkeen? Empty Vs: Kuka osaisi kertoa miten sokeririippuvaisen käy GBP:n jälkeen?

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ma Maalis 07, 2011 12:12 am

Hei vaan!
Ritukin todistaa sen, että ihan kaikki on niin yksilöllistä! Minua ei ole vielä leikattu, mutta olen varautunut kaikkeen mahdolliseen, kun olen saanut palstalla tietoa kaikennäköisistä kokemuksista! Saa nähdä, miten minun käy--- olen suklaaseen viehättynyt ja se näkyy ympärysmitassani... pale
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuka osaisi kertoa miten sokeririippuvaisen käy GBP:n jälkeen? Empty Vs: Kuka osaisi kertoa miten sokeririippuvaisen käy GBP:n jälkeen?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa